przeróbka z euro4 na stary typ

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #742861
    ocesovix
    Uczestnik
    • 2
    • 3Postów:

    Witam, czy jest tu ktoś kto zmieniał instalacje w euro4 na stary typ? Najeba… tu elektroniki i zaraz wszystko sie psuje. Chciałbym przerobić to na zwykły moduł i zwykły gaźnik zamiast sterownika i gaźnika elektronicznego. Jak z tym zacząć, co wywalić i co potrzebuje kupić?

    #742862
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 480Postów:

    tej elektroniki (to chyba i tak za wielkie słowo) to jest tam akurat tyle co kot napłakał.
    Potrzebujesz gaźnik i moduł zapłonowy od “zwyklaka” a druty przerabiasz zgodnie z dowolnym schematem od 4T.
    jedyna rzaźba od zera to plus i minus do ssania automatycznego w gaźniku – chyba że kupisz gaźnik z recznym ssaniem ale to mało wygodne w skuterze

    #742863
    berthold61
    Uczestnik
    • 3
    • 50Postów:

    Kranik też trzeba wymienić na zwykły bo masz podciśnieniowy, załatwiasz sobie tą przeróbką wszystkie blokady out i to taniej niż kupno modułu tzw odblokowanego , kibicuję .

    #742893
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 480Postów:

    w gaźniku tez jest kranik podciśnieniowy

    #742980
    berthold61
    Uczestnik
    • 3
    • 50Postów:

    Ja co prawda dałem odblokować moduł potem wymiana cylka i głowicy na 90 cm ale jeszcze jak mi to zadziała to sprawdzę sposób choć nie wiem czy w bartonie on się sprawdzi bo on nie ma czujnika na dzwonie , tu gościu pokazuje jak to można też tanio tę normę euro 4 okroczyć

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button