przeróbka gaźnika na wtrysk

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) przeróbka gaźnika na wtrysk

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy

Anonimowy

A więc mam sobie peugeota ludixa, i niestety mały problem.
    Siedzi tam cylinder 80ccm airsala, a niestety jestem tylko biednym uczniem gimnazjum, i ciężko mi zalewać codziennie do pełna.
    Całkiem niedawno czytałem w jakimś temacie, że wtryskowce potrafią nawet przy pożądnym tunie palić do 3.5 l na setke, pierwsza myśl jaka mi wpadła to, że jeżeli przerabiają wtryski na gaźniki to pewnie da radę też w drugą stronę :).
    Jak to by wyglądało w praktyce?

Pozdrawiam, i z góry dzięki za odpowiedzi.

Anonimowy

Więcej zachodu niż z wtrysku na gaźnik.
    Musiałbyś kupić głowicę od wtrysku, wtryski pośrednie itp. kompresor, nową instalacje elektryczną do skutera pod wtrysk jednostkę sterującą wtryskiem a do tanich ona nie należy. Pomijając fakt, że wtryski więcej stoją niż jeżdżą z racji iż się jebią. A ile ci pali ta 70cc bo 80cc na pewno nie masz to taka nie jest przewidzianaż

Anonimowy

A ja ci powiem że ci takie koszty wyjdą że ci się szybko nie zwróci ta inwestycja.

Czytaj
    REKLAMA

Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.

Anonimowy

nie lepiej sprzedać ludixa i kupić jetforce ? Wytrychy słabo trzymają cenę.

Anonimowy

Ogólnie to myślałem, że wystarczy tylko głowicę wymienić i wtrysk zamiast gaźnika.
    A tego cylka kupiłem na allegro za 430 zł i pisało, że to airsal 80cc 12 km chociaż trochę słabo idzie, ale to pewnie ze względu, że reszta części jest orginalna oprócz wydechu Leo Vince ZX. a pali jakieś 6 litrów na setke, a wątpie żeby dużo zmniejszyło się spalanie po dotarciu.

Pozdro

Anonimowy