Pytania: Smarowanie góry silnika, smar w oleju. :D

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #154634
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    Silnik 139QMB 4T – przygotowania do ogólnego „tuningu”

    1. Sprawdzałem pompe oleju – czy działa prawidłowo. W tym celu otworzyłem pokrywę zaworów, i odpaliłem silnik. Po 2 sekundach z miejsca gdzie jest wałek rozrządu zaczęło rzygać olejem. – Czy wszystko jest w porządku, czy ten olej w tym miejscu powinien być rozpryskiwany?

    2. Na napinaczu łańcuszka zostało 6 trybów do końca. Jest on wysunięty tak w połowie. Polecacie wymianę łańcuszka rozrządu wraz z rozpołowieniem silnika, czy może dużo mu brakuje do pełnego rozciągnięcia? 🙂

    3. Ktoś kto miał zbyt dużo smaru, i nie wiedział co z nim robić (Producent motoforce) wysmarował łożysko wału korbowego złotym smarem.

    Czy stanie się tragedia, jeżeli włożę wał z tym smarem, czy może ten smar jakoś zaszkodzić silnikowi, jeżeli wymiesza się on w misce olejowej razem z olejem silnikowym?

    Dziękuje z góry na odpowiedzi na moje głupie i idiotyczne pytania.

    #154648
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    1. Myślę, że jest dobrze. Powinno tryskać z pompy prawie tak jak nastolatkowi gdy robi to pierwszy raz z ulubioną nauczycielką.

    2. Jeśli jest tak to raczej nie trzeba zmieniać. Chyba, że lubisz robić wszystko zawczasu i wydawać niepotrzebnie pieniądze.

    3. Chyba nic się nie stanie… Przecież po 30, góra 50 km i tak zmienisz olej. Jak ma się smar wypłukać to się wypłucze.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button