Regulacja gaźnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #46955
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    Siemka, na skuterowo.com czytałem artykuł dotyczący regulacji gaźnika.
    Jest tam napisane coś o śrubce dot. jakiejś mieszanki [?] (ja mam 4T)
    Gdzie ona jest ?
    i Dalsze pyt. jest dalej napisane aby wyjąć świecie i sprawdzić jej kolor, może dla niektórych głupie pytanie, ale gdzie jest świeca ?
    i czy potrzebny jest do niej jakiś klucz specjalny ?

    Lewa ! 😉

    #46956
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Może lepiej jedź do serwisu, oni za 5 zł porządnie wyregulują gaźnik 🙂 świeca jest wkręcona w głowicę, która jest częścią silnika. Oby się dostać do niej musisz zdjąć jeden (lub więcej) plastik. Następnie ściągasz fajkę i odkręcasz świecę kluczem do świec (był na pewno w zestawie ze skuterem).

    #46957
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    A mógłbyś konkretniej opisać miejsce jej, jeszcze nigdy się do świecy nie dobierałem i nie mam pojęcią gdzie jej szukać dokładnie.. :/

    #46960
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    EDIT: chłopaki niżej lepiej wiedzą 🙂 (post można usunąć)

    #46961
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 595Postów:

    Świeca powinna być z prawej strony silnika (z tej co wiatraczek), jak zajrzysz pod plastiki to w obudowie silnika powinien być otwór z którego wystaje fajka. Czasami aby się do niej dostać wystarczy zdjąć taką zaślepkę, która powinna być poniżej kanapy w tym czarnym pasie plastiku, a jeżeli dostęp jest utrudniony to trzeba zdjąć tylny boczek.

    Co do gaźnika to najprościej: śruba, która powoduje znaczny wzrost/spadek obrotów służy do ustawiania obrotów, druga śruba jest od mieszanki i w mniejszym stopniu wpływa na obroty – po tym możesz poznać która jest która.

    #46963
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • 244Postów:

    U mnie jest dziurka w plastiku(wokół głowicy) i tam jest fajka. Świece odkręcam bez żadnego zdjemowania/odkręcania plastkików. Reguluję gaźnik w ten sposób:
    Na rozgrzanym silniku(bez włączonych świateł) kręce śrubką od mieszanki(powietrza) tak aby obroty były jak największ. Np. wkręcam śrubkę na maks odkręcam o pół obrotu przegazuje i sprawdzam czy nie muli itp, odkręcam o kolejne 1/4obrotu przegazuje i patrze jakie ma obroty i tak cały czas aż do znalezienia obrotów najwyżych i tak żeby skuter nie mulił. Następnie na włączonych światłach kręce śrubką tak żeby skuter nie zgasł jak jest zimy jak i ciepły.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button