przeróbka gaźnika na wtrysk

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) przeróbka gaźnika na wtrysk

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #212954

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A więc mam sobie peugeota ludixa, i niestety mały problem.
    Siedzi tam cylinder 80ccm airsala, a niestety jestem tylko biednym uczniem gimnazjum, i ciężko mi zalewać codziennie do pełna.
    Całkiem niedawno czytałem w jakimś temacie, że wtryskowce potrafią nawet przy pożądnym tunie palić do 3.5 l na setke, pierwsza myśl jaka mi wpadła to, że jeżeli przerabiają wtryski na gaźniki to pewnie da radę też w drugą stronę :).
    Jak to by wyglądało w praktyce?

    Pozdrawiam, i z góry dzięki za odpowiedzi.

    #212955

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Więcej zachodu niż z wtrysku na gaźnik.
    Musiałbyś kupić głowicę od wtrysku, wtryski pośrednie itp. kompresor, nową instalacje elektryczną do skutera pod wtrysk jednostkę sterującą wtryskiem a do tanich ona nie należy. Pomijając fakt, że wtryski więcej stoją niż jeżdżą z racji iż się jebią. A ile ci pali ta 70cc bo 80cc na pewno nie masz to taka nie jest przewidzianaż

    #212956

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A ja ci powiem że ci takie koszty wyjdą że ci się szybko nie zwróci ta inwestycja.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #212957

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie lepiej sprzedać ludixa i kupić jetforce ? Wytrychy słabo trzymają cenę.

    #212958

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ogólnie to myślałem, że wystarczy tylko głowicę wymienić i wtrysk zamiast gaźnika.
    A tego cylka kupiłem na allegro za 430 zł i pisało, że to airsal 80cc 12 km chociaż trochę słabo idzie, ale to pewnie ze względu, że reszta części jest orginalna oprócz wydechu Leo Vince ZX. a pali jakieś 6 litrów na setke, a wątpie żeby dużo zmniejszyło się spalanie po dotarciu.

    Pozdro

    #212959

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Regulacja się kłania i tyle xD

    #212960

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Regulowałem, na samym początku z tym że nie idzie dobrze wyregulować, bo cały czas gaśnie, dopiero po dłuższym czasie jazdy nie gaśnie a regulowałem tak dobrze jak umiem 🙂 .

    #212961

    Anonimowy
    • Postów: 0

    bo kolego do tuningu nie wystarczy czy wydech i cylinder sportowy.
    Albo dokupujesz do tego mase gadżetów i wydajesz majątek na regulacje późniejszą albo wywalasz to i przerabiasz na serie i masz już wszystko w nosię ^^ 😀
    Pozdroo

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie