przeróbka gaźnika na wtrysk

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) przeróbka gaźnika na wtrysk

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #212954

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A więc mam sobie peugeota ludixa, i niestety mały problem.
    Siedzi tam cylinder 80ccm airsala, a niestety jestem tylko biednym uczniem gimnazjum, i ciężko mi zalewać codziennie do pełna.
    Całkiem niedawno czytałem w jakimś temacie, że wtryskowce potrafią nawet przy pożądnym tunie palić do 3.5 l na setke, pierwsza myśl jaka mi wpadła to, że jeżeli przerabiają wtryski na gaźniki to pewnie da radę też w drugą stronę :).
    Jak to by wyglądało w praktyce?

    Pozdrawiam, i z góry dzięki za odpowiedzi.

    #212955

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Więcej zachodu niż z wtrysku na gaźnik.
    Musiałbyś kupić głowicę od wtrysku, wtryski pośrednie itp. kompresor, nową instalacje elektryczną do skutera pod wtrysk jednostkę sterującą wtryskiem a do tanich ona nie należy. Pomijając fakt, że wtryski więcej stoją niż jeżdżą z racji iż się jebią. A ile ci pali ta 70cc bo 80cc na pewno nie masz to taka nie jest przewidzianaż

    #212956

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A ja ci powiem że ci takie koszty wyjdą że ci się szybko nie zwróci ta inwestycja.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

    Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.
    #212957

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie lepiej sprzedać ludixa i kupić jetforce ? Wytrychy słabo trzymają cenę.

    #212958

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ogólnie to myślałem, że wystarczy tylko głowicę wymienić i wtrysk zamiast gaźnika.
    A tego cylka kupiłem na allegro za 430 zł i pisało, że to airsal 80cc 12 km chociaż trochę słabo idzie, ale to pewnie ze względu, że reszta części jest orginalna oprócz wydechu Leo Vince ZX. a pali jakieś 6 litrów na setke, a wątpie żeby dużo zmniejszyło się spalanie po dotarciu.

    Pozdro

    #212959

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Regulacja się kłania i tyle xD

    #212960

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Regulowałem, na samym początku z tym że nie idzie dobrze wyregulować, bo cały czas gaśnie, dopiero po dłuższym czasie jazdy nie gaśnie a regulowałem tak dobrze jak umiem 🙂 .

    #212961

    Anonimowy
    • Postów: 0

    bo kolego do tuningu nie wystarczy czy wydech i cylinder sportowy.
    Albo dokupujesz do tego mase gadżetów i wydajesz majątek na regulacje późniejszą albo wywalasz to i przerabiasz na serie i masz już wszystko w nosię ^^ 😀
    Pozdroo

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie