Redukcja biegów 50cc

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Redukcja biegów 50cc

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe J23 J23 1 lat, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #644502
    Zdjęcie profilowe moonwalk
    moonwalk
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Wita.,
    Jestem po godzinie pierwszej jazdy na motorowerze 50 cc. Mam problem z redukcją biegów, a mój instruktor jest taki że sam nic nie wytłumaczy tylko mówi że niższe biegi są na dół i koniec. Więc jak np. zbijam z 3 na 2 to czuję wyraźne zwolnienie motoroweru (jakby lekkie szarpniecie do tyłu). Nie wiem czy tak już powinno byc i czy może trzeba stosować przegazowki. Czasem również nie może wejść 1(trzeba wręcz kopać żeby weszła). Instruktor mówi że moto to chińczyk i już tak musi być, ale ja boję się że jak wyjadę na miasto to nie będę mogła zapiac 1 i ładnie redukować. Powiedzcie jak redukować i czy 1 zawsze ciężko wchodzi.

    #644522
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 360

    zawsze przy zbiciu biegu w dół masz szarpinięcie bo to sie nazywa hamowanie silnkiem. chyba że opanujesz temat i bedziesz wiedział na ile „pogazować” żeby ta zmiana nie była brutalna. To zalezy co chcesz uzyskać – czy zredykować i „depnac” czy redukowac i hamowac silnikiem.

    A co do wrzucania jedynki. Zasadniczo zawsze wchodzi najciężej ale to nie powinna być walka. Ale to już kwestia wyczucia, doświadczenia i zużycia motonga.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #644537
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 393

    Wystarczy, że przy redukcji utrzymasz trochę wyższe obroty niż przy całkowicie odpuszczonym gazie, a niższy bieg powinien wskoczyć bez tego szarpnięcia. Jedynka może ciężko wchodzić na postoju, jak sprzęt ma coś nie tak ze sprzęgłem. W takim przypadku można sobie ułatwić wrzucenie jedynki poprzez delikatne pchnięcie moto do przodu w czasie wrzucania jedynki.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie