Pytania Kymco Vitality, dziwna sytuacja.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Pytania Kymco Vitality, dziwna sytuacja.

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Dziadek100 Dziadek100 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #140714

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    Witam! Jestem posiadaczem kymco vitality 2t. Mam kilka problemów:
    1. Jak usunąć dźwięk drgającego metalu z okolic tlumika (wydaje mi sie że to ta blacha osłonowa) probowalem dokręcać śruby lecz nic nie daje.

    2. Zauważyłem dziwną sytuację. Skuter po dłuższym postoju ok 10 dni lub dłużej zaczyna.. no lepiej przyspieszać, ruszać, gdy poużywam go juz tak kilka dni to ten efekt zanika

    3. Dzisiaj rano jadąc do kolegi odpalam skuter, wszystko okej, ssanie się włączylo (po dodaniu gazu), idę się ubrać, po ok 6 minutach wychodzę, skuter jest już na powolnych obrotach i w drogę…

    Następnie po kilku godzinach wracam od kolegi.. odpalam, ssanie sie wlaczylo, przejechalem na nie rozgrzanym ok 15 metrow i zatrzymalem sie nie gaszac silnika. Gadalem jeszcze przez ok 3 minuty. Potem uslyszalem że obroty trochę spadły, wiec jadę.. jechałem wolno ok 30-40 km/h, potem trochę szybciej… o dziwno skuter bardzo ładnie przyspieszał, ruszał, po przejechaniu 5 km sprawdziłem, czy ssanie sie wylaczylo ale było wyłaczone. Dojechalem do domu (8km) i po puszczeniu manetki, zaczekaniu 5-10 sek jego obroty były wyższe niż zwykle. Czemu tak jest? Jak rozgrzewam go przez ok 6 minut to ma bardzo wolne obroty, gorzej rusza.

    4. Kręcące się koło. Koło na ssaniu kreci sie bardzo szybko, to normalne, zwykle kręci się powoli, lecz czasem też ledwo.. tak jakbt drga, czy to normalne?

    Będę wdzieczny za odpowiedzi 🙂 Proszę o odpisywanie w pkt 🙂

    #140718
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Co do 1 to może daj jakieś podkładki. Co do 2 to nie wiem.czemu tak jest . Może to tylko odczucie, ponieważ dawno nim nie jeździłeś Teraz 3 ale tu ci nie pomogę ;p A 4 to normalne. Nie przejmuj się 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #140719

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    No właśnie tam są takie gumowe podkładki, co do 2 to wątpię żeby to było odczucie, bo jest dość spora różnica. Najbardziej zastanawiają mnie te obroty… może dlatego że nie nagrzałem za bardzo silnika?

    #140730

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    nikt nie wie? ;/

    #140741
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    1. Odkręć osłonę i sprawdź czy tam leży wina.
    2. i 3. Jaki ten skuter ma przebieg?
    4. Regulacja wolnych obrotów się kłania.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #140749

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    Skuter ma niecałe 5 tysięcy km. A czy jak nie będę regulowal to coś się stanie?

    #140775

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    #140776

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    Pomoże ktoś?:/

    #140781
    Zdjęcie profilowe Bartol
    Bartol
    Użytkownik
    • Postów: 161

    Obroty ustawia sie srubka przy gazniku. Krecac w lewo zmniejszasz obroty a w prawo zwiekszasz. Regulacja polega na tym by nie bylo na malo ze silnik gasnie ani za duzo jak w Twoim wypadku krecace sie tylnie kolo.

    Jeden, Dwa, Trzy, Cztery i RAKIETAAA!!!!!
    #140788

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    O tym wiem:p zastanawia mnie to że raz skuter lepiej jeździ, raz gorzej…tak jakby gdy krócej go rozgrzewam to lepiej jeździ…

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie