Przyspieszenie motoroweru.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Przyspieszenie motoroweru.

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #162294
    Zdjęcie profilowe Ulvarin
    Ulvarin
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Witam
    Mam pytanie jak w temacie,
    wyobraźmy sobie sytuację, że stoimy naszym motorowerkiem na światłach, obok nas stoi np. VW Polo 1,4 z lat 90tych (takie autko mam xD) i tu się rodzi pytanie.
    Jaki silnik trzeba mieć by ruszyć „równo” z innymi bardzo średniej klasy autami?
    Czy 80ccm wystarczy??
    Chodzi mi tu o przyspieszenie 0/50km/h – jaki silnik jest „minimum” by nie być zawalidrogą. (nie interesuje mnie v-max)

    #162295
    Zdjęcie profilowe Chinol_180
    Chinol_180
    Użytkownik
    • Postów: 638

    Szukałeś czegoś z silnikiem FMB? Szukałeś. 😛

    Widać, że jeszcze nie znalazłeś, więc, albo ze względów czysto ekonomicznych odpuść sobie zakup takiego jednośladu (koszt zakupu, eksploatacja, tuning), albo, skoro chcesz już mieć pogromcę ulic swojej miejscowości, którym będziesz ostro cisnął (np. szminki w puszkach, niedzielnych kierowców i inne wszelakie ciapy drogowe), szarpnij się na ten wydatek i zafunduj sobie przynajmniej tę… 110-kę.
    I tak będziesz już na bakier z prawem i tak, więc jak szaleć z tą pojemnością, to szaleć konkretnie.
    Jak dobrze wszystko sobie złożysz, będziesz tym darł jak dziki i nie przyjdzie Ci więcej do głowy pytać innych o takie porównania. 😀

    Edit:
    OK, poczekajmy więc, może ktoś udzieli sensownej odpowiedzi w tym konkretnym temacie na tak sformuowane pytanie. Ja tego jednak nie ogarniam. Przykro mi.

    [img]http://r9.fodey.com/2313/8a55b5f6e435427db5f8043862c087cb.0.gif[/img]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #162297
    Zdjęcie profilowe Ulvarin
    Ulvarin
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Nie rozumiem Cie kolego i nie wiem czemu próbujesz mnie obrazić.
    Nie wiem czego też nie pojąłeś w moim poście (czy tak skomplikowanie napisałem??
    1. Nie interesuje mnie v-max i jazda więcej niż 50/60kmh
    2. interesuje mnie wyłącznie przyspieszenie ABY NIE BYĆ ZAWALIDROGĄ jak rower.
    Chodzi mi o NORMALNE przyspieszenie podczas ruszania ze świateł lub wyprzedzania…
    czy to jest tak trudne do pojęcia?? Wszyscy na tym forum \\\”srają\\\” się v-maxami tuningami i jazdą 100kmh na bzykawce a mnie to nie interesuje.
    Na całym forum wśród tysiąca postów nie znalazłem normalnej informacji na temat przyśpieszenia silników fmb co jest podstawą wygody poruszania się po mieście a nie jakieś v-maxy.
    Nie rozumiem co w moim pytaniu jest dla Ciebie \\\”dziecinne\\\”. Mam auto, prawo jazdy B, i potrzebuję motoroweru na dojazdy do pracy ~20km dziennie.
    Nie chcę się zabić dlatego pytam czy NORMALNIE TO RUSZA ZE ŚWIATEŁ.

    Mam nadzieję, że po tak długim wywodzie pojąłeś sens mojej wypowiedzi i zrozumiesz, że GDZIEŚ MAM szalenie i POGRAMIANIE ulic…

    PS. Sprawdziłem sobie z ciekawości Twoje posty w innych tematach -> 0 treści merytorycznej tylko krzyczenie o chińczykach i innych bzdurach z trollowym niskiej jakości sarkazmem bez poziomu.

    #162298
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 505

    większość seryjnych 50-tek z dobrze wyregulowanym napędem lub 50 z wymienionym też na 50 ale sport i da rade wicej niz polo

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #162299
    Zdjęcie profilowe Ulvarin
    Ulvarin
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Dziękuję <3. Wyłącznie o to mi chodziło, żeby nie słyszeć klaksonu za sobą albo zdążyć na lewoskręt wjechać <3…
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
    A co do polo to był przykład którego przyśpieszenie mi wystarcza totalnie i stąd porównanie ^^

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #162300
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 505

    tak, ale to jest tak że po starcie nie jesteś zawalidrogą mniej więcej do 35km/h kiedy zapinają II bieg sytuacja się drastycznie zmienia aż nie złapiesz tych 55-60 co najmniej.

    Co zaczyna być wbrew przepisom ale za to bezpieczniej -co źle świadczy o przepisach i o kulturze innych

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #162301
    Zdjęcie profilowe Ulvarin
    Ulvarin
    Użytkownik
    • Postów: 11

    czy 80ccm (72) zniweluję tę dziurę „mocy” między 30-50kmh?

    #162307
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Jaki silnik trzeba mieć by ruszyć „równo” z innymi bardzo średniej klasy autami?

    Zrób jak większość których obserwuję na mieście – pochyl się do przodu, nogi wysoko i…jazda, może to coś daje skoro mają taką metodę 🙂

    #162309
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Hehe, ja też pare razy widziałem jak tak ruszają. Normalnie śmieszne;)
    Gość się pochyla, a tu wszyscy go wyprzedzają;)

    #162310
    Zdjęcie profilowe Ulvarin
    Ulvarin
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Boże, mam już trochę lat na karku i jednak widzę czemu taka opinia siedzi na skuterowcach w polsce.
    Zadałem z daje się proste pytanie, nie pokroju ( czy zrobię z 50ccm 250 zmieniając cylinder). Pytanie na poziomie i pomagające w wyborze sprzętu wymaganego przeze mnie do kuśtykania do pracy w mieście ~20 dni w miesiącu…
    Czy nie da się bez ironii/ sakrazmu i wszelkiego typu „wiele wnoszacych wypowiedzi” odpowiedzieć na proste pytanie wskazujące różnicę między 50/80/110ccm?
    Chodzi mi o predkość przyśpieszenia 0->50/60 i NIC więcej. Wiadomo że im więcej ccm tym „lepiej” ale nie widzę sensu ładować tego jeśli np 80 wystarczy…
    Mam gdzieś prędkość max, o bezpieczeństwie na drodze decyduje wyłacznie przyspieszenie dla mnie. Głupia zmiana pasa/lewoskręt/światła/rondo itp. W takich momentach liczy się tylko ono i chiał bym naprawdę wiedzieć jaki silnik pozwoli na dostosowanie się do polskiego wolnego ruchu pełnego aut z niemiec „igieł po dziadkach jeżdzących do kościoła”….

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie