Pytania: Smarowanie góry silnika, smar w oleju. :D

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Pytania: Smarowanie góry silnika, smar w oleju. :D

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 6 lata temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #154634
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Silnik 139QMB 4T – przygotowania do ogólnego „tuningu”

    1. Sprawdzałem pompe oleju – czy działa prawidłowo. W tym celu otworzyłem pokrywę zaworów, i odpaliłem silnik. Po 2 sekundach z miejsca gdzie jest wałek rozrządu zaczęło rzygać olejem. – Czy wszystko jest w porządku, czy ten olej w tym miejscu powinien być rozpryskiwany?

    2. Na napinaczu łańcuszka zostało 6 trybów do końca. Jest on wysunięty tak w połowie. Polecacie wymianę łańcuszka rozrządu wraz z rozpołowieniem silnika, czy może dużo mu brakuje do pełnego rozciągnięcia? 🙂

    3. Ktoś kto miał zbyt dużo smaru, i nie wiedział co z nim robić (Producent motoforce) wysmarował łożysko wału korbowego złotym smarem.

    Czy stanie się tragedia, jeżeli włożę wał z tym smarem, czy może ten smar jakoś zaszkodzić silnikowi, jeżeli wymiesza się on w misce olejowej razem z olejem silnikowym?

    Dziękuje z góry na odpowiedzi na moje głupie i idiotyczne pytania.

    #154648
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    1. Myślę, że jest dobrze. Powinno tryskać z pompy prawie tak jak nastolatkowi gdy robi to pierwszy raz z ulubioną nauczycielką.

    2. Jeśli jest tak to raczej nie trzeba zmieniać. Chyba, że lubisz robić wszystko zawczasu i wydawać niepotrzebnie pieniądze.

    3. Chyba nic się nie stanie… Przecież po 30, góra 50 km i tak zmienisz olej. Jak ma się smar wypłukać to się wypłucze.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie