Rally 50 - problem z gaźnikiem (90ccm).

Witam! Odrazu przejde do rzeczy. Posiadam Skuter 4t taki jak w temacie, o pojemnosci 90ccm z dedykowana głowica pod zestaw z wypukłym tłokiem, oraz gaźnik od gy6 150ccm. Sprzet z tym właśnie gaźnikiem chodził naprawde cudownie.. Do DZIS! Podczas odpalania skutera i dodania gazu o symboliczny milimetr, zamula go, dusi i spada na obroty jałowe! Dodam Też, ze gaźnik został wyczyszczony dogłębnie i wyregulowany , zawory zostały wyregulowanie... Teraz Moje pytanko Szanowni Koledzy brzmi... Gdzie tkwi problem, że nie można nim ruszyć z miejsca? :)
Pozdrawiam i Proszę o sesowne odpowiedzi! :)

Miałem taki setup i gaźnik od gy6 150ccm, i podobne objawy były jak pękła membrana przepustnicy, a pękła w nowym gaźniku przy malutkim przebiegu, max 2 tyś km.

Czyli czeka mnie wymiana gaźnika, a powiedz ja u Cb z odpalaniem, bo u mnie niestety na rozrusznik to Cięzko kreci(jeden obrot na 2-3 sekundy) a z kopniaka znów obrabia mi zęby na polksiezycu i trybie... ;/ miales tez taki problem ?