Quad 125 gaśnie dlusi się przerywa

Witam około tydzień temu zakupiłem quada 125 typowy Chińczyk 139fmb
W dniu zakupu nie odpalił iskra była słaba około 5 mm wymieniłem cewkę i świece odpalił chodził fajnie lecz długo to nie potrwało quadzik jeździł i został zostawiony na wolnych obrotach zaczął przerywać gasnąć nie wkręcać się odcina w połowie gazu nie idzie w górę obrotów sprawdzałem rozrząd gaźnik nowy czysty filtr tez wymieniłem kompresja wzorowa zawory w porządku domykają się i tak dalej wymieniłem uszczelki w Dolocie myślałem ze łapie lewe powietrze ale dalej to samo już nie mam pomysłów proszę o pomoc

139fmb to nie jest pojemność 125.
co znaczy “sprawdzałem rozrząd”? oraz jaka jest ta kompresja.
No i czy próbowałeś wyregulować/podmienić gaźnik.

Tak myśle czy może moduł zapłonowy nie uszkodził się i nie odcina przy jakiś obrotach ale nie wiem czy jest to możliwe nie znam się zbyt na elektronice

Sprawdziłem pod względem luzów zaworowych które ustawiłem i czy nigdzie nie przeskoczył znaki pokrywają się a model silnika to 139fmb ten typowy chiński na cylindrze pisze 125 miernika do kompresji nie posiadam ale jak przyłożyłem palec z całej siły w miejsce świecy to za każdym razem go odpycha

aha. palec odpycha.
no nie. to super.

Czyli możliwe ze wszystko przez cylinder mogą wystąpić takie obiady przy zużyciu cylindra patrzyłem do środka zatarty nie był gładź w porządku

kompresje mierzy się manometrem. Nie palcem kapciem albo siusiakiem tylko manometrem (i to we właściwy sposób). Oglądanie cylindra mało ci da bo nie masz doświadczenia i nie masz narzędzi.
Luzy ustawia się szczelinomierzem… jak rozumiem to masz… wiec jakie luzy poustawiałes?
Do tego jeżeli już i kompresje masz OK i luzy masz OK to nalezy wyregulowac gaźnik.
Dziwi mnie że masz 139FMB - czyli pionowe 50cm chłodzone powietrzem i na tym cylinder 125.