Rally 50 – problem z gaźnikiem (90ccm).
- This topic has 2 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 10 years, 2 months temu by .
Wyświetla 1 wpisy z $
Wyświetla 1 wpisy z $
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Witam! Odrazu przejde do rzeczy. Posiadam Skuter 4t taki jak w temacie, o pojemnosci 90ccm z dedykowana głowica pod zestaw z wypukłym tłokiem, oraz gaźnik od gy6 150ccm. Sprzet z tym właśnie gaźnikiem chodził naprawde cudownie.. Do DZIS! Podczas odpalania skutera i dodania gazu o symboliczny milimetr, zamula go, dusi i spada na obroty jałowe! Dodam Też, ze gaźnik został wyczyszczony dogłębnie i wyregulowany , zawory zostały wyregulowanie… Teraz Moje pytanko Szanowni Koledzy brzmi… Gdzie tkwi problem, że nie można nim ruszyć z miejsca? 🙂
Pozdrawiam i Proszę o sesowne odpowiedzi! 🙂
Miałem taki setup i gaźnik od gy6 150ccm, i podobne objawy były jak pękła membrana przepustnicy, a pękła w nowym gaźniku przy malutkim przebiegu, max 2 tyś km.
Czyli czeka mnie wymiana gaźnika, a powiedz ja u Cb z odpalaniem, bo u mnie niestety na rozrusznik to Cięzko kreci(jeden obrot na 2-3 sekundy) a z kopniaka znów obrabia mi zęby na polksiezycu i trybie… ;/ miales tez taki problem ?