Regeneracja oraz tuning silnika piaggio zip II 2t

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Regeneracja oraz tuning silnika piaggio zip II 2t

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #207237

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam
    Mam takie pytanie czy ktoś by mi doradził jakie części zainwestować w niego
    Czy trudno się remontuje silnik samemu mam porządny warsztat
    Czy trzeba ustawić zapłon oraz wyprzedzenie wału….
    Czy ma ktoś budowę silnika oraz schemat elektryczny

    #207238

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To jst 2t czyli budowa jest prosta jak konstrukcja cepa.
    Większość odpowiedzi znalazł byś na forum , ale jak już pisze to ci napisze 🙂

    swatcom napisał:

    Mam takie pytanie czy ktoś by mi doradził jakie części zainwestować w niego

    po pierwsze tuning skuterów jest nie opłacalny , ale puki się nie sprubuje to się nie zrozumieć 🙂
    ale dobra , zależy czego oczekujesz od tego zippa jeżeli ma to być szybki środek transportu , od punktu A do punktu B , to wsadź do niego wydech pokroju leo zx , tecnighas next-r laser-xpro itp , nie pytaj który najlepszy , wszystkie co prawie takie same , x-pro może być trochę ponad klase.

    Do tego daj se jakiś wariator , do wyboru , w klasie sport masz mallosi multivar , polini speed control i hebo NG chyba. Według for , najbardziej polecanym jest multivar , jak jest naprawde to ci nie powiem , bo mam tego multivara ale nie porównywałem go z innymi , ale w stosunku do serri sprawuje się b.dobrze

    i na koniec daj gaźnik 17,5 (dellorto najlepiej) , i po zmianach przy dobrej regulacji licz się o ok 0,5 l większym spalaniu , i prędkość max powinna wzrosnąć ok 10-15km/h i również dużo lepsze przyśpieszenie.

    swatcom napisał:

    Czy trudno się remontuje silnik samemu mam porządny warsztat

    Warsztat ci dużo nie da , bo dużo narzędzi nie jest potrzebnych tylko są potrzebne specialne a mianowicie jedno , ściągacz magneta , do każdego silnika jest inny , można pokombinować i zorbić owy samemu. Żeby robić remont takiego silnika trzeba znać chodź trochę teorii , jak to wszystko wygląda , gdzie co jest itp , poczytasz forum pobedziesz trochę z nami , nauczysz się.

    swatcom napisał:

    Czy trzeba ustawić zapłon oraz wyprzedzenie wału….

    z tego co wiem we wszystkich piździkach 2t , nie ma możliwoście regulacji zapłonu ale jednocześnie nigdy nie wymaga żadnych regulacji.

    swatcom napisał:

    Czy ma ktoś budowę silnika oraz schemat elektryczny

    schematy elektryczne do piździków gdzieś na forum są , co do budowy silnika , tak jak mówiłem poczytaj trochę , tu poczytasz tam poczytasz i będzie wiedział , ja moj pierwszy remont silnika , zrobiłem opierając się na info z tego forum , remont zakończony był sukcesem.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #207239

    Anonimowy
    • Postów: 0

    potrzebuje wiedzieć jakie części dobrać
    Cylinder
    Wał-korbowód
    sprzęgło
    wariator tłumik itp
    kasę jaką mam 1200-1500 zł

    #207240

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To zależy

    wrona napisał:

    jeżeli ma to być szybki środek transportu , od punktu A do punktu B

    to po prostu się nie opłaca zmieniać takich rzeczy jak sprzęgło, cylinder i wał…
    Wpakujesz kase, już jej nie odzyskasz nawet przy sprzedaży a różnica będzie nie wielka.
    Ja tam zostaje przy swoim, że zmienić tylko wydech i niczego więcej chyba, że dla pasji i utopienia gdzieś pieniędzy to po kolei aż do cylka 😉

    A co do wydechu to tak jak wrona pisał:

    wrona napisał:

    wydech pokroju leo zx , tecnighas next-r laser-xpro

    #207241

    Anonimowy
    • Postów: 0

    według mnie to za mało kasy jak chcesz dobre części…
    Cylek… Malossi Sport 70
    Wydech… Laser x-pro
    I już kasy nie ma 😛

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #207242

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Adverion napisał:

    Malossi Sport 70

    do tego TRZEBA już gaźnik żeby to pracowało jak należy 🙂

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie