regulacja gażnika 2T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery regulacja gażnika 2T

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 11 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #650616
    Zdjęcie profilowe czarny
    czarny
    Użytkownik
    • Postów: 14

    po czyszczeniu gażnika i regulacji skuter słabo odpala i zalewa świece. podczas regulacji podniosłem zaczep iglicy ze śeodkowego zaczepu na ostatni czym to skutkuje?. śruba regulacyjna składu mieszanki była wykręcona o pól obrotu ja po regulacji według opisu ustawiłem ją na 3,5-4 obroty dopiero wtedy silnik pracuje stabilnie . podczas jazdy z pełnym otwarciem pustnicy skuter przerywa. czy jest gdzieś opis gażnika ze skutera romet 797 ?interesuje mnie do czego są wężyki podłączone do gażnika i zauważyłem możliwość regulacji na ssaniu,czym to skutkuje skuter ma tylko wycięty zawirowywacz na tłumiku reszta fabrtczna.

    • Ten temat został zmodyfikowany11 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe czarny czarny.
    czarny
    • Ten temat został zmodyfikowany11 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe czarny czarny.
    #650618
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 379

    zmiana iglicy na ten najwyższy zaczep (opuszczenie iglicy – zaczepna jblizej linki)) skutkuje póxniejszym otawrciem pełnego przelotu głównej dyszy – bo iglica wisi najniżej.
    nie rozumiem czemy się brałes za regulacje jak nie wiesz co i jak działa.
    wężyki – to najczęściej dopływ paliwa oraz „wyjście” podciśnienia sterujące zaworkiem paliwa (kranikiem)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #650627
    Zdjęcie profilowe czarny
    czarny
    Użytkownik
    • Postów: 14

    skuter dostałem po 3 latach postoju i teraz przywracam mu blask , podobno palił jak smok więc zmiejszyłem dawke paliwa . mam jakieś tam doświadczenie z gażnikami w polonez i duży fiat ,ale teraz musze ogarnąć temat skuterka . po rozebraniu i wyczy szczeniu stwierdziłem że nie ma czego się bać ( mniej części niż w maszynce do mielenia) post napisałem aby potwierdzić moje ustalenia . po oględzinach doszedłem że iglica wyżej więcej paliwa ,niżej mniej jeszcze potestuje ustawienia składu mieszanki , jeszcze nie doszedłem jak jest podawany olej ? do gażnika rurką obok przepustnicy czy do pompki paliwa?

    czarny
    #650628
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 379

    w seryjnej instalacji do gaźnika. rurką z boku, tą najcieńszą co znika w okolicy obudowy magneta po prawej stronie silnika

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie