Pytania Kymco Vitality, dziwna sytuacja.

Witam! Jestem posiadaczem kymco vitality 2t. Mam kilka problemów:
1. Jak usunąć dźwięk drgającego metalu z okolic tlumika (wydaje mi sie że to ta blacha osłonowa) probowalem dokręcać śruby lecz nic nie daje.

2. Zauważyłem dziwną sytuację. Skuter po dłuższym postoju ok 10 dni lub dłużej zaczyna.. no lepiej przyspieszać, ruszać, gdy poużywam go juz tak kilka dni to ten efekt zanika

3. Dzisiaj rano jadąc do kolegi odpalam skuter, wszystko okej, ssanie się włączylo (po dodaniu gazu), idę się ubrać, po ok 6 minutach wychodzę, skuter jest już na powolnych obrotach i w drogę...

Następnie po kilku godzinach wracam od kolegi.. odpalam, ssanie sie wlaczylo, przejechalem na nie rozgrzanym ok 15 metrow i zatrzymalem sie nie gaszac silnika. Gadalem jeszcze przez ok 3 minuty. Potem uslyszalem że obroty trochę spadły, wiec jadę.. jechałem wolno ok 30-40 km/h, potem trochę szybciej... o dziwno skuter bardzo ładnie przyspieszał, ruszał, po przejechaniu 5 km sprawdziłem, czy ssanie sie wylaczylo ale było wyłaczone. Dojechalem do domu (8km) i po puszczeniu manetki, zaczekaniu 5-10 sek jego obroty były wyższe niż zwykle. Czemu tak jest? Jak rozgrzewam go przez ok 6 minut to ma bardzo wolne obroty, gorzej rusza.

4. Kręcące się koło. Koło na ssaniu kreci sie bardzo szybko, to normalne, zwykle kręci się powoli, lecz czasem też ledwo.. tak jakbt drga, czy to normalne?

Będę wdzieczny za odpowiedzi :) Proszę o odpisywanie w pkt :)

Co do 1 to może daj jakieś podkładki. Co do 2 to nie wiem.czemu tak jest . Może to tylko odczucie, ponieważ dawno nim nie jeździłeś Teraz 3 ale tu ci nie pomogę ;p A 4 to normalne. Nie przejmuj się ;)

No właśnie tam są takie gumowe podkładki, co do 2 to wątpię żeby to było odczucie, bo jest dość spora różnica. Najbardziej zastanawiają mnie te obroty... może dlatego że nie nagrzałem za bardzo silnika?

nikt nie wie? ;/

1. Odkręć osłonę i sprawdź czy tam leży wina.
2. i 3. Jaki ten skuter ma przebieg?
4. Regulacja wolnych obrotów się kłania.

Skuter ma niecałe 5 tysięcy km. A czy jak nie będę regulowal to coś się stanie?


Pomoże ktoś?:/

Obroty ustawia sie srubka przy gazniku. Krecac w lewo zmniejszasz obroty a w prawo zwiekszasz. Regulacja polega na tym by nie bylo na malo ze silnik gasnie ani za duzo jak w Twoim wypadku krecace sie tylnie kolo.

O tym wiem:p zastanawia mnie to że raz skuter lepiej jeździ, raz gorzej...tak jakby gdy krócej go rozgrzewam to lepiej jeździ...

Trzeba byłoby zrobić mu mały przegląd, na forum możemy sobie gdybać.

No na przeglądzie byłem z ok miesiąc temu, powiedzieli że skuter bardzo ładnie pracuje i tyle

Jak się nie znasz zbytnio to sprawdź kolor świecy, przerwę pomiędzy elektrodami i wyczyść filtr powietrza oraz zmniejsz te wolne obroty.

Michał napisał:

O tym wiem:p zastanawia mnie to że raz skuter lepiej jeździ, raz gorzej...tak jakby gdy krócej go rozgrzewam to lepiej jeździ...

Tak ze skuterami chłodzonymi powietrzem jest że gdy silnik nie jest jeszcze zbyt rozgrzany to jest zrywniejszy,gdy silnik się rozgrzeje to jest odczuwalny spadek mocy.