pukanie pomiedzy głowicą a cylindrem

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #314214 Reply
    787990740
    Uczestnik
    • 5
    • 21Postów:

    witam wszystkich a więc tak w moim routerze ws 50 robiłem generalny remont silnika no i oczywiście zmieniłem wszystko na 110 ccm po remoncie silnika tzn po złożeniu silnika i odpalenu było wszystko ok ale po przejechaniu 200 km zaczeło mi coś pukac pomiędzy głowicą a cylindrem sprawdziłem rozrząd ale tam ok ustawiony jak bóg przykazał rozebrałem silnik sprzwdziłem łożyska sprzegłoam ale i tam wszystko ok a więc spojrzałem na tłok a tam ślady po zaworach wszpomne ze rozrząd był ustawiony dobrze . postanowiłem przyłozyć głowice na sucho bez uszczelki i pokreciłem wałęm i wyszło na to że zawory pukają w tłok no i tu pojawia się moje pytanie co mogę z tym zrobić pozdrawiam

    #314219 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 491Postów:

    głowice masz z zestawu czy została stara?

    #314222 Reply
    787990740
    Uczestnik
    • 5
    • 21Postów:

    w zestawie wszystko jest nowe

    #314226 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 491Postów:

    ja sie nie pytam czy było nowe tylko czy to był zestaw z głowicą.
    Zakładając że to z JEDNEGO pudełka wszystko (głowica, klawiatura, tłok, cylinder) to najczęstszą przyczyną jest źle ustawiony rozrząd – może się tez przestawił.
    A jeżeli to zestaw ^kompletowany^ to jest np źle dobrany tłok (jest wypukły a powinien być płaski) lub dźwigienki zaworowe

    #314250 Reply
    787990740
    Uczestnik
    • 5
    • 21Postów:

    a więc tak nie był to zestaw pan w serwisie który mi sprzedawał części sprzedał mi je osobno a wiec tak wałek rozrządu krzywki oraz głowica nie była kompletem tak samo jak głowica i tłok oraz wał wszysko osobno dodam ze po zmontowaniu tych częsci pukania nie było stało się to po200 km o rozrządzie źle ustawionym nie mamowy

    #314255 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 491Postów:

    no to już wiesz co masz.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: pukanie pomiedzy głowicą a cylindrem
Twoje informacje:




Back to top button