Pytanie odnośnie skutera

Dodaj nowy temat na forum

! Forum OFFtopic Pytanie odnośnie skutera

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe MichalWujak MichalWujak 8 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe rudis1995
    rudis1995
    Użytkownik

Witam, jestem zielony w tych sprawach, tylko proszę się nie śmiać ze mnie 😀 Czy do każdego skutera jest taki sam gaźnik? Chodzi mi, np. jeśli chcę wymienić to musi być identyczny, czy np gaźnik 12 to gaźnik 12 i wszystko jest identyczne?

Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Zasadniczo gazniki od 4t i 2t troche sie roznia, tak samo gazniki roznych producentow. Czasami sama srednica gaznika moze byc jedyna rzecza ktora sie zgadza ;).

Oczywiscie zalezy o jaki gaznik ci chodzi, w chinskich 4t zazwyczaj wystepuja dwa rodzaje gaznika nieznacznie rozniace sie od siebie.

Czytaj
    REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

• 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    rudis1995
    Użytkownik

Chodzi mi o gaźnik do 2t, chińskiego, 18 . Polecasz coś? Z allegro może być jak najbardziej. Tylko chcę mieć pewność że będzie pasować.

Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Nie znam się raczej na gaźnikach, ale z seryjnych najpopularniejsze to Dell’orto, Mikuni, może jakieś Arreche. Z tuningowych to lepsze Dell’e, może jakieś tuningowe Stage6 czy coś. Poniższe ogólnie chyba powinny pasować, choć nie wiadomo jak wtyczki od ssania.

http://allegro.pl/gaznik-tec-pro-phbg-19mm-uniwersalny-2t-2-suwy-i1360036113.html
    http://allegro.pl/gaznik-mikuni-2t-nowy-super-okazja-gratis-i1379910356.html
    http://allegro.pl/gaznik-dell-orto-piaggio-vespa-gilera-50-2t-nowy-i1385343694.html