RacingSpeed LC by Przemas92/ Są Lagi :D:D:D Nadal Sprzedaję | Forum Motocyklowe, Opinie Jednoślad.pl

RacingSpeed LC by Przemas92/ Są Lagi :D:D:D Nadal Sprzedaję

Oglądasz 96 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #266965 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Witam Przedstawiam wam dziś mojego Peugeota SpeedFight-a 2 Ac jest on z 2006r. i ma przejechane 11500km Przeprowadziłem w nim drobny tuning mechaniczny jak i optyczny z optyki mam zrobione: ➡ polerka przekładni ➡ przednia lampa 2 soczewkowa zamierzam: ➡ założyć ryfle ➡ kupić lotkę tuning mechaniczny ➡ Tecnigas RSII ➡ Cylinder Malossi MHR Replica „ported” ➡ wał Top Racing EVOLUTION ➡ łożyska FAG ➡ Malossi multivar ➡ pasek hebo ➡ gaźnik 17,5mm (w planach 21mm) w przyszłości: ➡ dzwon sprzęgła ➡ sprzęgło http://bikepics.com/members/przemas222/ liczę na szczere komentarze Wink:

    • #266966 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Optyka słaba ale mechanikę nadrabia : Ogólna ocena 8.5/10

    • #266967 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Z optyki nic nie będą robić po za odświeżeniem małowania, ponieważ lubię taką cichą wodą. Niby zwykły skuter a na światłach każdego odstawia

    • #266968 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      speed taki sobie ! Jaki masz v-max

    • #266969 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      100 km/h ale to jeszcze nie to

    • #266970 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      mazysz czy snisz na jawie ? jak masz seryjene przełozenia to ci max 90 poleci wiem bo mój trekker tez tak latać a teraz 100

    • #266971 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Pisałem o wskazaniach licznikowych. Wstawię filmik jak wyreguluje do końca i założę nowe tależe od sprzęgła bo mam wygięte.

    • #266972 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      no no mecanika calkiem calkei fajna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    • #266973 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Skuterek doczekał się nowego gaźnika a mianowicie arreche 17,5mm dostosowany pod serie króciec

    • #266974 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Nie przepadam za speedami z powodów silnikowych, ale ogólnie w serii bardzo ładnie one wyglądają. Mechanika może być, szkoda tylko że AC. Ogólnie sprawia pozytywne wrażenie.
      Zapraszam do mnie.

    • #266975 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Siema.

      Nadzeszła pora na zrobienie LC

      ➡ kartery [Tunned]
      ➡ Tecnigas RSII
      ➡ Malossi MHR Replica 70cc LC [Tunned]
      ➡ wzmacniane łożyska
      ➡ gaźnik 17,5mm arreche plany 19-21mm
      ➡ pasek HEBO wzmacniany
      ➡ pompa cieczy i chłodnica

      foty chłodnicy



      foto tłumika: jest to tecnigas RSII



      Tu daje zapożyczone foto tego co będę robił z małym karterem


      Zakupiłem nowy kickstarter bo seryjny zgubiłem polerka do poprawy:


      foto nowych używanych talerzy sprzęgła:

      pompa cieczy

      Potrzebuję jeszcze dremla myślałem nad modelem 300, łożysk wału i simeringów ale je kupię w sklepie z łożyskami.
      Na początek feri rozpoczynam prace nad silnikiem.

    • #266976 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      a obtycznie nic nie będzieszz robił ❓ ❓

    • #266977 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Siema

      Optycznie nie mam zamiaru za bardzo nic robić oprócz nadkola chcę go doprowadzić do ideału optycznego jak i technicznego

      W niedziele zrobiłem takie cudo bo tecnigas wadzi mi o pompę cieczy to zrobiłem wydłużenie kanału wydechowego.



      Element będzie wysłany do tokarza w celu wygładzenia jak i stoczenia na grubość 6mm

    • #266978 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      No przeróbka na LC to dobry pomysł, a z tą przedłużką patrzyłeś czy te mocowanie do silnika się nie przesunie??

    • #266979 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Tak się składa że mocowania od tecnigasa za bardzo nie pasuje bez przedłużenia tak, żeby wszystkie spaliny wlatywały do tłumika. Dlatego zapożyczyłem mocowanie z starego tłumika laser xpro w którym wystarczy trochę podpiłować pilnikiem 😉

    • #266980 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      czemu zmieńiłes lasera na tehnicgasaż?

    • #266981 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      wrona napisał:

      czemu zmieńiłes lasera na tehnicgasaż?

      Zmienił pewnie bo tecinigas rs2 jest sporo mocniejszy od x-pro to już wydech innej klasy 😛

      Co do speeda to fajnie ze na lc go przerabiasz powodzenia 😛

    • #266982 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Musisz mi powiedziec czy duzo lepiej chodzi na tecnigasię rs speed niz na laserku

    • #266983 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Dzięki za pozytywne opinie.
      Co do up-ów to nie będzie już up-ów z nowymi częściami tylko z postępami w pracach.

      Odebrałem tłok do malossi MHR Replica 70cc



      Oraz dremel 300 Z nim porting to bajka Razz

      Airsal idzie na sprzedaż chcę za niego 100zł zostały w nim poszerzone 4 kanały płuczące i poprawiony kanał wydechowy.

      UP.

      Dziś mi się nudziło to zrobiłem porting cylindra do tłumika

      Tak to wygląda w cylindrze


      A tak wygląda przedłużka kanału wydechowego z cylindrem i tłumikiem

      A tak wygląda całość

      Siema

      A więc kolejna paczka fotek

      100 akcesori ściernych do dremla

      Uszczelniacze silnika

      W cylindrze zwiększone zostały 2 boczne kanały wydechowe 2mm każdy oraz odniesione maksymalne obroty cylindra (nieznacznie). Na dzień dzisiejszy liczyłem, że przesiedziałem nad silnikiem ponad 20 godzin a to dopiero początek 😛

      2 luty

      Rozwierciłem zawór membranowy
      przed:


      po:


      Oraz króciec ssący
      przed:

      po:

      4 luty

      A więc dziś rozpołowiłem kartery i zrobiłem ich porting po części




      A tu złożony już silnik

      JOKE tak tylko przymierzyłem żeby zobaczyć czy wszystko ok.
      Niestety nie mogę przystąpić do składania silnika 🙁 na wale wyczułem luzy wał jest u mechanika i sprawdza on czy ma luzy albo źle sprawdzam. Ale jestem obecnie w trakcje rozmów z rodzicami więc powinno się powieść 🙂
      Skoro wał jest do wymiany to będzie przeróbka silnika na euro1.
      Muszę tylko kupić mały karter jak ktoś ma to pisać musi być sprawny nie spawany a wał będę zakładał TOP RACING EVO.

      Jak ktoś by chciał dokładnie obejżeć zdjęcia to zamieszczam link, ponieważ zdjęcia powiększone sprawiały iż temat się zacinał i zdjęcia długo się ładowały. Z góry przepraszam za utrudnienia
      http://bikepics.com/members/przemas222/06speedfight2/

      9 luty

      Znowu nudziło mi się a uczyć mi się nie chciało to wypolerowałem mhr-ke ale muszę ją jutro poprawić oto obrazki z polerki





      Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego stanu polerki w realu jest piękna

      Obecnie czekam na wał Top Racing zamawiany z allegro za 410zł i na mały karter który kupiłem za zaledwie 35zł + przesyłka 8)

    • #266984 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      No no, silniczek wygląda bardzo zacnie 😀 Odpalaj co będziesz na wał czekał 😛

    • #266985 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Silnika odpalać nie będę bo mam luz na wale taki, że silnik chodził jak wiadro śrub. No i nie mam jak, ponieważ czekam na karter z starszego silnika bo zamówiłem wał do tego starszego (celowo, ponieważ w starszych silnika jest lżejszy wał i lepiej jest wszystko wykonane)

      16 luty 2009 roku

      A więc tak wstałem rano po niedzieli( bez owocnym dniu) włączyłem dremel i z tych prac wynikły modyfikacje widoczne na zdjęciach 😈



      Na zdjęciach widać, że cylinder został spasowany z karterem (nie dokładnie) oraz rozwiercony płaszcz cylindra aby mieszanka przepływająca z zaworu membranowego nie wpadała w zawirowania. Na razie przeportowałem tylko jedną połowę cylindra, ponieważ nie mam małego karteru a na oko robić nie będę cylindra 😎

    • #266986 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Fajny projekt podoba mi się to ze porting robisz sam a nie jak większość źleca to firmą. Na pewno będzie nie źle zap***lał po regulacji :diabelek:

    • #266987 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      ale mi się podoba ze sam porting robisz to będzie musialo isc 😀 wes napisz poradnik w tunie miećhanicznym jak porting zrobić 🙂

    • #266988 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Nie wiem co wy widzicie za trudności w portingu. Porting jest łatwy tylko praco i czasochłonny. Co do arta to pomyśle ale musiałbym mieć inny silnik żeby foty lepsze wstawić. Więc jak ktoś zainteresowany to bić na GG cena przyzwoita

      [ Dodano: 17-02-2009, 12:55 ]
      Wał wysłany został wczoraj w tygodniu powinien być. Pozostało mi jedynie pójść na pocztę po mały karter i czekać na łożyska FAG od kumpla

      Zamiećszczam filmik z prac przeprowadzonych w speedzie
      http://www.youtube.com/watch?v=j3xwM7kAJdA 😈

      Odebrałem wał 😈




      Wał jest znacznie lżejszy od tego z wersji E2 więc powinno to pięknie chodzić

      Silnik jest złożony muszę tylko pojechać po paliwo olej i może kupię świece.

    • #266989 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      z filmu wynika że pierwsze odpalenie 25??

    • #266990 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      25.02.2009 napisałem tak, żeby się wyrobić z ewentualnymi problemami z odpaleniem jak dziś kupię paliwo i olej to dziś odpale

    • #266991 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      mama nadzieje że filmik będzie z tzw first run 🙂

    • #266992 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Fajny speedfight 🙂 Całkiem dobry setup do jazdy po bułki czy coś.
      Jeśli uważasz że porting jest łatwy to chyba jesteś Kiesler albo Adri :]. To co robisz to zupełne podstawy. Prawdziwy porting to zmiana kątów otwarcia, zmiana kształu kanałów, zmiana kształtu okien. I żeby to zrobić nie wystarczy usiąść i podłubać dremlem, tylko potrzebne jest kilka kartek obliczeń i duże doświadczenie.
      To co ty zrobiłeś to 20% tego czym jest porting.
      Pozdrawiam!
      Panthelion

    • #266993 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Oczywiście cylinder jest poprawiony kanał przepłukujący jest zrównany z kanałami płuczącymi, kanał wydechowy nieznacznie podniesiony i poszerzony do 30mm w momencie pojawienia się bocznych wydechów oraz boczne wydechy poszerzone o 2mm. Płaszcz cylindra rozwiercony bo jak wiadomo pug ma ch*jowe położenie membrany i mieszanka przepływająca z zaworu wpadała by w zawirowania bez rozwiercenia dolnego płaszcza cylindra 😉

      Jak by był wydech do puga typo c16 c20 to bym go kupił. Ale w planach jest tłumik spawany pod setup z cylkiem pod rozwiercane kartery mam nadzieje że o pojemności 90cc 😀

    • #266994 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Miisiek ma racje Panthelion sam by się nie podjął zrobienia portingu bo porostu tego nie umieć ale umieć innych uniżać i mówić że każdy jest gorszy od niego bo Panthelion ma nieskończonego runnera!! A dla Przemas92 wielki szacunek bo robi wszystko sam przy silniku 🙂

    • #266995 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      siwy_fact napisał:

      [A dla Przemas92 wielki szacunek bo robi wszystko sam przy silniku 🙂

      Nie będę się złościł nawet jak mi nie wyjdzie bo wiem, że próbowałem i czegoś się nauczę. Ale potężnych modyfikacji cylindra nie robiłem tylko podniosłem maxymalne obroty i poszerzyłem wydech

    • #266996 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Tuning mechaniczny jak i optyczny odzwierciedla osobowość tunnera dlatego nasi ojcowie tuningowali samodzielne JAWKi, WSKi itp. w szopach stodołach cylki nie wspominając o tym, że nie jeden popsuli. Tuningowali swoje maszyny aby każda była inna w inny sposób oddawała moc i była jedyna w swoim rodzaju. Dla mnie tuning kup złóż odpal to nie tuning tylko złożenie gotowych podzespołów. 😐
      Taką mam definicję tuningu

      Zamiećszczam link do filma jak radze sobię z zapchanymi tłumikami http://www.bikemovies.com/movie/010589/

      [ Dodano: 22-02-2009, 18:06 ]
      Speed odpalony!!!! 😀 😀 😀 Powód problemów z odpalenie nie podłączyłem masy. Niestety z właściwego first runu nie mam bo miałem paliwa tylko w gaźniku i nie zdążyłem nawet włączyć kamery

    • #266997 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Co do ciebie Miisiek, jeśli wszystko wypali z pogodą w piątek powinieneś zobaczyć wykres mojego najnowszego dzieła na hamownii. Jak wspominał Jerzy Mieloch Sr na swoim forum, najmocniejszy silnik jaki zrobił był to silnik Kopytka-22.9PS. Jestem w stanie się założyć, że mój pobije ten wynik bez problemu 😉

      Bardzo mi się podoba że próbujesz ingerować w porty itp. To dobrze, że coraz więcej ludzi się w to bawi ale do niemieckiej roboty to jeszcze daleko. Jaki dałeś czas otwarcia wydechowego i płucznych?
      Pozdr

    • #266998 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Dokładnie nie mierzyłem ale mam ok 1mm wyżej od górnej krawędzi bocznych wydechów. Płuków nie zmieniałem. tylko zrównałem przepłukujący ten na przeciwko wydechowego z płuczącymi bo był ok 2mm niżej. Jestem po pierwszym odpaleniu ale miałem tylko tyle paliwa co jest w gaźniku ale reakcja na gaz jest mega.

    • #266999 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Silnik Kopytka- Mariusza Słowińskiego był przygotowany, złożony, wyregulowany i serwisowany przez Pana Jerzego Mielocha SR.
      Koniec OFF topicu Miisiek bo warna będziesz mieć.

    • #267000 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Przemas92, dawaj filmik 🙂

    • #267001 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Chcecie filmu to macie
      http://www.youtube.com/watch?v=7g0uNt7zSIM&feature=channel_page

      Przegazowując nie przekraczałem 1/2 manetki. Silnik chodził bez paska bo gdzieś zgubiłem nakrętkę od dzwonu sprzęgła ale jutro to się zmieńi. Gaźnik jest jeszcze nawet nie ruszany ustawiony tak żeby tylko nie gasł

    • #267002 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Ale ładny dźwięk… Taki rasowy 😛 Co do gaziora to słychać, że mu się przyda regulacja heh 😛

    • #267003 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      spodobal mi się speedzik ;d chyba jak znajde jakiegos peugeota tanio to se kupie;d

    • #267004 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Dziś była pierwsza jazda. Jest nieźle na razie w przekładni mam rolki 7g biała dociskową malossi i serie sprężynki w sprzęgle na tym secie bierze na koło jak osiądę z tyłu. Rolki muszą znacznie lżejsze i centralka znacznie twardsza ale na początek starcza.

      Dziś jechałem Peugeot-em 97km/h (wskazanie licznikowe na 1/2 mentki) mam za małą dysze główną i nie ma jak rozwinąć mocy

    • #267005 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      97 na pół manetki ?? 😀

    • #267006 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Tak 97km/h z przełożniami od AC 10km/h krótszymi od LC

    • #267007 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Przemas92, 😯 😯 az tyle na pol manety to chyba ci ponad 130 smigac będzie na full 😛 manecie

    • #267008 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Nie modyfikowane mhr-ki potrafią 120 lecieć to co w tym dziwnego?

    • #267009 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      zauważ że skuter (przynajmniej mój ) przyśpiesza tak samo na 3/4 manetki , jak na manetce odkręconej na full, myśle że jak Ci speed wyciągnie realne 110 to będzie duży sukces( za wzglądu na silnik)

    • #267010 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      DOLAR, silniki peugeota sa dobre! te 110 na sporcie by lekko wyciagna a Przemas ma racinga to bedzi ladnie latac

    • #267011 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Tak tylko ja trzymałem manetkę dokładnie na 1/2 otwarcia przepustnicy tak, że jeszcze dysza główna nie zdążyła się załączyć bo mam za małą i dają trochę więcej gazu z mulało go.

      Co do silników Peugeot tak naprawdę ma trochę kiepską konstrukcję silnika ale daje radę

    • #267012 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      To max realnie pojedzie 110km/h albo licznikowe nie więcej jezeli zrobisz na v-maxa to moze pojdzie te 115 km/h ❗

      [ Dodano: 2009-03-02, 18:36 ]
      a po drugie na 1/2 manetki umiem się rozpedzic na maxa wiec wiesz 🙂 powoli ale rozpedze :p

    • #267013 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      pns napisał:

      DOLAR, silniki peugeota sa dobre! te 110 na sporcie by lekko wyciagna a Przemas ma racinga to bedzi ladnie latac

      nie musisz mi mówić o silnikach peugeota , bo jeżdże trekkerem od 4 lat , silniki sądobre mało awaryjne, ale pod względem osiągów nie są najmocniejsze , mój na full sporcie wyciska 95 km/h (mierzone BMW 535d 😀 )

    • #267014 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Ludzie weźcie pod uwagę, że podnosiłem kanał wydechowy a co za tym idzie max obroty silnika. Większe max obroty większy v-max. Cylek jest cały modyfikowany prócz kanałów płuczących 😉

    • #267015 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      wiem tylko mówię ,że wynik na 1/2 manetki nie jest miarodajny, bo z tego by wynikało że na full manecie leciał by 194 km/h 😆 . Ogólnie popieram Cie, żę tuningujesz Peugeota , a nie tak jak robią niektórzy , co sprzedają speedy i kupują oklepane roxy i sr’ki

    • #267016 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Siema

      A więc tak speed będzie małowany. Proszę o propozycje małowania bo mam już miećszane uczucia 🙄 Powodem małowania jest, to iż mam je za free i sprawne plastiki za 50% ich wartości. Dałem przejechać się idiocie a on płaci za robotę, jestem wkur**ony że to się wydarzyło ale wyjdę na tym w +.

      Konieczna jest także wymiana lampy przedniej dlatego rozebrałem tą połamaną i robię nową na 2 soczewki


    • #267017 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      ciekawy pomysł z dwiema soczewkami 😀

    • #267018 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      właśnie mnie to interesuje czy z seryjnej lampy da rade soczewkowo zrobić :]

    • #267019 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      ReKoRd, z naszej nie bardzo tylko mnie najbardziej interesuje jak ty ustawisz je zęby dobrze świeciły 🙂

    • #267020 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      lampę da radę zrobić na 2 soczewki ale potrzebne są do tego 2 lampy i jedna trzeba poświęcić. oddzielając soczewkę od zwykłej lampy i doklejając soczewkę z poprzedniej lampy. Znam kilka osób które to robiły i jak coś to mi pomogą 😉

    • #267021 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      siwy_fact, masz racje to by okropnie oglodalo ale Przemas92, ale u ciebie będzie bardzo ladnie widzę ze teraz będzie wyglądalo i jezdzilo 🙂

    • #267022 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Aaa i zapomniałem dodać ,że speed najprawdopodobniej idzie na sell 😥 ale jestem zmuszony ukończyć projekt. Powodem sprzedaży jest nowa RS 125. Możliwe, że siostra będzie śmigać speedem i wtedy pozostanie na moim oku 😎

    • #267023 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Przemas92 tyle mocy dać siostrze ja bym się bał 😛 o siostrę 🙂

    • #267024 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Na pewno nie dam jej speeda od dławionego założę blokadę obrotów do 60km/h i niech się uczy na moim, rodziców oku. To było by nierozważne dać siostrze sprzęt który leci 100km/h. Zresztą ona ma moje geny jak dałem jej się przejechać to 70 bez kasku jechała od samego początku.

      po rozmowach z kolegą poważnie zastanawiam się nad SM Aprili lub Husqvarnie SMS ze względu na lepsze przyspieszenie wygodniejszą pozycje podczas jazdy a po założeniu gaźnik 34mm i wydechu liczonego pod silnik lub jolly moto będzie pięknie.

      Zamówiłem licznik do speeda LC wyskalowany do 100km/h a na dniach zamawiam wszystkie plastiki będą małowane na czarny tylko nie wiem czy wybrać metalik czy perłę.

    • #267025 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      heh, ja kiedyś dałem tacie się moim runnem przejechac to było tak :
      – Wsiadł, odpalił, odkręcił manetke. Po 10 m się zatrzymał i stwierdził że tym się nie da jeździć bo do góry się podnosi XD

      Sm ?? Hmmm kocham ten styl 😀

    • #267026 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Siema

      Na chwilę obecną mam już prawie wszystkie plastiki brakuje mi tylko pługów



      Odebrałem także licznik wyskalowany do 100km/h do speeda LC

      2 lampy leżą rozłożone i świętach biorę się za składanie na wersję z 2 soczewkami

      Czekam na resztę plastików a mianowicie pługi. Co do koloru małowania to już zdecydowałem będzie czarna perła i wszystkie wloty, kratki srebrny mat.

    • #267027 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Jakieś postępy ❓

    • #267028 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Postępy są ale małe…

      zakupiłem stożek BGM w chromie
      rozważam zakup gaźnika 21mm
      zrobiłem lampę 2 soczewkową


      w czwartek oddałem plastiki do lakierni kolor głęboka czerń z połyskiem

    • #267029 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Nooo, lampa kozak 😀
      Ale ja pomalowałbym go na czarno-niebiesko. Bardzo podoba mi się ten odcień niebieskiego który masz na czaszy 😉

    • #267030 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Trochę za późno na zmianę małowania ale wole mieć jeden kolor i do tego wloty w srebrnym macie, polerki itp.

    • #267031 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      No malowanie będzie ładne 😛

      A te soczewki będą obie naraz świecić taką

    • #267032 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Soczewki świecą osobno. Są tak zrobione że ta prawa świeci wysoko i może być jako światło drogowe ale jest mimo wszystko słabsze od lustra.

      Wczoraj tj. 18.05.2009r. Dostałem plastiki i pierwsze co to wziąłem się za składanie :mrgreen:



















    • #267033 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      fajnie wyszedł a rwie z gazu na koło??

    • #267034 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      bardzo ładny kolor 😀 , szkoda ze bada nie zrobiłeś 😀

    • #267035 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Po co bada robić tak jest ładnie, dobrze świecą te soczewkiż

    • #267036 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Na koło rwie V-max realny 102km/h. Lewa soczewka świeci jak w seri prawa trochę mocniejsza od lewej

    • #267037 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Przemas92 napisał:

      Na koło rwie V-max realny 102km/h.

      W sumie mało jak na taki set up z takimi modyfikacjami :/

    • #267038 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Leci tyle bo on ma przełożenia od wersji AC które są krótsze. A co do lakieru to mega jest, super się błyszczy 😉

    • #267039 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Szkoda że tylny błotnik tak wystaje.Mogłeś go jakoś uciąć i robić nadkole.

    • #267040 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Co o błotnika to będzie nadkole tylko $$$ musi wpaść. Speeda jeszcze trochę zalewa więc v-max powinien być lepszy po regulacji mimo że ten co jest mi wystarcza 😉 . Co do lakieru i małowania jest taki patent że jest za free 😀

    • #267041 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      sped wygląda zajebiscie z tym lakierkiem, pieknie się swieci, wywalaj jak najszybciej ten błotnik bo psuje cały efekt,a poza tym nic dodac nic ująć.

    • #267042 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Bardzo fajny speed 😛 Lakier cukiereczek 😀 Nadkole weź to co tak ładnie na lampę tylną nachodzi ;]]

    • #267043 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Siema

      Speed otrzymał w podarunku lagi





    • #267044 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Up side downy 🙂
      No teraz jest git 🙂

    • #267045 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      OO i gitara. Super!! Powiedz Danielsonowi jak ześ to zrobił 😛

    • #267046 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Wygląda to świetnie :DD

    • #267047 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      juz wiem xD ;DD

    • #267048 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      a ktoś kiedyś pierdzielił ze speed na lagach wygląda jak na szczudłach 😀 , bardzo ładnie to wygląda

    • #267049 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      No bo tak wygląda xD 😛 Jakich błotniczek z przodu by się przydał.

    • #267050 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Nooo teraz to elegancko! Dużo było zabawy ze zmianą na lagiż

    • #267051 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Jest fajnie ale błotnik musi byc bo teraz wygląda łyso

    • #267052 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Wciśnij jeszcze tam błotniczek od vivacity sportline i będzie cudo

    • #267053 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Takie drobiazgi jak błotnik, nadkole pewne polerki itp. chcę zostawić nowemu właścicielowi żeby się nie nudził. Zresztą szkoda mi teraz $$$ na błotnik skoro sprzedaję.

      Obecnie szukam cylindra Polini Spoert 70cc. Mam koncepcje jak zrobić w speedzie 77cc i trochę ją podrasować co dało by sporą elastyczność z mocą przy sporej żywotności. Jak ktoś ma to niech pisze mile widziany zatarty. O ile nie sprzedam.

    • #267054 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Przemas92, napiszesz o co chodzi z tym cylkiem ?? plx ;DD PW tez bym sobie taka poj zrobil ;)))

    • #267055 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Powiem w skrócie jest poro roboty, ponieważ przebudowie podlega praktycznie cały cylinder. Trzeba mieć czas głowę na karku no i sprzęt.

    • #267056 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Przemas92, a jakoś dokładnieją?

    • #267057 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Dobra chłopcy powiem wam. Polini ma taką budowę głowicy, że można ją roztoczyć na tłok 50mm i będzie trzymała szczelność. Tak samo cylinder polini ma wystarczająco dużo materiału że można go rozszlifować na śrenicę tłoka 50mm. Po tych zabiegach kupujemy tłok do cylindra POLINI RACE 80cc do Minareli AM. Jak ktoś wie co i jak może jeszcze pobawić się okonami w cylindrze, ponieważ średnica cylindra jest spora i nie ogranicza dostępu

    • #267058 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      A czym to bd robił??

    • #267059 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Cylek dam do szlifu a glowicę do wytoczenia 1,5mm materiału z każdej strony komory spalania

    • #267060 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Bardzo ciekawy pomysł… Jak swojego nie sprzedam to też takie coś zrobię 🙂

    • #267061 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 723

      Pilnie sprzedam speeda proszę o oferty na gg

Oglądasz 96 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: RacingSpeed LC by Przemas92/ Są Lagi :D:D:D Nadal Sprzedaję
Twoje dane:




Back to top button