pytanie/[roblem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #191026
    piotrmagdziarz89
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Witam. Potrzebuje pomocy w dwóch kwestiach, mianowicie muszę przeczyścić gaźnik i nie wiem jak go zdjąć z tych wszystkich linek(ssania i gazu) potrzebuje jakiś filmik albo instrukcje obrazkową. Zaś druga sprawa jest taka ze mam trochę czarna świece i teraz jeśli będę zakręcał śrubę mieszanki (w prawo ) to ja zwiększam dawkę paliwa czy ja zmniejszam. A i jeszcze jedno jeśli moto stoi na wolnych obrotach i ja przygazuje troszkę o on nie schodzi z obrotów tz: zatrzymuje się na 3K i tak z 5 sek stoi i potem sam obniża do tych 1,7k to znaczy że dostaje za dużą dawkę paliwa ?

    Sorki ze trochę chaotycznie no ale dużo pytań jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o gaźnik ;/

    #191033
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    filmików o demontażu linek z gaźnika masz mase na youtube. szukaj np takich o regulacji iglicy. ssanie sie analogicznie wyciąga.
    na ogół jest to baryłka zaciśnieta na końcu linki.
    np:
    https://youtu.be/GGdyVznzpqo?t=63
    .
    Kręcąc śrubką od mieszanki najczęściej nie regulujesz dawki paliwa tylko dawkę powietrza. Paliwa zawsze jest tyle ile wynika z dyszy a ty robisz ją bogatszą (w procentową zawartość paliwa) lub uboższą ale regulując powietrze. Najczęściej wkręcając śrubę zmniejszasz ilość powietrza (a wiec wzbogacasz w paliwo).

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #191052
    piotrmagdziarz89
    Użytkownik
    • Postów: 18

    dzięki za filmik 🙂 Możesz mi napisać co z tymi obrotami ?? dlaczego on trzyma obroty a dopiero potem z nich schodzi ?? może lewe powietrze to być ??. tak się dzieje jeśli wykręcam śrubę regulacji( w lewo )

    #191055
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    powinien mniej więcej w takim samym tempie wchodzić na obroty jak z nich schodzić, wkręć z 1/2 obrotu śrubkę od powietrza i zobacz co bedzie

    #191083
    piotrmagdziarz89
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Wtedy juz tak nie robi ale znowu jak zostawie to swieca jest troche za ciemna (czekolada) ale jesg sucha. Jest mozliwosc ze nie kazdy silnik moze uzyskac kolor swiecy kawy z mlekiem ??

    #191141
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Jeżeli nie ma żadnych defektów, to powinien uzyskać taki efekt. Czarna świeca, to zbyt duża dawka paliwa w stosunku do powietrza. Czy nie zmieniałeś czasem dyszy paliwowej na większa? Gaźnik ma określoną wydolność po przekroczeniu której nie będzie dawkował więcej powietrza do silnika. Odwrotnie z dyszą paliwa, duża krowa będzie zawsze lać paliwo niezależnie od ustawień.

    #191228
    piotrmagdziarz89
    Użytkownik
    • Postów: 18

    no nie wiem jaka jest dysza, dlatego że nie potrafię się bawić gaźnikiem i go rozkręcać. No nic dam do regulacji i tyle. dziękuje za pomoc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button