Przetestuj swoją szybkość pisania na klawiaturze !

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Przetestuj swoją szybkość pisania na klawiaturze !

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #233773

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Przetestuj swoją szybkość! Po prostu przepisz wyrazy. Czy jesteś szybszy od innych? Dodatkowy efekt uboczny: są to najczęściej używane słowa w języku polskim. Za każdym razem kiedy próbujesz pobić swój wynik, poprawiasz swoją prędkość pisania 🙂
    I na dodatek odstresujecie się przed egzaminami 🙂

    http://polish-speedtest.10-fast-fingers.com/

    Mój osobisty wynik za pierwszym razem:

    Może być, ale bywało lepiej :> ;/

    Kliknij, aby powiększyć.

    Pozdrawiam.

    TO JEST FAKE / MOD

    #233774

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Norvid – psycholog woła 🙂 Fajny fake … mistrzem painta to ty nie jesteś 🙂
    fajna strona 🙂 A tu mój wynik (nie fake tylko normalny screen):

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #233775

    Anonimowy
    • Postów: 0

    haha patrzcie ;d

    #233776

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jej 😛 lepszy jestem 🙂

    Te posty wyżej oczyszczę trochę 🙂

    Edit: lol 😀 Hormon wzrostu :DD

    #233777

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie wiesz co to?:P

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #233778

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Patrzcie na to hehehe 😉 Pierwszy wynik 😡

    #233779

    Anonimowy
    • Postów: 0

    o jebany;p mój najlepszy to 842 miejsce i 88 słów na minutę;p

    #233780

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja tylko raz w to grałem i więcej mi się jakoś nie chce ;D Za długo trzeba napierniczać 😀

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie