Redukcja biegów - gaśnie na luzie w czasie jazdy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #306732 Reply
    grzesieq
    Uczestnik
    • 24
    • Postów: 169
    • Postów: 193

    Hej, Czesc, Siemanko. Mam pytanie dotyczące redukcji w moim potworze ( ogar 202 ) Dlaczego w trakce redukcji silnik gasnie a po wrzuceniu niższego biegu i dodaniu gazu silnik wlącza sie i juz jest wszystko ok?

    #306736 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    W trakcie redukcji czy po prostu jak puścisz gaz i wciśniesz sprzęgło w czasie jazdy to gaśnie?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #306737 Reply
    grzesieq
    Uczestnik
    • 24
    • Postów: 169
    • Postów: 193

    Jak puszcze gaz i wciskam sprzeglo

    #306738 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    ok. a jak to zrobisz kiedy stoisz (nie jesteś w ruchu) to co się dzieje?

    #306739 Reply
    grzesieq
    Uczestnik
    • 24
    • Postów: 169
    • Postów: 193

    Takie cos dzieje sie tylko podczas jazdy

    #306742 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    a jak masz zrobiony dolot powietrza?
    bo to taka przypadłość jak w źle założonym LPG na mixerze – jak stoi to ma wolne ale jak jedzie i w głupio wymyślony dolot wpada dodatkowo wiatr to silnik gaśnie bo się robi za mało paliwa w stosunku do powietrza.
    I wtedy na sprzęgle obroty zamiast spaść na wolne to własnie spadają do zera.
    A puszczenie sprzegła potem to wiadomo – to tak jakbyś z popychu zapalał.

    #306743 Reply
    grzesieq
    Uczestnik
    • 24
    • Postów: 169
    • Postów: 193

    Ok, dzieki bardzo 😉 mam jeszcze pytanko, czy takie cos moze cos uszkodzic?

    #306744 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    to szarpanie układem napędowym wiec to tak jak ciągłe strzelanie ze sprzęgła – na zdrowie mu nie wychodzi.
    no i ew. niespalone dawki paliwa w tłumiku mogą ci wybuchać – bedzie strzelał i bedzie się rozlatywał w środku

    #306745 Reply
    grzesieq
    Uczestnik
    • 24
    • Postów: 169
    • Postów: 193

    Ok, a jak mozna temu zaradzic? 😉

    #306746 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 385
    • Postów: 21 440

    ale nie bardzo wiadomo czemu zaradzać bo w końcu nic nie napisałeś jak i co masz u siebie.

    #306748 Reply
    grzesieq
    Uczestnik
    • 24
    • Postów: 169
    • Postów: 193

    Dobra, dziekuje bardzo Wombat za pomoc 😉

    #306751 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    To sobie pogadaliście… 🙂

    #306789 Reply
    grzesieq
    Uczestnik
    • 24
    • Postów: 169
    • Postów: 193

    Pojawil sie dzis inny problem 🙁 Podczas dodawania gazu tak jakby by przerywal? Po dodaniu gazu obroty maleja, czym to moze byc spowodowane – odpala normalnie. Moze to skutek braku paliwa? ( jutro bede tankowac, jest na rezerwie )

    #306807 Reply
    Michalk001
    Uczestnik
    • 12
    • Postów: 1 634
    • Postów: 1 646

    Dusi się – musisz mu trochę zwiększyć dawkę paliwa. Może równocześnie pomóc na to gaśnięcie przy schodzeniu z obrotów. U mnie przy tym samym silniku najlepiej chodzi jak ma trochę zbyt bogatą mieszankę. Może trochę więcej spala ale nie ma problemów z jazdą przy zimnym silniku. Najlepiej wykręć świecę i zobacz jaki ma kolor, wtedy będzie wiadomo czy mu zmieniać ustawienia. A w twoim przypadku to pewnie już mu brakuje paliwa, u mnie przy braku wachy silnik przy puszczonej manetce stopniowo zwiększa obroty, a przy najmniejszym dodaniu gazu zdycha z braku paliwa.

    #306812 Reply
    grzesieq
    Uczestnik
    • 24
    • Postów: 169
    • Postów: 193

    Dziekuje bardzo Michalk :))

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Redukcja biegów - gaśnie na luzie w czasie jazdy
Twoje informacje:




Back to top button