przeróbka cylindra 50cc na 180cc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #223894
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A więc mam dylemat mam zamiar kupić gilere runner 180/50 z tego co zrozumiałem to cały silnik jest od 50 a tylko cylinder + tłok jest 180cc lecz nie wiem czy to jest dobre takie rozwiązanie czy inne części wytrzymają np. wał to i jak by to wyglądało z elektryką ?? 😕

    link: http://www.moto.allegro.pl/item823070537_gilera_runner_180_50_unikat_jak_za_darmo.html

    #223895
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    hahaha, cos ci się pomyliło, to jest runner z silnikiem 180ccm ale zarejestrowany na motorower, niewiem jakbys zmieścił cylinder 180ccm w kartery od 50

    #223896
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    koleś po co ci skuter skoro nie rozumiesz nawet prostego oznaczenia. 180ccm zarejestrowane na 50 ccm czyli na motorower……
    nie możliwe jest założenie takiego wielkiego cylka do 50 :573:

    #223897
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Silnik ma pojemnosc 180ccm lecz rama ma wpisane w papierach 50ccm (czyt. motorower) dzieki czemu można się nim poruszac na karte motorowerowa. Prosciej nie umiem wytlumaczyc

    #223898
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wiktor24 napisał:

    koleś po co ci skuter skoro nie rozumiesz nawet prostego oznaczenia

    No tak … bo Ty wszystko umiałeś od razu …

    To jest po prostu (jak już powiedziano) normalnie skuter o pojemności 180ccm ale zarejestrowany na 50ccm (dzięki czemu można jeździć na kartę) – jest to po prostu nielegalny (patrząc ze strony prawa) trick ;]
    Coraz więcej motocykli (np. 80ccm, 125ccm, 180ccm) ma tak robione … Osobiście tego nie polecam i sam nie kupiłbym takiego motocykla bo jeśli policja pokapuje się, że masz coś takiego zrobione to są “fajne” kary ;] Oczywiście prawdopodobieństwo, że akurat się pokapują jest małe no ale 😉

    #223899
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czytając nazwę tematu myślałem że koleś chce z cylka 50 zrobić 180 buhahaha

    Reszta tak jak mówią koledzy, a żeby mieć 180 to trzeba mieć blok silnika od tej wersji.

    #223900
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wiktor24 napisał:

    koleś po co ci skuter skoro nie rozumiesz nawet prostego oznaczenia.

    Brawo… bo ty od początku wszystko wiedziałeś. Jak gość dopiero się wkręca w temat to ma prawo nie wiedzieć, że ludzie robią takie przekręty i nie strugaj kozaka 😉

    Tak jak piszą koledzy 180ccm zarejestrowane na 50ccm 😉

    #223901
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dywersant, i RudY, maja racje. Ja jak mialem pierwszy moto (10 lat mialem) to się dygalem nawet swiece odkrecic i jak dokrecilem to ja polamalem 🙂 nie znalem wtedy forum i roblem sam wszystko rozkrecalem probowalem jak nie moglem zlozyc śp. dziadek przyjezdzal tlumaczyk i mowil jak mam zrobić (nigdy nic nie robil zawsze wskazowki) i tak się nauczylem 🙂 wieeeeeele mi brakuje ale to co mi potrzebne umiem i nadal się ucze 😉 wiec czytaj forum dowiaduj się od babci dziadka cioci wojka mamy taty mlodszej siostry a będzie pro agent jak wiktor24 który wychodzac z brzucha wiedzial co to cante miano

    #223902
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No dobra czyli niemożliwe jest wstawienie aż tak dużego cylka na miejsce 50-tki. No dobra jestem nowy myślałem ,że to możliwe jak robia z 50cc na 70cc

    #223903
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Danielson napisał:

    cante miano

    Chyba Cateno miano ;}

    No chyba wszystko wyjaśnione … zamykam
    Jeśli jeszcze coś byś jednak chciał to wal Prywatną Wiadomość to odblokuję 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button