Przeróbka instalacji 4t chinczyk

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #179396
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    Witam jak przerobić instalację żeby zasilanie było z akumulatora na światła a cewki ładowały tylko akumulator i trzymały napięcie na instalacji po odpaleniu.

    #179397
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 947

    podpiąć kable idące do włacznika świateł pod akumulator a dalej bez zmian. tylko że to nie poświeci sobie za długo, akumulator jest za mały a jego ładowanie za słabe żeby zasilać światła i ładować akumulator

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #179398
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    http://www39.zippyshare.com/v/42678934/file.html

    tak przerobiłem na razie jest ok

    #179400
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372
    #179401
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 947

    to nie ma znaczenia jak przerobisz. układ ładowania i tak nie wydoli.
    Odpal sobie światła i zmierz napięcie na stykach w akumulatorze

    #179402
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    jutro dam znać

    #179408
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    U mnie fabrycznie światła z aku idą i jakoś działa;)

    #179431
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    co wyżej podawałem linki na schematy to nie wypał

    bo mi chodzi o to ze chce zrobic światła żeby działały na akumulator na wyłączonym silniku a jak będzie włączony silnik to ma się przełączyć automatycznie na prąd z silnika

    szukałem necie schematu na moje rozwiązanie i znalazłem takie coś http://www74.zippyshare.com/v/5566695/file.html

    #179477
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    co wyżej podawałem linki na schematy to nie wypał
    bo mi chodzi o to ze chce zrobic światła żeby działały na akumulator na wyłączonym silniku a jak będzie włączony silnik to ma się przełączyć automatycznie na prąd z silnika
    szukałem necie schematu na moje rozwiązanie i znalazłem takie coś http://www74.zippyshare.com/v/5566695/file.html

    #179486
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 947

    fajny schemat.. fajny. U ciebie kompletnie bez sensu ale fajny 🙂
    Czyli chcesz aby instalacja przełączała sie z obwodu o stałej polaryzacji (zasilanie z akumulatora) na obwód prądu zmiennego (ze stratora) kiedy chodzi silnik… hmm.. sms też ma wtedy wysyłać?

    #179488
    H2SO4
    Użytkownik
    • Postów: 245

    Przekręcasz kluczyk w stacyjce i już masz światła, nawet bez uruchamiania silnika. 🙂

    Niby fajne (chińskie Peugeoty Sum-Up 125 właśnie tak mają rozwiązaną instalację elektryczną), ale jednak nie do końca.
    Akumulator w takim przypadku zawsze musi być pełnosprawny, inaczej nawet z kopniaka trudno będzie odpalić silnik.

    Grzebać się z tym może (jeżeli lubi eksperymentować), ale dla mnie takie rozwiązanie jest mało sensowne (np. może wystąpić głębokie rozładowanie akumulatora).

    http://www.yolmar.pl/pl/pomoc_techniczna/co_szkodzi_akumulatorowi.html

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button