Regulacja boosterki oraz przeróbka skutera do lasu, 21 gaźnik za duzy ?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #193199
    boosterdolasu
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Siema, przed chwilą usuneło mi całą strone, więc w skrócie, jest to moja druga boosterka, z tym, ze kupiłem niezłego badziula jak sie okazało, i byc może po nieudanym skoku, ale pomijając to, chce w boosterke jeszcze wsadzić max 500zł żeby dopiąć swego i zrobić z gówna coś.
    Kupiłem ją za 6 baniek z dokumentami waznymi, czesci, jakie wsadzilem w nią to:

    -Wał Top racing uzywka z nowymi lozyskami c3 fag-200zł
    -Airsal t6 komplet plus olej castrol rancing-450zł
    -zawieszenie przód yamaha, tył paioli -150zł
    gaźnik 21 (20.5) aktualnie z przerobioną dyszą 90′ na większą, iglica na samej górze, filt z czegoś tam, plus gasbox własnej roboty-robi robote.-50zł
    pasek napedowy dayco-50zł
    rolki-20zł
    sprzęgło o jakiegoś frajera z olx, nie nadające sie dop nieczego i to jeszcze od joga, znalazłem u siebie takie samo, tylko sprawne wiec zamontowałem.-100zł
    króciec 21-30zł
    membramki Polini carbon, uzywki, ale robia robote-10zł

    i skuter-JAKO TAKO SOBIE CHODZI
    Dodam, że jak go kupiłem siedział tam jakiś pachany mułem arrow, nie nadający sie do niczego, z silencera wypadło to coś co chyba kiedyś było watą, pospawałem sobie sam tłumik dyfozorem od crossa malaguti, ryk nieziemski, ale niczego sobie -lepszy jak arrow.

    Więc skuter chce zrobic do lasu, są dokumenty, jest wszystko, ale raczej rzadko sie nim bede poruszał po drogach, mam 500zł max do wykorzystania i ani grosza wiecej haha, więc chcę kupić:

    Urzywany konkretny wariator-100
    tłumik pro replica uzywke-200
    spręzyna centralna tył-40.

    Generalnie to temat zalozylem po to, ze mam aktualnie gaźnik 21 na tym setupie i chce go zamienic na mniejszy bo wydaje mi sie, ze jest za duzy, a teraz w poprzedniej boosterce tez mialem airsala t6+pro replica+gaźnik 17.5 teca z dyszą 124 i szedł jak szatan z tego co pamiętam tylko rozleciał się wałi ją sprzedałem, generalnie producent zaleca dysze 90 i gaźnik 17.5-19, a to koluduje z tym co napisałem bo miałem wczesniej o 34 rozmiary większą dysze, a to duzo jak na 70cc, zostawiac ten gaźnik czy wymieniać?????
    I macie jakieś leśne/szosowe koncepcje, pomysły, napewno kupię, albo zrobię przedłużke do amortyzatora do tyłu, wiem, że 10cm to max chyba jakie są, a pozatym myslałem o płycie luminiowej od spodu.

    Jeśli nei ten dział to przepraszam, ale jestem nowy i nie ogarniam jeszcze, pozdrawiam

    #193209
    boosterdolasu
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dodać musze, że interesuje mnie set-up pod krótkie odcinki, ale z mega przyspieszeniem-tak jak to ma sie teraz-tylko, że teraz naped to seria…

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button