Przyśpieszenie Quantum

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #148810
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Witam,
    Ma ktoś może sprawdzone rozwiązania na podniesienie przyśpieszenia w qunatumie 2t bez wymiany tłoka na większy? Chodzi mi o to, żeby skuter dalej był 50 tylko zbierał sie jak trzeba. Nigdzie mi się nie śpieszy i te 60 które jedzie na blokadzie w zupełności mi wystarcza ale dobrzy było by ogarnać jakoś ruszanie które jest jak na razie tragiczne.
    LwG! 🙂

    #148811
    kamil2055
    Użytkownik
    • Postów: 128

    Z tego co słyszę to masz go na blokadach po prostu go odblokuj i będzie dużo lepsze przyspieszenie mi dużo dało odblokowanie na przyspieszeniu LwG !

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #148820
    sylwek62
    Użytkownik
    • Postów: 142

    Dokładnie zdejmij blokady jak dalej bd za słaby dla Ciebie to zmień cylek na 72cc

    #148828
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    Odblokuj go i zmień rolki na lżejsze, lżejsze moc a cięższe na v-max

    #148942
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Odblokowany już był i nie dawało to jakiejś ogromnej różnicy w przyśpieszeniu 🙂 Chyba, że poza modułem coś trzeba jeszcze zmienić? Bo na razie tylko w moduł się bawiłem. Boję się narazie na stałe odblokowywać bo mam strasznie lekką rękę a pogoda już nie jest taka dobra do jazdy 🙂

    #148943
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Pierscień na wariatorze, moduł zablokowany i coś co w zasadzie blokadą nie jest ale zamula skuter – system dopalania spalin. To są rzeczym którymi trzeba się zająć. Poza tym wydaje mi się, że przydałaby się jeszcze porzadna regulacja gaźnika i być może właśnie wyżej wspomniana wymiana rolek – jesli nie na lżejsze to chociaż na nowe. Mam klon Twojego skutera pod tytułem Inca street i ja wymienione blokady posiadałem i je usunałem.

    #148950
    kamil2055
    Użytkownik
    • Postów: 128

    Jeszcze zdarzają się blokady na filtrze powietrza ta rurka i śrubka pod dekielkiem gaźnika

    #148951
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Blokadą jest także opór powietrza, dlatego zaleca się pochylanie nad kierownicą bądź całkowite schowanie się za owiewkami. Dodatkowo możesz jeszcze kupić bardziej opływowy kask 🙂

    #148971
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Kamil – przestań zaczynać ten temat. Ile razy już powtarzałem, że to nie jest blokada. Tak równie dobrze można odblokowac sobie np. kran nad wanną.

    #148981
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Dobra jutro coś pogrzebię z gaźnikiem bo odnoszę wrażenie, że ktoś kto go regulował kompletnie nie wiedział co robi (zdarza mu się gasnąć jak stoję). Chyba jednak odblokuje ten moduł skoro ma to coś dać, a z wariatorem się pobawię jak będę miał jakąś sobotę wolną 🙂

    @lucek co do pochylenia to przy moim niecałym 1.90 i tak jestem pochylony obojętnie jak bym nie siedział 😀

    #148987
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    eee ja jestem wyższy, a jeżdżę Like’em i się wcale nie pochylam 😉

    #148993
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Kwestia tego jak kto siedzi. ja mam tendencje do siadania bardzo daleko 🙂 Nie mówię, że leżę na kiery ale wyprostowany to też nie jestem 😀

    #148995
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Ja mam profilowaną kanapę i muszę siedzieć tak jak przewidział producent ;>

    #148996
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 716

    A ja jeżdzę na stojąco bo mi siedzenie zajebali 😀

    #148998
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    @quantumek spróbuj klęczeć podobno lepszy środek ciężkości 😛

    #148999
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    on klęczy podczas modlenia się o zapłon ;]

    #149005
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Sprawdź stan rolek i paska. Gaźnik możesz wyregulować – iglica na środkowy ząbek i bawienie się śrubką od mieszanki (cierpliwosci jak przy dziecku…). Żadnych dekielków w gaźniku nie ma ani śrubek blokujących.

    #149013
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Rolki i pasek nie powinny mieć problemów bo przejechane jakieś 1,3 tyś dopiero. I to na zawyżającym liczniku 😀 Co do rolek to będę musiał pomysleć tylko nie do końca wiem jak je dobrać żeby te przyśpieszenie ogarnąć.

    #149020
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Na przyspieszenie stosuje się rolki lżejsze, najlepiej kupić zestaw kilku różnych rolek i testować.

    #149038
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Najlepiej załóż trzy rolki to bedzie mega przyspieszenie i na koło bedzie stawał:-D

    Żartowałem. Nie rób tego w domu.

    #149069
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    @Kisiu a może by tak bez rolek kompletnie? 😀 Tylko nie wiem jak ja go wtedy postawie z powrotem na 2oo?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button