quantum gt5 2009

małe pytanko czy ktoś może montował taki filtr , czy to sie nadaje do zipka.
http://moto.allegro.pl/item1152248738_filtry_stozki_skutery_quady_motorowery.html

Musisz sprawdzić, czy średnica taka sama jak w Zipp-ie.Aczkolwiek nie bierz tych siatkowych filtrów, koniecznie gąbkowy z osłoną.

dzienki za podpowiedz juz szukam czegoś z gąbką

Polini AirBox/ Malossi e5 8)

Doskonaly stosunek jakosci do ceny .

czy przy wymianie na taki filter Polini AirBox/ Malossi e5 trzeba cos z dysza w gazniku robic ?

Może zacznijmy od tego, że do seryjnego skuta nie ma sensu montować stożka, da tylko dźwięk, a osiągów nie.A jeśli już chcesz montować, to trzeba dać dyszę większą no i regulacja do tego.Ale jak mówiłem, do serii nie ma sensu.Chcesz zwiększyć osiągi?

na zipku wyciagam vmax 75 - wymieniłem moduł teraz myslałem o tym filtrze ale ze wzgledów wizualnych czyli tuning optyczny - lecz jesli to tyle zachodu ,a teoretycznie nic nieda to chyba odpuszcze , a pytanko co mozna wymienic by był bardziej zrywny ?

Na początek wydech-może być używany, wyjdzie taniej, a co najwyżej będzie trochę zardzewiały, osiągi takie, jak byś miał nowy kupić, a oszczędność spora (Yasuni, Stage6, LeoVince, Tecnigas, mocowanie jak w silniku Minarelli) i do tego regulacja (rolki, sprężyna centralna, ewentualnie sprężynki sprzęgła) i spokojnie 80 przekroczy.Jeśli to za mało, to wariator sportowy (Malossi lub Polini, są jeszcze Hebo i Top Racing, ale o nich nie wiem nic) i ponownie regulacja.W razie co możesz też dać cylek większy (choćby i 60ccm z allegro) i do tego dyszę.Jest jeszcze coś takiego jak porting silnika 2T, ale to już dla hardcor'ów niestety :D Po wymianie wydechu i waria + regulacja powinien lecieć 85-90 przy bardzo dobrym przyśpieszeniu.Spalanie wzrośnie coś ok 0,5 litra, chyba, że będziesz na full cisnął.

dzienki za podpowiedzi

czy taki wariat może byc dodam że z kaska krucho i jak by ktoś podesłał linka do cyckla za jakąś dobra kase http://allegro.pl/item1162257563_sportowy_wariator_high_speed_tuning_2t_promocja.html

Nie no akurat tego typu wariatory to sobie daruj, jak już to lepsze od razu (jak pisałem Malossi lub Polini) a co do cylków z allegro to przed chwilą liczyłem pojemność i te 65ccm i 60 ccm to w realu mają ok 56-57ccm, więc to raczej dużo może nie dać (średnica tłoka 43mm), kosztuja ok 70zł, natomiast cylki 47mm (sprzedawane jako 80ccm) są z głowicą (która nie wiem czy coś daje) i mają ok 68ccm pojemności, ale kosztują ok 170zł, więc nie wiem, jak chcesz :D A ile masz kasy?

A nie wystarczy tobie taka prędkość jaką teraz masz? 70 - 75km/h jak dla mnie jest wystarczająca.Nie wiem czy Zippy mają aż tak mocne podzespoły jak wstawisz większy cylinder. http://www.scigacz.pl/Tuning,skutera,4103.html

krzysztof500 wrote:

na zipku wyciagam vmax 75 - wymieniłem moduł teraz myslałem o tym filtrze ale ze wzgledów wizualnych czyli tuning optyczny - lecz jesli to tyle zachodu ,a teoretycznie nic nieda to chyba odpuszcze , a pytanko co mozna wymienic by był bardziej zrywny ?

Wymieniłeś moduł i ci jedzie 75km/h, a co z blokadą na gaźniku i zawirowaczu spalin w tłumiku - to Ci poprawi osiągi :roll: Mam Quantum'a z 2006r, kupiłem odblokowany moduł i mi też jedzie 75km/h ale wiem że u niego są jeszcze blokady bo na youtube pokazane jest jak Quantum bez tuningu 90km/h licznikowe daje.

90 licznikowe no szkoda że realnie 75 ;/

Vezyr, trochę więcej daje - prędkość dochodzi do 80km/h w realu, kolega sprawdzał na gp'sie. A to dlatego że Quantum ma takie przełożenia że przyśpiesza równo tzn. nie tak jak inne skutery że do 45km/h leci szybko a potem przyśpieszenie opada tylko tak do 60km/h leci równo.

na quantumie gt5 rocznik 2009 według serwisu niema wiecej blokad tylko moduł ale moze ściemniaja

dzienki za rady - więc narazie zatrzymam się z tym tuningiem przynajmniej do konca gewarancji ( pyjan ) dzienki za linka fajnie tam opisali kolejność.