Przeróbka czy nowy silnik?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #675672
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 8Postów:

    Witam, mam zamiar kupić najprawdopodobniej jakiegoś junaka 901/902 czy coś w tym stylu. Pojemność 50 4t. Jestem pewien że zabraknie mi mocy bo już nim nie raz jeździłem. Tutaj moje pytanie, co wyszłoby na lepsze; kupienie cylindra, głowicy typu 80ccm i tuning go do tej pojemności, czy zakupienie nowego silnika np. 110. Nie oczekuje cudów, kupuje ten motorower tylko że względów ekonomii i wygody względem 2t. Chciałbym żeby spalanie nie przekraczało raczej tych 3 max 3.5l/100 a moc oscylowała w granicach prędkości przelotowej na poziomie 70 może 80kmh. Nie oczekuje szaleństw tylko spokojnej, pewnej i przede wszystkim bezpiecznej jazdy. Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc

    #675673
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    Czy to będzie wymiana cylindra na 80 cm3, czy też kupno całego silnika z cylindrem o pojemności 110 cm3 to zależy wyłącznie od Ciebie. Co do prędkości przelotowej to nie oczekuj cudów. Oryginalny silnik 139FMB przerobiony do większej pojemności nie da Ci dużo wyższej prędkości maksymalnej bez zmiany przełożeń. 70, czy 80 km/h po wymianie cylindra pojedzie, ale nawet nie chce wiedzieć przy jakiej prędkości obrotowej.
    Co do bezpiecznej jazdy – chyba wiesz, że w Junaku masz fabrycznie zamontowany silnik o pojemności 50 cm3 i właśnie do niego dostosowana jest zarówno rama, jak i zawieszenie i układ hamulcowy?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button