! Forum Motorowery pytanie/[roblem

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe piotrmagdziarz89 piotrmagdziarz89 4 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe piotrmagdziarz89
    piotrmagdziarz89
    Użytkownik

Witam. Potrzebuje pomocy w dwóch kwestiach, mianowicie muszę przeczyścić gaźnik i nie wiem jak go zdjąć z tych wszystkich linek(ssania i gazu) potrzebuje jakiś filmik albo instrukcje obrazkową. Zaś druga sprawa jest taka ze mam trochę czarna świece i teraz jeśli będę zakręcał śrubę mieszanki (w prawo ) to ja zwiększam dawkę paliwa czy ja zmniejszam. A i jeszcze jedno jeśli moto stoi na wolnych obrotach i ja przygazuje troszkę o on nie schodzi z obrotów tz: zatrzymuje się na 3K i tak z 5 sek stoi i potem sam obniża do tych 1,7k to znaczy że dostaje za dużą dawkę paliwa ?

Sorki ze trochę chaotycznie no ale dużo pytań jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o gaźnik ;/

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

filmików o demontażu linek z gaźnika masz mase na youtube. szukaj np takich o regulacji iglicy. ssanie sie analogicznie wyciąga.
    na ogół jest to baryłka zaciśnieta na końcu linki.
    np:
    https://youtu.be/GGdyVznzpqo?t=63
    .
    Kręcąc śrubką od mieszanki najczęściej nie regulujesz dawki paliwa tylko dawkę powietrza. Paliwa zawsze jest tyle ile wynika z dyszy a ty robisz ją bogatszą (w procentową zawartość paliwa) lub uboższą ale regulując powietrze. Najczęściej wkręcając śrubę zmniejszasz ilość powietrza (a wiec wzbogacasz w paliwo).

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

• 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    piotrmagdziarz89
    Użytkownik