Przytarcie silnika

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Przytarcie silnika

Ten temat zawiera , ma i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 7 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 24 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #67463 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Mam problem z moim 2T. NA zimno zapala dobrze ale rozgrzany już nie bardzo. Często trzeba pochechłac go trochę. W zeszłym roku nie było żadnych problemów tego typu.

    Poza tym spadła prędkosć maksymalna. Moze to po części wina paska, a raczej jego zużycia (dwa zimowania ma za sobą), a może głównie silnika. W zeszłym roku 70 km/h bez proszenia, a z górki 75. Teraz 60 – 65 km/h, a z górki 68… Słyszę, że nie kreci się już tak wysoko jak przed zimą. Spalanie zostało w normie.

    Gdy odstawiałem go na zimowanie leciałem po trasie 65 – 70 na oleju JASO FB ale nie czułem żeby się męczył czy coś.

    Gaźnika nie regulowałem, bo przed zimą było wszystko ok więc nie ruszałem.

    Może wiecie co się dzieje?

    #67515 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Odświeżam.

    Dodam, że wymiana świecy nie przyniosła zmian.

    Może jest trochę zamulony po zimie? Dopiero go odebrałem. Dodałem troszkę środka czyszczącego shell’owskiego do benzyny i po przejechaniu kilkudziesięciu km v-max ustabilizował się na poziomie 65 km/h.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #67518 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Maniek_smolarek
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    Musisz go rozjeździć 🙂 Gaźnik, Filtr powietrza jest delikatnie przypchany 🙂 Rozjeździj go na spokojnie 🙂 Zalej świeży olej 🙂 Świeżej benzyny dolej 🙂

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
    Kymco NewDink 200i
    #67519 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Świeżej benzyny dolewałem już dwa razy. Co do gaźnika i filtra powietrza to możesz rzeczywiście mieć rację. Tata go przepalał kilka czy kilkanaście razy na wiosnę ale nie sądzę żeby za którymkolwiek razem nagrzał się do temperatury roboczej. Ma 400 km zrobione ale faktycznie, może musi jeszcze trochę pojeździć. Dzięki.

    #67802 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Dziś jechałem nowym mostem i w ogóle tak sobie i po jakimś czasie skuter strasnie osłabł. Ledwo dobijał do licznikowych 55 km/h. Rozpędził się potem trochę ale z takim bólem, że normalnie… Traci wolne obroty tak, że stojąc na światłach musiałem go lekko pregazowywać.

    Po dojechaniu do domu odkręciłem świecę i zobaczyłem, że nagaru z oleju jest trochę ale na tej części świecy, która nie wchodzi do głowicy jest osad z nie przepalonego oleju mieszankowego. Tak samo było ze świecą, którą wykręciłem w sobotę. Nie wiem czy to uszczelka świecy nie dociska czy głowica jest walnięta? Obstawiam to pierwsze. Może za słabo dokręcałem…

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #67823 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Participant
    • Postów: 5 788

    tak jest zawsze nie tylko u Ciebie, olej zbiera się na uszczelce świecy.

    Router WS 50 2013
    #67828 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Na uszczelce ok ale u mnie aż na kołnierzu – tym sześciokątnym co klucz łapie i pod nim.

    #67830 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Participant
    • Postów: 5 788

    aha to na kołnierzu nie powinno tego być, chyba, że jakieś zabrudzenia, które mogły się dostać przez fajkę.

    Router WS 50 2013
    #67832 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Nie, to wiem, że idzie z silnika. Fajka czysta. Nic nie było zalane z zewnątrz. Poza tym olej jest jakby trochę wypalony, brudny. Może za słabo dokręcam świece? Ale z drugiej strony nie chcę przesadzić i rozwalić głowicy.

    #67846 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647
Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 24 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)
Odpowiedz do: Przytarcie silnika
Informacje o Tobie: