Pytanie o zasadę regulacji przeniesienia napędu

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Pytanie o zasadę regulacji przeniesienia napędu

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 12 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #267933 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wszyscy piszą, że po założeniu tłumika sportowego trzeba założyć lżejsze rolki, a znowu ci sami piszą, że im cięższe rolki tym większa prędkość (oczywiście chodzi o teorię). A więc z logicznego punktu widzenia po zmianie tych rolek zmniejszamy sobie prędkość. A więc o co chodzi?

    #267934 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Na to nie patrz!! To tylko teoria, że lżejsze rolki zmniejszają v-max (w rzeczywistości to około 3-5 km/h)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #267935 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no ale w takim razie po co trzeba wymieniać rolki na lżejsze podczas wymiany tłumika na sportowy skoro zmniejszają prędkość?? Co się takiego dzieje w silniku że jest taka konieczność?

    #267936 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zakładając że masz tłumik seryjny i rolki np. 6gram i jeździ ok, wymieniasz tłumik na sportowy pojawiają się muły, skuter zamula itd bo tłumik nie może wejść na wysokie obroty a tłumiki sportowe najczęściej lubię wysokie obroty a ciężkie rolki uniemożliwiają wejście płynne na obroty przez co pojawiają się dołki i muły w przyśpieszeniu, wkładając lżejsze rolki skuterówi łatwiej wkręcić się na wyższe obroty i jednocześnie kręci te obroty większe niż na rolkach cięższych i skuter już nie ma mułów bo skuter bez problemów osiąga wysokie obroty przy których sportowy tłumik pracuje najlepiej, a v-max czasem się nawet zwiększa lub pozostaje bez zmian. pomogłem to wciśnij pomógł. 😀

    #267937 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To jest odpowiedź 😀

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Pytanie o zasadę regulacji przeniesienia napędu
Informacje o Tobie: