Pytanie ile będzie palił

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #147501
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    WItam mój skuter pali 4l/79km przebieg 750km o ile może po dotarciu spaść mi spalanie ?? tak około ile ?? SKuter to 2t

    #147502
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Jak na 2T to w normie 🙂
    Spalanie 5L/100 km…. a podobno piździki mają zastąpić samochody bo są oszczędne 🙂

    #147504
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    To raczej opinia o piździkach w 4T 😉

    #147506
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    No tak. Sam miałem 4T i spalał mi tyko 2L/100 km 🙂
    Ale zamożna dzisiejsza młodzież woli jednak super osiągi, dlatego wybierają 2T, latają nimi po 150km/h i spalają im tylko 6-7L/100km 🙂

    #147527
    kamillooo
    Użytkownik
    • 3
    • 12Postów:

    ja na 727 z pojemnością 80 spalam ok. 4,5l, a kolega mówi że swój ma ok. 2l/100

    #147651
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Drogi Benku! Wyobraź sobie skuter ważący 120 kg z jeźdźcem o masie 90 kg i z dodatkowym ładunkiem 30 – 40 kg. Do pokonania ma trzy wiadukty i ogólnie jest eksploatowany w cyklu miejskim. Dosiadający nie posiada uprawnień na kategorię A. Jaki rodzaj silnika wybierzesz? 3-konny 4T czy 5-konny 2T?

    #147653
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    Marcin, a ja wybiorę taki nieco zmodyfikowany… 5-cio konny 4T (pudełkowy zestaw 72 cm3 z takim np. logo MCN, bo jest dość tani, relatywnie dobry i całkiem efektywny) i nawet nie zeżre tych 3 litrów na tę setkę.
    Miśki i tak mają totalną zlewę na takie kombinacje, chyba, że im na taki rejestrator wideo wskoczysz z rozpędu i braku uwagi własnej. 😛

    Ze sprzętów 2T to preferuję jednak kosiarki do trawy, kosy spalinowe i pilarki do cięcia drzewa. ;P

    Spokojnej nocki wszystkim. 😀

    P.S. Przy przebudowie na takie już 72 cm3, koszt całkowity można zamknąć nawet przy 100 zeta (cylinder + ewentualnie większa dysza), głowicę seryjną dłubniesz nieco dłutem ślusarskim na większą średnicę tłoka i kanały ruszysz tam nieco papierem ściernym (gaźnik seria, wario seria, sprzęgło seria) i też to działa całkiem nieźle. 😀

    #147656
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Hm, no niby tak, Chinolu ale zobacz – kit kosztuje pewnie co najmniej 100 zł. Trzeba kupić nowy gaźnik. Chiński też coś koło tego. Musimy zwiększyć dopływ powietrza i bawić się w regulację zamiast normalnie jeździć. Poza tym te wszystkie sprzęgła, paski, wariatory, przekładnie itd. itp. nie są przystosowane do tych 5 koni mechanicznych i mogą strzelić w każdej chwili. Mój kolega od baotiana wie już coś o tym. Ja jednak wybieram 2T, które mi spali litr więcej ale ma wszystko seryjne i wiem, że nie muszę tego wymieniać ani zastanawiać się ile krócej pochodzi ani kiedy palnie.

    #147660
    kostek447
    Użytkownik
    • 1
    • 3Postów:

    Moja vivacity pali około 3,3l/100km tylko że jazdy poł na poł cześć w ruchu miejsikm a 2 na drodze ekspresowej oraz wojewodzkiej .W ruchu miejskim skuter 2T jest o wiele lepszy łatwiej wjechać na rondo i tak dalej . Jeździłem jakiś czas 4T jednak wole 2T mimo większego spalania po prostu łatwej wystartować z świateł . I jak mówi Kisiu nie trzeba się bawić w żadne modyfikacje bo do jazdy miejskiej 2T całkowiecie wystarcza . w przeciwieństwie do zamulającego 4T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button