RacingSpeed LC by Przemas92/ Są Lagi :D:D:D Nadal Sprzedaję

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #266965 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Witam Przedstawiam wam dziś mojego Peugeota SpeedFight-a 2 Ac jest on z 2006r. i ma przejechane 11500km Przeprowadziłem w nim drobny tuning mechaniczny jak i optyczny z optyki mam zrobione: ➡ polerka przekładni ➡ przednia lampa 2 soczewkowa zamierzam: ➡ założyć ryfle ➡ kupić lotkę tuning mechaniczny ➡ Tecnigas RSII ➡ Cylinder Malossi MHR Replica „ported” ➡ wał Top Racing EVOLUTION ➡ łożyska FAG ➡ Malossi multivar ➡ pasek hebo ➡ gaźnik 17,5mm (w planach 21mm) w przyszłości: ➡ dzwon sprzęgła ➡ sprzęgło http://bikepics.com/members/przemas222/ liczę na szczere komentarze Wink:

    #266966 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Optyka słaba ale mechanikę nadrabia : Ogólna ocena 8.5/10

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #266967 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Z optyki nic nie będą robić po za odświeżeniem małowania, ponieważ lubię taką cichą wodą. Niby zwykły skuter a na światłach każdego odstawia

    #266968 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    speed taki sobie ! Jaki masz v-max

    #266969 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    100 km/h ale to jeszcze nie to

    #266970 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    mazysz czy snisz na jawie ? jak masz seryjene przełozenia to ci max 90 poleci wiem bo mój trekker tez tak latać a teraz 100

    #266971 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Pisałem o wskazaniach licznikowych. Wstawię filmik jak wyreguluje do końca i założę nowe tależe od sprzęgła bo mam wygięte.

    #266972 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    no no mecanika calkiem calkei fajna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    #266973 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Skuterek doczekał się nowego gaźnika a mianowicie arreche 17,5mm dostosowany pod serie króciec

    #266974 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Nie przepadam za speedami z powodów silnikowych, ale ogólnie w serii bardzo ładnie one wyglądają. Mechanika może być, szkoda tylko że AC. Ogólnie sprawia pozytywne wrażenie.
    Zapraszam do mnie.

    #266975 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Siema.

    Nadzeszła pora na zrobienie LC

    ➡ kartery [Tunned]
    ➡ Tecnigas RSII
    ➡ Malossi MHR Replica 70cc LC [Tunned]
    ➡ wzmacniane łożyska
    ➡ gaźnik 17,5mm arreche plany 19-21mm
    ➡ pasek HEBO wzmacniany
    ➡ pompa cieczy i chłodnica

    foty chłodnicy



    foto tłumika: jest to tecnigas RSII



    Tu daje zapożyczone foto tego co będę robił z małym karterem


    Zakupiłem nowy kickstarter bo seryjny zgubiłem polerka do poprawy:


    foto nowych używanych talerzy sprzęgła:

    pompa cieczy

    Potrzebuję jeszcze dremla myślałem nad modelem 300, łożysk wału i simeringów ale je kupię w sklepie z łożyskami.
    Na początek feri rozpoczynam prace nad silnikiem.

    #266976 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    a obtycznie nic nie będzieszz robił ❓ ❓

    #266977 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Siema

    Optycznie nie mam zamiaru za bardzo nic robić oprócz nadkola chcę go doprowadzić do ideału optycznego jak i technicznego

    W niedziele zrobiłem takie cudo bo tecnigas wadzi mi o pompę cieczy to zrobiłem wydłużenie kanału wydechowego.



    Element będzie wysłany do tokarza w celu wygładzenia jak i stoczenia na grubość 6mm

    #266978 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    No przeróbka na LC to dobry pomysł, a z tą przedłużką patrzyłeś czy te mocowanie do silnika się nie przesunie??

    #266979 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Tak się składa że mocowania od tecnigasa za bardzo nie pasuje bez przedłużenia tak, żeby wszystkie spaliny wlatywały do tłumika. Dlatego zapożyczyłem mocowanie z starego tłumika laser xpro w którym wystarczy trochę podpiłować pilnikiem 😉

    #266980 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    czemu zmieńiłes lasera na tehnicgasaż?

    #266981 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    wrona napisał:

    czemu zmieńiłes lasera na tehnicgasaż?

    Zmienił pewnie bo tecinigas rs2 jest sporo mocniejszy od x-pro to już wydech innej klasy 😛

    Co do speeda to fajnie ze na lc go przerabiasz powodzenia 😛

    #266982 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Musisz mi powiedziec czy duzo lepiej chodzi na tecnigasię rs speed niz na laserku

    #266983 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Dzięki za pozytywne opinie.
    Co do up-ów to nie będzie już up-ów z nowymi częściami tylko z postępami w pracach.

    Odebrałem tłok do malossi MHR Replica 70cc



    Oraz dremel 300 Z nim porting to bajka Razz

    Airsal idzie na sprzedaż chcę za niego 100zł zostały w nim poszerzone 4 kanały płuczące i poprawiony kanał wydechowy.

    UP.

    Dziś mi się nudziło to zrobiłem porting cylindra do tłumika

    Tak to wygląda w cylindrze


    A tak wygląda przedłużka kanału wydechowego z cylindrem i tłumikiem

    A tak wygląda całość

    Siema

    A więc kolejna paczka fotek

    100 akcesori ściernych do dremla

    Uszczelniacze silnika

    W cylindrze zwiększone zostały 2 boczne kanały wydechowe 2mm każdy oraz odniesione maksymalne obroty cylindra (nieznacznie). Na dzień dzisiejszy liczyłem, że przesiedziałem nad silnikiem ponad 20 godzin a to dopiero początek 😛

    2 luty

    Rozwierciłem zawór membranowy
    przed:


    po:


    Oraz króciec ssący
    przed:

    po:

    4 luty

    A więc dziś rozpołowiłem kartery i zrobiłem ich porting po części




    A tu złożony już silnik

    JOKE tak tylko przymierzyłem żeby zobaczyć czy wszystko ok.
    Niestety nie mogę przystąpić do składania silnika 🙁 na wale wyczułem luzy wał jest u mechanika i sprawdza on czy ma luzy albo źle sprawdzam. Ale jestem obecnie w trakcje rozmów z rodzicami więc powinno się powieść 🙂
    Skoro wał jest do wymiany to będzie przeróbka silnika na euro1.
    Muszę tylko kupić mały karter jak ktoś ma to pisać musi być sprawny nie spawany a wał będę zakładał TOP RACING EVO.

    Jak ktoś by chciał dokładnie obejżeć zdjęcia to zamieszczam link, ponieważ zdjęcia powiększone sprawiały iż temat się zacinał i zdjęcia długo się ładowały. Z góry przepraszam za utrudnienia
    http://bikepics.com/members/przemas222/06speedfight2/

    9 luty

    Znowu nudziło mi się a uczyć mi się nie chciało to wypolerowałem mhr-ke ale muszę ją jutro poprawić oto obrazki z polerki





    Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego stanu polerki w realu jest piękna

    Obecnie czekam na wał Top Racing zamawiany z allegro za 410zł i na mały karter który kupiłem za zaledwie 35zł + przesyłka 8)

    #266984 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    No no, silniczek wygląda bardzo zacnie 😀 Odpalaj co będziesz na wał czekał 😛

    #266985 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Silnika odpalać nie będę bo mam luz na wale taki, że silnik chodził jak wiadro śrub. No i nie mam jak, ponieważ czekam na karter z starszego silnika bo zamówiłem wał do tego starszego (celowo, ponieważ w starszych silnika jest lżejszy wał i lepiej jest wszystko wykonane)

    16 luty 2009 roku

    A więc tak wstałem rano po niedzieli( bez owocnym dniu) włączyłem dremel i z tych prac wynikły modyfikacje widoczne na zdjęciach 😈



    Na zdjęciach widać, że cylinder został spasowany z karterem (nie dokładnie) oraz rozwiercony płaszcz cylindra aby mieszanka przepływająca z zaworu membranowego nie wpadała w zawirowania. Na razie przeportowałem tylko jedną połowę cylindra, ponieważ nie mam małego karteru a na oko robić nie będę cylindra 😎

    #266986 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Fajny projekt podoba mi się to ze porting robisz sam a nie jak większość źleca to firmą. Na pewno będzie nie źle zap***lał po regulacji :diabelek:

    #266987 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    ale mi się podoba ze sam porting robisz to będzie musialo isc 😀 wes napisz poradnik w tunie miećhanicznym jak porting zrobić 🙂

    #266988 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Nie wiem co wy widzicie za trudności w portingu. Porting jest łatwy tylko praco i czasochłonny. Co do arta to pomyśle ale musiałbym mieć inny silnik żeby foty lepsze wstawić. Więc jak ktoś zainteresowany to bić na GG cena przyzwoita

    [ Dodano: 17-02-2009, 12:55 ]
    Wał wysłany został wczoraj w tygodniu powinien być. Pozostało mi jedynie pójść na pocztę po mały karter i czekać na łożyska FAG od kumpla

    Zamiećszczam filmik z prac przeprowadzonych w speedzie
    http://www.youtube.com/watch?v=j3xwM7kAJdA 😈

    Odebrałem wał 😈




    Wał jest znacznie lżejszy od tego z wersji E2 więc powinno to pięknie chodzić

    Silnik jest złożony muszę tylko pojechać po paliwo olej i może kupię świece.

    #266989 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    z filmu wynika że pierwsze odpalenie 25??

    #266990 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    25.02.2009 napisałem tak, żeby się wyrobić z ewentualnymi problemami z odpaleniem jak dziś kupię paliwo i olej to dziś odpale

    #266991 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    mama nadzieje że filmik będzie z tzw first run 🙂

    #266992 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Fajny speedfight 🙂 Całkiem dobry setup do jazdy po bułki czy coś.
    Jeśli uważasz że porting jest łatwy to chyba jesteś Kiesler albo Adri :]. To co robisz to zupełne podstawy. Prawdziwy porting to zmiana kątów otwarcia, zmiana kształu kanałów, zmiana kształtu okien. I żeby to zrobić nie wystarczy usiąść i podłubać dremlem, tylko potrzebne jest kilka kartek obliczeń i duże doświadczenie.
    To co ty zrobiłeś to 20% tego czym jest porting.
    Pozdrawiam!
    Panthelion

    #266993 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Oczywiście cylinder jest poprawiony kanał przepłukujący jest zrównany z kanałami płuczącymi, kanał wydechowy nieznacznie podniesiony i poszerzony do 30mm w momencie pojawienia się bocznych wydechów oraz boczne wydechy poszerzone o 2mm. Płaszcz cylindra rozwiercony bo jak wiadomo pug ma ch*jowe położenie membrany i mieszanka przepływająca z zaworu wpadała by w zawirowania bez rozwiercenia dolnego płaszcza cylindra 😉

    Jak by był wydech do puga typo c16 c20 to bym go kupił. Ale w planach jest tłumik spawany pod setup z cylkiem pod rozwiercane kartery mam nadzieje że o pojemności 90cc 😀

    #266994 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Miisiek ma racje Panthelion sam by się nie podjął zrobienia portingu bo porostu tego nie umieć ale umieć innych uniżać i mówić że każdy jest gorszy od niego bo Panthelion ma nieskończonego runnera!! A dla Przemas92 wielki szacunek bo robi wszystko sam przy silniku 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: RacingSpeed LC by Przemas92/ Są Lagi :D:D:D Nadal Sprzedaję
Twoje informacje:




Back to top button