Pytanie ile będzie palił
- This topic has 8 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 9 years, 5 months temu by
kostek447.
-
AutorWpisy
-
7 października 2013 dnia 13:41 #147501
WItam mój skuter pali 4l/79km przebieg 750km o ile może po dotarciu spaść mi spalanie ?? tak około ile ?? SKuter to 2t
7 października 2013 dnia 13:52 #147502Jak na 2T to w normie 🙂
Spalanie 5L/100 km…. a podobno piździki mają zastąpić samochody bo są oszczędne 🙂7 października 2013 dnia 13:59 #147504Anonim
Nieaktywny- 27
- 2 984Postów:
To raczej opinia o piździkach w 4T 😉
7 października 2013 dnia 14:25 #147506No tak. Sam miałem 4T i spalał mi tyko 2L/100 km 🙂
Ale zamożna dzisiejsza młodzież woli jednak super osiągi, dlatego wybierają 2T, latają nimi po 150km/h i spalają im tylko 6-7L/100km 🙂7 października 2013 dnia 17:52 #147527ja na 727 z pojemnością 80 spalam ok. 4,5l, a kolega mówi że swój ma ok. 2l/100
8 października 2013 dnia 19:08 #147651Drogi Benku! Wyobraź sobie skuter ważący 120 kg z jeźdźcem o masie 90 kg i z dodatkowym ładunkiem 30 – 40 kg. Do pokonania ma trzy wiadukty i ogólnie jest eksploatowany w cyklu miejskim. Dosiadający nie posiada uprawnień na kategorię A. Jaki rodzaj silnika wybierzesz? 3-konny 4T czy 5-konny 2T?
8 października 2013 dnia 19:19 #147653Marcin, a ja wybiorę taki nieco zmodyfikowany… 5-cio konny 4T (pudełkowy zestaw 72 cm3 z takim np. logo MCN, bo jest dość tani, relatywnie dobry i całkiem efektywny) i nawet nie zeżre tych 3 litrów na tę setkę.
Miśki i tak mają totalną zlewę na takie kombinacje, chyba, że im na taki rejestrator wideo wskoczysz z rozpędu i braku uwagi własnej. 😛Ze sprzętów 2T to preferuję jednak kosiarki do trawy, kosy spalinowe i pilarki do cięcia drzewa. ;P
Spokojnej nocki wszystkim. 😀
P.S. Przy przebudowie na takie już 72 cm3, koszt całkowity można zamknąć nawet przy 100 zeta (cylinder + ewentualnie większa dysza), głowicę seryjną dłubniesz nieco dłutem ślusarskim na większą średnicę tłoka i kanały ruszysz tam nieco papierem ściernym (gaźnik seria, wario seria, sprzęgło seria) i też to działa całkiem nieźle. 😀
8 października 2013 dnia 19:30 #147656Hm, no niby tak, Chinolu ale zobacz – kit kosztuje pewnie co najmniej 100 zł. Trzeba kupić nowy gaźnik. Chiński też coś koło tego. Musimy zwiększyć dopływ powietrza i bawić się w regulację zamiast normalnie jeździć. Poza tym te wszystkie sprzęgła, paski, wariatory, przekładnie itd. itp. nie są przystosowane do tych 5 koni mechanicznych i mogą strzelić w każdej chwili. Mój kolega od baotiana wie już coś o tym. Ja jednak wybieram 2T, które mi spali litr więcej ale ma wszystko seryjne i wiem, że nie muszę tego wymieniać ani zastanawiać się ile krócej pochodzi ani kiedy palnie.
8 października 2013 dnia 19:37 #147660Moja vivacity pali około 3,3l/100km tylko że jazdy poł na poł cześć w ruchu miejsikm a 2 na drodze ekspresowej oraz wojewodzkiej .W ruchu miejskim skuter 2T jest o wiele lepszy łatwiej wjechać na rondo i tak dalej . Jeździłem jakiś czas 4T jednak wole 2T mimo większego spalania po prostu łatwej wystartować z świateł . I jak mówi Kisiu nie trzeba się bawić w żadne modyfikacje bo do jazdy miejskiej 2T całkowiecie wystarcza . w przeciwieństwie do zamulającego 4T
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.