Przerabianie Crossa z 150 na 250

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #678443
    Prototype54
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Witam, przerabiam właśnie motocykl z chińskim silnikiem ze 150 na 250ccm, po włożeniu silnika i odpaleniu go Padły mi światła przednie oraz tylnie, działają tylko kierunki oraz stop(który świeci cały czas) dodam tylko że zmieniałem także moduł i cewkę(w poprzedniej było 5 pinów, teraz jest 4, moduł także jest inny. Ktoś coś poradzi?

    #678444
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    twoje silniki 150 i 250 jak widać różnią się układami elektrycznymi.
    takie rzeczy sie porównuje zanim sie to polepi i zacznie odpalać.
    szkoda że standardowo nie podajesz oznaczeń silników – dzieki temu nie bardzo wiemy o czym mówimy i ciezko jest poradzic konkretnie.
    Ale tak zasadniczo masz statory wewnętrznie zmasowane i niezmasowane – wymagają innych regulatorów napięcia i innego podłaczenia.
    Nie tkneło cie że że coś jest nie tak skoro miałes moduł na 5 pinów a teraz masz na 4? Jak to podłaczyłes?

    #678457
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    250 ma zapewne prądnicę z cewkami odmasowionymi 3 lub 2 fazową. Ze statora wychodzą 3 czy 2 żółte przewody? Powinieneś założyć regulator napięcia z jakiegoś quada odpowiednio 2 lub 3 fazowy. Podszedłeś do tematu nie wiedząc co się z czym je ? Najpierw teoria potem praktyka 😉

    #678467
    Prototype54
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Wieczorem podam modele silników i posprawdzam

    #678511
    Prototype54
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Silnik 150 to 162fmj a teraz co włożyłem 250 to 167fmm

    #678516
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Zapytam jeszcze raz, ile i jakich kolorów wychodzą Ci przewody z prądnicy ?

    #678517
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    i w jednym i w drugim.

    #678519
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Moim zdaniem Wombacie 150ccm światła szły przez regler z prądnicy bo w 150 prądnice są na tyle mocne, że zasilą światła bez przygasania na wolnych a w 250 ma 2 lub 3 fazy i światła powinny iść z aku. Jak podłączył cewkę bezpośrednio pod regler od 150 to zjarał regler bo taka 250ccm generuje spokojnie po 140V i kilka/kilkanaście Amper, regler tego nie wytrzymał i padł. Robiłem quada kolesiowi po zmianie silnika i tamten zrobił dokładnie to samo. Dlatego pytam jakie przewody. Zapewne 3 żółte i 1 impulsator a drugi cewka zapłonowa.

    #678522
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    moim zdaniem szkoda życia na wymyślanie “a co on tam może mieć” i wymyślanie kolejnych wariantów tego co mu sie nie chciało opisać. Szanujmy swój czas. Niech opisze co ma i wtedy można myśleć.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button