RacingSpeed LC by Przemas92/ Są Lagi :D:D:D Nadal Sprzedaję
- Ten temat ma 96 odpowiedzi, 1 odpowiedź, a ostatnio został zaktualizowany 11 years, 5 months temu przez
Anonim.
- AutorWpisy
-
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Witam Przedstawiam wam dziś mojego Peugeota SpeedFight-a 2 Ac jest on z 2006r. i ma przejechane 11500km Przeprowadziłem w nim drobny tuning mechaniczny jak i optyczny z optyki mam zrobione: ➡ polerka przekładni ➡ przednia lampa 2 soczewkowa zamierzam: ➡ założyć ryfle ➡ kupić lotkę tuning mechaniczny ➡ Tecnigas RSII ➡ Cylinder Malossi MHR Replica „ported” ➡ wał Top Racing EVOLUTION ➡ łożyska FAG ➡ Malossi multivar ➡ pasek hebo ➡ gaźnik 17,5mm (w planach 21mm) w przyszłości: ➡ dzwon sprzęgła ➡ sprzęgło http://bikepics.com/members/przemas222/ liczę na szczere komentarze Wink:
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Optyka słaba ale mechanikę nadrabia : Ogólna ocena 8.5/10
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Z optyki nic nie będą robić po za odświeżeniem małowania, ponieważ lubię taką cichą wodą. Niby zwykły skuter a na światłach każdego odstawia
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
speed taki sobie ! Jaki masz v-max
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
100 km/h ale to jeszcze nie to
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
mazysz czy snisz na jawie ? jak masz seryjene przełozenia to ci max 90 poleci wiem bo mój trekker tez tak latać a teraz 100
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Pisałem o wskazaniach licznikowych. Wstawię filmik jak wyreguluje do końca i założę nowe tależe od sprzęgła bo mam wygięte.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
no no mecanika calkiem calkei fajna
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Skuterek doczekał się nowego gaźnika a mianowicie arreche 17,5mm dostosowany pod serie króciec
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Nie przepadam za speedami z powodów silnikowych, ale ogólnie w serii bardzo ładnie one wyglądają. Mechanika może być, szkoda tylko że AC. Ogólnie sprawia pozytywne wrażenie.
Zapraszam do mnie. -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Siema.
Nadzeszła pora na zrobienie LC
➡ kartery [Tunned]
➡ Tecnigas RSII
➡ Malossi MHR Replica 70cc LC [Tunned]
➡ wzmacniane łożyska
➡ gaźnik 17,5mm arreche plany 19-21mm
➡ pasek HEBO wzmacniany
➡ pompa cieczy i chłodnicafoty chłodnicy
foto tłumika: jest to tecnigas RSII
Tu daje zapożyczone foto tego co będę robił z małym karterem
Zakupiłem nowy kickstarter bo seryjny zgubiłem polerka do poprawy:
foto nowych używanych talerzy sprzęgła:
pompa cieczy
Potrzebuję jeszcze dremla myślałem nad modelem 300, łożysk wału i simeringów ale je kupię w sklepie z łożyskami.
Na początek feri rozpoczynam prace nad silnikiem. -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
a obtycznie nic nie będzieszz robił ❓ ❓
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Siema
Optycznie nie mam zamiaru za bardzo nic robić oprócz nadkola chcę go doprowadzić do ideału optycznego jak i technicznego
W niedziele zrobiłem takie cudo bo tecnigas wadzi mi o pompę cieczy to zrobiłem wydłużenie kanału wydechowego.
Element będzie wysłany do tokarza w celu wygładzenia jak i stoczenia na grubość 6mm
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
No przeróbka na LC to dobry pomysł, a z tą przedłużką patrzyłeś czy te mocowanie do silnika się nie przesunie??
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Tak się składa że mocowania od tecnigasa za bardzo nie pasuje bez przedłużenia tak, żeby wszystkie spaliny wlatywały do tłumika. Dlatego zapożyczyłem mocowanie z starego tłumika laser xpro w którym wystarczy trochę podpiłować pilnikiem 😉
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
czemu zmieńiłes lasera na tehnicgasaż?
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
wrona napisał:
czemu zmieńiłes lasera na tehnicgasaż?
Zmienił pewnie bo tecinigas rs2 jest sporo mocniejszy od x-pro to już wydech innej klasy 😛
Co do speeda to fajnie ze na lc go przerabiasz powodzenia 😛
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Musisz mi powiedziec czy duzo lepiej chodzi na tecnigasię rs speed niz na laserku
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Dzięki za pozytywne opinie.
Co do up-ów to nie będzie już up-ów z nowymi częściami tylko z postępami w pracach.Odebrałem tłok do malossi MHR Replica 70cc
Oraz dremel 300 Z nim porting to bajka Razz
Airsal idzie na sprzedaż chcę za niego 100zł zostały w nim poszerzone 4 kanały płuczące i poprawiony kanał wydechowy.
UP.
Dziś mi się nudziło to zrobiłem porting cylindra do tłumika
Tak to wygląda w cylindrze
A tak wygląda przedłużka kanału wydechowego z cylindrem i tłumikiem
A tak wygląda całość
Siema
A więc kolejna paczka fotek
100 akcesori ściernych do dremla
Uszczelniacze silnika
W cylindrze zwiększone zostały 2 boczne kanały wydechowe 2mm każdy oraz odniesione maksymalne obroty cylindra (nieznacznie). Na dzień dzisiejszy liczyłem, że przesiedziałem nad silnikiem ponad 20 godzin a to dopiero początek 😛
2 luty
Rozwierciłem zawór membranowy
przed:
po:
Oraz króciec ssący
przed:
po:
4 luty
A więc dziś rozpołowiłem kartery i zrobiłem ich porting po części
A tu złożony już silnik
JOKE tak tylko przymierzyłem żeby zobaczyć czy wszystko ok.
Niestety nie mogę przystąpić do składania silnika 🙁 na wale wyczułem luzy wał jest u mechanika i sprawdza on czy ma luzy albo źle sprawdzam. Ale jestem obecnie w trakcje rozmów z rodzicami więc powinno się powieść 🙂
Skoro wał jest do wymiany to będzie przeróbka silnika na euro1.
Muszę tylko kupić mały karter jak ktoś ma to pisać musi być sprawny nie spawany a wał będę zakładał TOP RACING EVO.Jak ktoś by chciał dokładnie obejżeć zdjęcia to zamieszczam link, ponieważ zdjęcia powiększone sprawiały iż temat się zacinał i zdjęcia długo się ładowały. Z góry przepraszam za utrudnienia
http://bikepics.com/members/przemas222/06speedfight2/9 luty
Znowu nudziło mi się a uczyć mi się nie chciało to wypolerowałem mhr-ke ale muszę ją jutro poprawić oto obrazki z polerki
Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego stanu polerki w realu jest piękna
Obecnie czekam na wał Top Racing zamawiany z allegro za 410zł i na mały karter który kupiłem za zaledwie 35zł + przesyłka 8)
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
No no, silniczek wygląda bardzo zacnie 😀 Odpalaj co będziesz na wał czekał 😛
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Silnika odpalać nie będę bo mam luz na wale taki, że silnik chodził jak wiadro śrub. No i nie mam jak, ponieważ czekam na karter z starszego silnika bo zamówiłem wał do tego starszego (celowo, ponieważ w starszych silnika jest lżejszy wał i lepiej jest wszystko wykonane)
16 luty 2009 roku
A więc tak wstałem rano po niedzieli( bez owocnym dniu) włączyłem dremel i z tych prac wynikły modyfikacje widoczne na zdjęciach 😈
Na zdjęciach widać, że cylinder został spasowany z karterem (nie dokładnie) oraz rozwiercony płaszcz cylindra aby mieszanka przepływająca z zaworu membranowego nie wpadała w zawirowania. Na razie przeportowałem tylko jedną połowę cylindra, ponieważ nie mam małego karteru a na oko robić nie będę cylindra 😎
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Fajny projekt podoba mi się to ze porting robisz sam a nie jak większość źleca to firmą. Na pewno będzie nie źle zap***lał po regulacji :diabelek:
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
ale mi się podoba ze sam porting robisz to będzie musialo isc 😀 wes napisz poradnik w tunie miećhanicznym jak porting zrobić 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Nie wiem co wy widzicie za trudności w portingu. Porting jest łatwy tylko praco i czasochłonny. Co do arta to pomyśle ale musiałbym mieć inny silnik żeby foty lepsze wstawić. Więc jak ktoś zainteresowany to bić na GG cena przyzwoita
[ Dodano: 17-02-2009, 12:55 ]
Wał wysłany został wczoraj w tygodniu powinien być. Pozostało mi jedynie pójść na pocztę po mały karter i czekać na łożyska FAG od kumplaZamiećszczam filmik z prac przeprowadzonych w speedzie
http://www.youtube.com/watch?v=j3xwM7kAJdA 😈Odebrałem wał 😈
Wał jest znacznie lżejszy od tego z wersji E2 więc powinno to pięknie chodzić
Silnik jest złożony muszę tylko pojechać po paliwo olej i może kupię świece.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
z filmu wynika że pierwsze odpalenie 25??
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
25.02.2009 napisałem tak, żeby się wyrobić z ewentualnymi problemami z odpaleniem jak dziś kupię paliwo i olej to dziś odpale
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
mama nadzieje że filmik będzie z tzw first run 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Fajny speedfight 🙂 Całkiem dobry setup do jazdy po bułki czy coś.
Jeśli uważasz że porting jest łatwy to chyba jesteś Kiesler albo Adri :]. To co robisz to zupełne podstawy. Prawdziwy porting to zmiana kątów otwarcia, zmiana kształu kanałów, zmiana kształtu okien. I żeby to zrobić nie wystarczy usiąść i podłubać dremlem, tylko potrzebne jest kilka kartek obliczeń i duże doświadczenie.
To co ty zrobiłeś to 20% tego czym jest porting.
Pozdrawiam!
Panthelion -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Oczywiście cylinder jest poprawiony kanał przepłukujący jest zrównany z kanałami płuczącymi, kanał wydechowy nieznacznie podniesiony i poszerzony do 30mm w momencie pojawienia się bocznych wydechów oraz boczne wydechy poszerzone o 2mm. Płaszcz cylindra rozwiercony bo jak wiadomo pug ma ch*jowe położenie membrany i mieszanka przepływająca z zaworu wpadała by w zawirowania bez rozwiercenia dolnego płaszcza cylindra 😉
Jak by był wydech do puga typo c16 c20 to bym go kupił. Ale w planach jest tłumik spawany pod setup z cylkiem pod rozwiercane kartery mam nadzieje że o pojemności 90cc 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Miisiek ma racje Panthelion sam by się nie podjął zrobienia portingu bo porostu tego nie umieć ale umieć innych uniżać i mówić że każdy jest gorszy od niego bo Panthelion ma nieskończonego runnera!! A dla Przemas92 wielki szacunek bo robi wszystko sam przy silniku 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
siwy_fact napisał:
[A dla Przemas92 wielki szacunek bo robi wszystko sam przy silniku 🙂
Nie będę się złościł nawet jak mi nie wyjdzie bo wiem, że próbowałem i czegoś się nauczę. Ale potężnych modyfikacji cylindra nie robiłem tylko podniosłem maxymalne obroty i poszerzyłem wydech
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Tuning mechaniczny jak i optyczny odzwierciedla osobowość tunnera dlatego nasi ojcowie tuningowali samodzielne JAWKi, WSKi itp. w szopach stodołach cylki nie wspominając o tym, że nie jeden popsuli. Tuningowali swoje maszyny aby każda była inna w inny sposób oddawała moc i była jedyna w swoim rodzaju. Dla mnie tuning kup złóż odpal to nie tuning tylko złożenie gotowych podzespołów. 😐
Taką mam definicję tuninguZamiećszczam link do filma jak radze sobię z zapchanymi tłumikami http://www.bikemovies.com/movie/010589/
[ Dodano: 22-02-2009, 18:06 ]
Speed odpalony!!!! 😀 😀 😀 Powód problemów z odpalenie nie podłączyłem masy. Niestety z właściwego first runu nie mam bo miałem paliwa tylko w gaźniku i nie zdążyłem nawet włączyć kamery -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Co do ciebie Miisiek, jeśli wszystko wypali z pogodą w piątek powinieneś zobaczyć wykres mojego najnowszego dzieła na hamownii. Jak wspominał Jerzy Mieloch Sr na swoim forum, najmocniejszy silnik jaki zrobił był to silnik Kopytka-22.9PS. Jestem w stanie się założyć, że mój pobije ten wynik bez problemu 😉
Bardzo mi się podoba że próbujesz ingerować w porty itp. To dobrze, że coraz więcej ludzi się w to bawi ale do niemieckiej roboty to jeszcze daleko. Jaki dałeś czas otwarcia wydechowego i płucznych?
Pozdr -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Dokładnie nie mierzyłem ale mam ok 1mm wyżej od górnej krawędzi bocznych wydechów. Płuków nie zmieniałem. tylko zrównałem przepłukujący ten na przeciwko wydechowego z płuczącymi bo był ok 2mm niżej. Jestem po pierwszym odpaleniu ale miałem tylko tyle paliwa co jest w gaźniku ale reakcja na gaz jest mega.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Silnik Kopytka- Mariusza Słowińskiego był przygotowany, złożony, wyregulowany i serwisowany przez Pana Jerzego Mielocha SR.
Koniec OFF topicu Miisiek bo warna będziesz mieć. -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Przemas92, dawaj filmik 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Chcecie filmu to macie
http://www.youtube.com/watch?v=7g0uNt7zSIM&feature=channel_pagePrzegazowując nie przekraczałem 1/2 manetki. Silnik chodził bez paska bo gdzieś zgubiłem nakrętkę od dzwonu sprzęgła ale jutro to się zmieńi. Gaźnik jest jeszcze nawet nie ruszany ustawiony tak żeby tylko nie gasł
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Ale ładny dźwięk… Taki rasowy 😛 Co do gaziora to słychać, że mu się przyda regulacja heh 😛
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
spodobal mi się speedzik ;d chyba jak znajde jakiegos peugeota tanio to se kupie;d
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Dziś była pierwsza jazda. Jest nieźle na razie w przekładni mam rolki 7g biała dociskową malossi i serie sprężynki w sprzęgle na tym secie bierze na koło jak osiądę z tyłu. Rolki muszą znacznie lżejsze i centralka znacznie twardsza ale na początek starcza.
Dziś jechałem Peugeot-em 97km/h (wskazanie licznikowe na 1/2 mentki) mam za małą dysze główną i nie ma jak rozwinąć mocy
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
97 na pół manetki ?? 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Tak 97km/h z przełożniami od AC 10km/h krótszymi od LC
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Przemas92, 😯 😯 az tyle na pol manety to chyba ci ponad 130 smigac będzie na full 😛 manecie
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Nie modyfikowane mhr-ki potrafią 120 lecieć to co w tym dziwnego?
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
zauważ że skuter (przynajmniej mój ) przyśpiesza tak samo na 3/4 manetki , jak na manetce odkręconej na full, myśle że jak Ci speed wyciągnie realne 110 to będzie duży sukces( za wzglądu na silnik)
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
DOLAR, silniki peugeota sa dobre! te 110 na sporcie by lekko wyciagna a Przemas ma racinga to bedzi ladnie latac
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Tak tylko ja trzymałem manetkę dokładnie na 1/2 otwarcia przepustnicy tak, że jeszcze dysza główna nie zdążyła się załączyć bo mam za małą i dają trochę więcej gazu z mulało go.
Co do silników Peugeot tak naprawdę ma trochę kiepską konstrukcję silnika ale daje radę
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
To max realnie pojedzie 110km/h albo licznikowe nie więcej jezeli zrobisz na v-maxa to moze pojdzie te 115 km/h ❗
[ Dodano: 2009-03-02, 18:36 ]
a po drugie na 1/2 manetki umiem się rozpedzic na maxa wiec wiesz 🙂 powoli ale rozpedze :p -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
pns napisał:
DOLAR, silniki peugeota sa dobre! te 110 na sporcie by lekko wyciagna a Przemas ma racinga to bedzi ladnie latac
nie musisz mi mówić o silnikach peugeota , bo jeżdże trekkerem od 4 lat , silniki sądobre mało awaryjne, ale pod względem osiągów nie są najmocniejsze , mój na full sporcie wyciska 95 km/h (mierzone BMW 535d 😀 )
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Ludzie weźcie pod uwagę, że podnosiłem kanał wydechowy a co za tym idzie max obroty silnika. Większe max obroty większy v-max. Cylek jest cały modyfikowany prócz kanałów płuczących 😉
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
wiem tylko mówię ,że wynik na 1/2 manetki nie jest miarodajny, bo z tego by wynikało że na full manecie leciał by 194 km/h 😆 . Ogólnie popieram Cie, żę tuningujesz Peugeota , a nie tak jak robią niektórzy , co sprzedają speedy i kupują oklepane roxy i sr’ki
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Siema
A więc tak speed będzie małowany. Proszę o propozycje małowania bo mam już miećszane uczucia 🙄 Powodem małowania jest, to iż mam je za free i sprawne plastiki za 50% ich wartości. Dałem przejechać się idiocie a on płaci za robotę, jestem wkur**ony że to się wydarzyło ale wyjdę na tym w +.
Konieczna jest także wymiana lampy przedniej dlatego rozebrałem tą połamaną i robię nową na 2 soczewki
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
ciekawy pomysł z dwiema soczewkami 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
właśnie mnie to interesuje czy z seryjnej lampy da rade soczewkowo zrobić :]
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
ReKoRd, z naszej nie bardzo tylko mnie najbardziej interesuje jak ty ustawisz je zęby dobrze świeciły 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
lampę da radę zrobić na 2 soczewki ale potrzebne są do tego 2 lampy i jedna trzeba poświęcić. oddzielając soczewkę od zwykłej lampy i doklejając soczewkę z poprzedniej lampy. Znam kilka osób które to robiły i jak coś to mi pomogą 😉
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
siwy_fact, masz racje to by okropnie oglodalo ale Przemas92, ale u ciebie będzie bardzo ladnie widzę ze teraz będzie wyglądalo i jezdzilo 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Aaa i zapomniałem dodać ,że speed najprawdopodobniej idzie na sell 😥 ale jestem zmuszony ukończyć projekt. Powodem sprzedaży jest nowa RS 125. Możliwe, że siostra będzie śmigać speedem i wtedy pozostanie na moim oku 😎
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Przemas92 tyle mocy dać siostrze ja bym się bał 😛 o siostrę 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Na pewno nie dam jej speeda od dławionego założę blokadę obrotów do 60km/h i niech się uczy na moim, rodziców oku. To było by nierozważne dać siostrze sprzęt który leci 100km/h. Zresztą ona ma moje geny jak dałem jej się przejechać to 70 bez kasku jechała od samego początku.
po rozmowach z kolegą poważnie zastanawiam się nad SM Aprili lub Husqvarnie SMS ze względu na lepsze przyspieszenie wygodniejszą pozycje podczas jazdy a po założeniu gaźnik 34mm i wydechu liczonego pod silnik lub jolly moto będzie pięknie.
Zamówiłem licznik do speeda LC wyskalowany do 100km/h a na dniach zamawiam wszystkie plastiki będą małowane na czarny tylko nie wiem czy wybrać metalik czy perłę.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
heh, ja kiedyś dałem tacie się moim runnem przejechac to było tak :
– Wsiadł, odpalił, odkręcił manetke. Po 10 m się zatrzymał i stwierdził że tym się nie da jeździć bo do góry się podnosi XDSm ?? Hmmm kocham ten styl 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Siema
Na chwilę obecną mam już prawie wszystkie plastiki brakuje mi tylko pługów
Odebrałem także licznik wyskalowany do 100km/h do speeda LC
2 lampy leżą rozłożone i świętach biorę się za składanie na wersję z 2 soczewkami
Czekam na resztę plastików a mianowicie pługi. Co do koloru małowania to już zdecydowałem będzie czarna perła i wszystkie wloty, kratki srebrny mat.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Jakieś postępy ❓
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Postępy są ale małe…
zakupiłem stożek BGM w chromie
rozważam zakup gaźnika 21mm
zrobiłem lampę 2 soczewkową
w czwartek oddałem plastiki do lakierni kolor głęboka czerń z połyskiem
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Nooo, lampa kozak 😀
Ale ja pomalowałbym go na czarno-niebiesko. Bardzo podoba mi się ten odcień niebieskiego który masz na czaszy 😉 -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Trochę za późno na zmianę małowania ale wole mieć jeden kolor i do tego wloty w srebrnym macie, polerki itp.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
No malowanie będzie ładne 😛
A te soczewki będą obie naraz świecić taką
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Soczewki świecą osobno. Są tak zrobione że ta prawa świeci wysoko i może być jako światło drogowe ale jest mimo wszystko słabsze od lustra.
Wczoraj tj. 18.05.2009r. Dostałem plastiki i pierwsze co to wziąłem się za składanie
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
fajnie wyszedł a rwie z gazu na koło??
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
bardzo ładny kolor 😀 , szkoda ze bada nie zrobiłeś 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Po co bada robić tak jest ładnie, dobrze świecą te soczewkiż
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Na koło rwie V-max realny 102km/h. Lewa soczewka świeci jak w seri prawa trochę mocniejsza od lewej
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Przemas92 napisał:
Na koło rwie V-max realny 102km/h.
W sumie mało jak na taki set up z takimi modyfikacjami :/
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Leci tyle bo on ma przełożenia od wersji AC które są krótsze. A co do lakieru to mega jest, super się błyszczy 😉
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Szkoda że tylny błotnik tak wystaje.Mogłeś go jakoś uciąć i robić nadkole.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Co o błotnika to będzie nadkole tylko $$$ musi wpaść. Speeda jeszcze trochę zalewa więc v-max powinien być lepszy po regulacji mimo że ten co jest mi wystarcza 😉 . Co do lakieru i małowania jest taki patent że jest za free 😀
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
sped wygląda zajebiscie z tym lakierkiem, pieknie się swieci, wywalaj jak najszybciej ten błotnik bo psuje cały efekt,a poza tym nic dodac nic ująć.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Bardzo fajny speed 😛 Lakier cukiereczek 😀 Nadkole weź to co tak ładnie na lampę tylną nachodzi ;]]
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Siema
Speed otrzymał w podarunku lagi
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Up side downy 🙂
No teraz jest git 🙂 -
Anonim
Gość- Postów: 89 723
OO i gitara. Super!! Powiedz Danielsonowi jak ześ to zrobił 😛
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Wygląda to świetnie :DD
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
juz wiem xD ;DD
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
a ktoś kiedyś pierdzielił ze speed na lagach wygląda jak na szczudłach 😀 , bardzo ładnie to wygląda
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
No bo tak wygląda xD 😛 Jakich błotniczek z przodu by się przydał.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Nooo teraz to elegancko! Dużo było zabawy ze zmianą na lagiż
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Jest fajnie ale błotnik musi byc bo teraz wygląda łyso
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Wciśnij jeszcze tam błotniczek od vivacity sportline i będzie cudo
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Takie drobiazgi jak błotnik, nadkole pewne polerki itp. chcę zostawić nowemu właścicielowi żeby się nie nudził. Zresztą szkoda mi teraz $$$ na błotnik skoro sprzedaję.
Obecnie szukam cylindra Polini Spoert 70cc. Mam koncepcje jak zrobić w speedzie 77cc i trochę ją podrasować co dało by sporą elastyczność z mocą przy sporej żywotności. Jak ktoś ma to niech pisze mile widziany zatarty. O ile nie sprzedam.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Przemas92, napiszesz o co chodzi z tym cylkiem ?? plx ;DD PW tez bym sobie taka poj zrobil ;)))
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Powiem w skrócie jest poro roboty, ponieważ przebudowie podlega praktycznie cały cylinder. Trzeba mieć czas głowę na karku no i sprzęt.
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Przemas92, a jakoś dokładnieją?
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Dobra chłopcy powiem wam. Polini ma taką budowę głowicy, że można ją roztoczyć na tłok 50mm i będzie trzymała szczelność. Tak samo cylinder polini ma wystarczająco dużo materiału że można go rozszlifować na śrenicę tłoka 50mm. Po tych zabiegach kupujemy tłok do cylindra POLINI RACE 80cc do Minareli AM. Jak ktoś wie co i jak może jeszcze pobawić się okonami w cylindrze, ponieważ średnica cylindra jest spora i nie ogranicza dostępu
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
A czym to bd robił??
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Cylek dam do szlifu a glowicę do wytoczenia 1,5mm materiału z każdej strony komory spalania
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Bardzo ciekawy pomysł… Jak swojego nie sprzedam to też takie coś zrobię 🙂
-
Anonim
Gość- Postów: 89 723
Pilnie sprzedam speeda proszę o oferty na gg
-
- AutorWpisy