Pytania Kymco Vitality, dziwna sytuacja.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #140714
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    Witam! Jestem posiadaczem kymco vitality 2t. Mam kilka problemów:
    1. Jak usunąć dźwięk drgającego metalu z okolic tlumika (wydaje mi sie że to ta blacha osłonowa) probowalem dokręcać śruby lecz nic nie daje.

    2. Zauważyłem dziwną sytuację. Skuter po dłuższym postoju ok 10 dni lub dłużej zaczyna.. no lepiej przyspieszać, ruszać, gdy poużywam go juz tak kilka dni to ten efekt zanika

    3. Dzisiaj rano jadąc do kolegi odpalam skuter, wszystko okej, ssanie się włączylo (po dodaniu gazu), idę się ubrać, po ok 6 minutach wychodzę, skuter jest już na powolnych obrotach i w drogę…

    Następnie po kilku godzinach wracam od kolegi.. odpalam, ssanie sie wlaczylo, przejechalem na nie rozgrzanym ok 15 metrow i zatrzymalem sie nie gaszac silnika. Gadalem jeszcze przez ok 3 minuty. Potem uslyszalem że obroty trochę spadły, wiec jadę.. jechałem wolno ok 30-40 km/h, potem trochę szybciej… o dziwno skuter bardzo ładnie przyspieszał, ruszał, po przejechaniu 5 km sprawdziłem, czy ssanie sie wylaczylo ale było wyłaczone. Dojechalem do domu (8km) i po puszczeniu manetki, zaczekaniu 5-10 sek jego obroty były wyższe niż zwykle. Czemu tak jest? Jak rozgrzewam go przez ok 6 minut to ma bardzo wolne obroty, gorzej rusza.

    4. Kręcące się koło. Koło na ssaniu kreci sie bardzo szybko, to normalne, zwykle kręci się powoli, lecz czasem też ledwo.. tak jakbt drga, czy to normalne?

    Będę wdzieczny za odpowiedzi 🙂 Proszę o odpisywanie w pkt 🙂

    #140718
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Co do 1 to może daj jakieś podkładki. Co do 2 to nie wiem.czemu tak jest . Może to tylko odczucie, ponieważ dawno nim nie jeździłeś Teraz 3 ale tu ci nie pomogę ;p A 4 to normalne. Nie przejmuj się 😉

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #140719
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    No właśnie tam są takie gumowe podkładki, co do 2 to wątpię żeby to było odczucie, bo jest dość spora różnica. Najbardziej zastanawiają mnie te obroty… może dlatego że nie nagrzałem za bardzo silnika?

    #140730
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    nikt nie wie? ;/

    #140741
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    1. Odkręć osłonę i sprawdź czy tam leży wina.
    2. i 3. Jaki ten skuter ma przebieg?
    4. Regulacja wolnych obrotów się kłania.

    #140749
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    Skuter ma niecałe 5 tysięcy km. A czy jak nie będę regulowal to coś się stanie?

    #140775
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    #140776
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    Pomoże ktoś?:/

    #140781
    Bartol
    Użytkownik
    • Postów: 161

    Obroty ustawia sie srubka przy gazniku. Krecac w lewo zmniejszasz obroty a w prawo zwiekszasz. Regulacja polega na tym by nie bylo na malo ze silnik gasnie ani za duzo jak w Twoim wypadku krecace sie tylnie kolo.

    #140788
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    O tym wiem:p zastanawia mnie to że raz skuter lepiej jeździ, raz gorzej…tak jakby gdy krócej go rozgrzewam to lepiej jeździ…

    #140797
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Trzeba byłoby zrobić mu mały przegląd, na forum możemy sobie gdybać.

    #140799
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    No na przeglądzie byłem z ok miesiąc temu, powiedzieli że skuter bardzo ładnie pracuje i tyle

    #140802
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Jak się nie znasz zbytnio to sprawdź kolor świecy, przerwę pomiędzy elektrodami i wyczyść filtr powietrza oraz zmniejsz te wolne obroty.

    #140829
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    Michał napisał:

    O tym wiem:p zastanawia mnie to że raz skuter lepiej jeździ, raz gorzej…tak jakby gdy krócej go rozgrzewam to lepiej jeździ…

    Tak ze skuterami chłodzonymi powietrzem jest że gdy silnik nie jest jeszcze zbyt rozgrzany to jest zrywniejszy,gdy silnik się rozgrzeje to jest odczuwalny spadek mocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button