Przerabianie Crossa z 150 na 250

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Przerabianie Crossa z 150 na 250

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #678443
    Zdjęcie profilowe Prototype54
    Prototype54
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam, przerabiam właśnie motocykl z chińskim silnikiem ze 150 na 250ccm, po włożeniu silnika i odpaleniu go Padły mi światła przednie oraz tylnie, działają tylko kierunki oraz stop(który świeci cały czas) dodam tylko że zmieniałem także moduł i cewkę(w poprzedniej było 5 pinów, teraz jest 4, moduł także jest inny. Ktoś coś poradzi?

    Łukasz
    #678444
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 833

    twoje silniki 150 i 250 jak widać różnią się układami elektrycznymi.
    takie rzeczy sie porównuje zanim sie to polepi i zacznie odpalać.
    szkoda że standardowo nie podajesz oznaczeń silników – dzieki temu nie bardzo wiemy o czym mówimy i ciezko jest poradzic konkretnie.
    Ale tak zasadniczo masz statory wewnętrznie zmasowane i niezmasowane – wymagają innych regulatorów napięcia i innego podłaczenia.
    Nie tkneło cie że że coś jest nie tak skoro miałes moduł na 5 pinów a teraz masz na 4? Jak to podłaczyłes?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #678457
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 571

    250 ma zapewne prądnicę z cewkami odmasowionymi 3 lub 2 fazową. Ze statora wychodzą 3 czy 2 żółte przewody? Powinieneś założyć regulator napięcia z jakiegoś quada odpowiednio 2 lub 3 fazowy. Podszedłeś do tematu nie wiedząc co się z czym je ? Najpierw teoria potem praktyka 😉

    Nie pomagam na priv 😉
    #678467
    Zdjęcie profilowe Prototype54
    Prototype54
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Wieczorem podam modele silników i posprawdzam

    Łukasz
    #678511
    Zdjęcie profilowe Prototype54
    Prototype54
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Silnik 150 to 162fmj a teraz co włożyłem 250 to 167fmm

    Łukasz
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #678516
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 571

    Zapytam jeszcze raz, ile i jakich kolorów wychodzą Ci przewody z prądnicy ?

    Nie pomagam na priv 😉
    #678517
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 833

    i w jednym i w drugim.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #678519
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 571

    Moim zdaniem Wombacie 150ccm światła szły przez regler z prądnicy bo w 150 prądnice są na tyle mocne, że zasilą światła bez przygasania na wolnych a w 250 ma 2 lub 3 fazy i światła powinny iść z aku. Jak podłączył cewkę bezpośrednio pod regler od 150 to zjarał regler bo taka 250ccm generuje spokojnie po 140V i kilka/kilkanaście Amper, regler tego nie wytrzymał i padł. Robiłem quada kolesiowi po zmianie silnika i tamten zrobił dokładnie to samo. Dlatego pytam jakie przewody. Zapewne 3 żółte i 1 impulsator a drugi cewka zapłonowa.

    Nie pomagam na priv 😉
    #678522
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 833

    moim zdaniem szkoda życia na wymyślanie „a co on tam może mieć” i wymyślanie kolejnych wariantów tego co mu sie nie chciało opisać. Szanujmy swój czas. Niech opisze co ma i wtedy można myśleć.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie