Przeróbka wrysku na gażnik PIAGGIO NRG MC3 prosze o pomoc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #202123 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Witam
    Jestem tutaj nowy wiec proszę o wyrozumiałość
    Niedawno kupiłem skuter piaggio nrg mc3 na wrysku za niewielka cenę. Sprzedawca twierdził ze prawdopodobnie zepsuta jest pompa paliwowa dlatego cięzko pali.
    Po jakims czasie w ogóle nie chciał zapalic.
    Mechanik powiedział ze padła kompresja ktora kosztuje nowa 400 zł
    Podobno wtrysk jest awaryjny
    Mam pytanie czy opłaca się przerobic na gaźnik. proszę o odpowiedzi

    #202124 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Witam kolegę serdecznie.
    Też jestem świeży na tym forum. Po tych objawach stawiałbym na kompresję tylko i wyłacznie. Co do niej to ona nie jest do kupienia na szt, litry czy inna jednostke. Kompresja to wielkość sprężania mieszanki paliwowo powietrznej. Jest uzależniona od zużycia elementów silnika. Ja bym doradzał w tym wypadku oddać sprzęt do naprawy komuś kto zna się na silnikach – albo znajomemu mechanikowi albo serwisowi, ale Ci znowu skasują sporo i nie wiadomo jak zrobią. Myślę, że Twoja wiedza jest zbyt mała do naprawy. Pozdrawiam.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #202125 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    skuter przebywa u mechanika.
    Tylko zastanawiam się czy nie lepiej przerobic na gaźnik

    [ Dodano: 08-04-2012, 23:02 ]
    teraz są święta i zakład nie pracuje i mechanik powiedział zebym się zdecydował i chce się doradzic

    #202126 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Kompresja jest to cisnienie powodowane przez ruch posuwowy tloka który to poprzez korbowod i wal przeistacza go w ruch ubrotowy ktora pozniej napedza twojego dupowoza. Mowiac prosto duza kompresja odpala dobrze dobrze jedzie, slaba trzeba dac cylinder do szlifu i nowy tlok z pierscieniami. W przerabianie ja bym się nie bawil dosc duze koszta bez sensu. Rozumiem jakbys chcial racing lub cos takiego zrobić to jak najbardziej. Choc jest juz coraz więcej zzakladow ktore się zajmuja tym. Wiec nie przejmuj się. KAzdy skuter się kiedys zatrze a wtrysk zostaw 😉

    #202127 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Dzieki za odpowiedz;)

    [ Dodano: 09-04-2012, 10:27 ]
    mozesz napisać jeszcze chociaz się cos dowiem spalanie na wtrysku a gaźniku , moc itp

    #202128 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Na wtrysku spalanie jest mniejsze niż na gaźniku. Nie dużo tym bardziej w takim skuterze tego tak nie odczujemy ale jest 🙂
    I podobno (!) na wtrysku jest lepsze przyspieszenie ale to już nie wiem…
    No i jest ogólnie nowocześniejszy 🙂

    Z drugiej strony jak wtrysk padnie to są dużo większe koszta naprawy.
    Możesz pomarzyć o jakimś tuningu skuta bo trzeba wgrywać nowe mapy wtrysku – tzn. nie możesz pomarzyć ale to dużo bardziej kosztówne niż w przypadku gaźnika, który wystarczy wyregulować śrubokrętem 🙂
    Jak chcesz zostawiać skuter fabryczny bez tuningu to zostaw wtrysk i wymień tylko tłok, cylinder do szlifu i git 🙂

    #202129 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Spalanie dynamika, elastycznosc to wszystko lepsze na wtrysku. Brak ciaglegu machania srubkami bo się pora roku zmieńila czy z zinnego powodu. Tu komputer tym steruje w pewnym zakresie. Jesli się dba tzn o filtr, dobry olej, dobre paliwo to tam nie ma co pasc. Zostaw na wtrysku. O wiele lepiej.

    #202130 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Dzieki za odpowiedzi .
    Bede jeszcze rozmawiał z mechanikiem to moze doradzi ale tez mysle ze wtrysk zostawic.

    [ Dodano: 09-04-2012, 21:42 ]
    wtrysk awaryjny
    gaźnik bezawaryjny
    zgadzacie się ?

    #202131 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Awaryjne to jest wszystko kolego:) Poprostu gaźnik jest odporniejszy np na zasyfione paliwo

    #202132 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Mając już ten wtrysk to się nie opłaca po prostu robić na gaźnik … tym bardziej, że nie chcesz chyba tuningować potem

    #202133 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    dzieki dzieki ziomki 😉

    #202134 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    nie mieliście wtrysku na opowiadacie gościowi bajki

    RudY, nie ma map wtrysku tak po prostu 🙂 jest tylko komp do zestawu 70ccm malossi lub polini który kosztuje 1000zł

    Danielson, może nie ma regulacji śrubkami ale jest za to cięgle wymienianie świec

    lksjordan, polecam zaglądnąć na zawór membranowy 🙂
    a i zostaw wtrysk o ile dobrze ci to chodziło
    jakbyś chciał przerabiać na gaźnik to zmieściłbyś się w 200zł

    #202135 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    BALU napisał:

    nie ma map wtrysku tak po prostu 🙂 jest tylko komp do zestawu 70ccm malossi lub polini który kosztuje 1000zł

    Tak koszta i tak koszta … 🙂

    #202136 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    padł kompresor warty 550 zł nowy
    pozdro ;D
    na gaźnik 200 zł nie wydaje mi się ?
    bo sam dobry gaźnik kosztuje ok 200 zł

    #202137 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Ale gaxnik to w sumie taka częśc którą można kupić używana 😉

    #202138 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    a nie pomyślałeś o tym ze wtryski, pompę paliwa możesz sprzedać ?

    #202139 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Hmm miałem wiele do czynienia z wtryskiem w Apce Sr.
    Powiem tak, jeżeli skuter służy do kręcenia się po mieście, jest seryjny i właściciel leje normalne paliwo to bym zostawił wtrysk. Daj cylinder do szlifu,wsadź tłok meteora i śmigaj:)
    Wtrysk to bardzo fajna sprawa, przyspiesza zdecydowanie lepiej niż gaźnikowiec i osiągi ma lepsze. Jest taki jakby bardziej elastyczny. Dostałem tą apke na testy, miała sucho w baku,zero zalałem równiutko 5L zrobiłem 130km i jeszcze troszkę było, a jeździłem dość dynamicznie, gdzie jak miałem swój seryjny gaźnikowiec to na 5L to sobie mogłem pomarzyć o zrobieniu conajmniej 130km.
    Rób tak jak mówiłem wyżej i dbaj !

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Przeróbka wrysku na gażnik PIAGGIO NRG MC3 prosze o pomoc
Twoje informacje:




Back to top button