Rama

Witam.Znacie jakąś Ramę, która jest podobna do Ramy Perkuna 98?

takiego Perkuna 98?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Perkun_98#/media/File:02017_06_PERKUN.jpg

a możesz rozwinąć że podobna to znaczy że jaka? po co? Odrestaurować? Naprawić? Podrobić styl?
Przecież to 80-letni motocykl.

https://goo.gl/images/46UJ9V O Tego Konkretnie Mi chodzi.Podobna Rama to znaczy Kszatłtem podobna, prosta Rama jak w Rowerze.Chcę Złożyć Coś na Wzór Tego Perkuna.

no to chyba tylko ręczna rzeźba pozostaje. CHyba że od innego zabytka - ale to sie mija z celem ze względy na koszty.
A chcesz składac całkiem retro z zabytkowym silnikiem czy chcesz tam władować współczesnego chinola 50-125cm. Bo jak to drugie to sobie Kinkwaya łosia modyfikuj.

Chcę włożyć Silnik Predom 023.Da radę zrobić Mocowanie pod Niego?

Mocowanie W Ramie Łosia.

Kup łosia, bedzie 30 razy prościej i 20x taniej oraz 10x bezpieczniej.
Jak widze koncepcje wsadzenia archaicznego silnika ogara (który tam ci się ostatnio sypał) w zabytkową lub udającą zabytkową rame, dopasowywanie przełożeń, łańcucha, elektryki…itd to już niemal wiem że nic z tego nie wyjdzie.

Dobra, dzięki.

Chcę Zrobić Motorek a la Chopper.Mam Silnik Predom 023, jaką Ramę polecicie?

żadną - tylko customowa rama.
napisze ci ostatni raz bo nie znam założeń do twojego projektu.

  1. Jeżeli myślisz że to wyjdzie taniej bo masz silnik - to się bardzo grubo mylisz.
  2. Sens robienia choppera na słabym i przestarzałym silniku z poprzedniej epoki jest żaden. Koszty duże, problemy z rejestracją, problemy z bezpieczeństwem.
  3. Chopper z motoroweru pozostanie motorowerem i “łaał” robić nigdy nie bedzie. Może nie bedzie yglądac śmiesznie jak to zrobisz bardzo solidnie i z dbałością o detale.
  4. Skoro masz silnik od Ogara to przerabiaj rame od ogara - najmniej elementów to zmiany. Przespawaj u kogoś bardzo bardzo bardzo ale to bardzo kumatego główke ramy i wstaw odpowiednio dłuższy przedni widelec od czegoś - nawet tego Kingwaya łosia.
    Za 800-1500zł kupisz Kingwaya Łosia lub Kingroada który jest całością nie wydumką, nie ma problemu z cześciami i naprawą i prawdopodobie wygląda 20x lepiej niż to co ulepisz (bo troche jak Honda VF 1100 Magna). Zwłaszcza że z pytań i zaparcia w temacie wnioskuje że nie masz o tym bladego pojęcia.

Policz sobie kosz modyfikacji ramy, widelca, hamulców, koła, amortyzatorów (które bedziesz musiał dobrać) kanapy (inny kąt siedzenia bo pochylona rama i inna pozycja), kierownicy o innym kształcie, wszystkich linek i przewodów które bedą za krókie przy wyższej kierownicy. I to wszystko po to żeby wstawić tam słabiutki silnik Dezameta o jakości wykonania siekierą i kazać mu to ciągać.

https://goo.gl/images/CPHTGV Na tym bym się opierał.Do Ramy Ogara 200 włożę Silnik 023?

ochydne, rdzewiejące i nie do zarejestrowania.
jak to jest wzór to słabo.

Ja nie mam rdzewiejących Części.Czemu nie można takiego zarejestrować?

m.in. bo ma duże braki w wyposażeniu

To co jest potrzebne do Rejestracji czego tu Nie ma?

błotniki, tylne światła i badania techniczne :slight_smile: - to tak bez zbytniego przyglądania się.
Polecam lekture kodeksu drogowego ze szczegolnym naciskiem na Sposób badania i warunki techniczne pojazdów dopuszczanych do ruchu oraz elementy obowiązkowego wyposażenia. To powinna być twoja nowa biblia.
Chłopie - chcesz budować customowy jednoślad a zadajesz tak elementarne pytania że aż trudno to traktować poważnie.