Przekładnia wtórna - Co to jest???

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #180648 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Żeby nie było – wiem co to jest przekładnia wtórna w skuterze.
    Na dole przekładni przy korkach wlewu, i zlewu jest fabryczny otwór, do tego fabrycznego otworu było wepchnięte plastikowe to coś (zdjęcia). To coś się stopiło, a więc to wyjąłem ręką z tego otworu. Po przechyleniu silnika z tego otworu wylał się olej przekładniowy. Przekładnia od nowości nie była ruszana nie wiem co tam się dzieje, przebieg 18 000 km.





    1. Czy to tak powinno być?
    2. Do czego służy ten otwór
    3. Co to za gówno plastikowe
    4. Olej się wylewa, czy to znaczy, że coś jest nieszczelne?

    #180652 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    No jak wyjąłeś zaślepkę to się leje,zaślep ten otwór z powrotem

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #180653 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    Chyba nie ważne co to, ważne że jak było tam to olej nie lecał;)

    #180654 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Ta zaślepka jest to rurka na wylot, trochę spłaszczona kombinerkami. Też się olej pocił. Wlałem olej na max, przechyliłem silnik w prawo, do pionu i poleciało.
    Interesuje mnie do czego to służy, co to jest, i czy olej ma się tamtędy lać.

    #180655 Reply
    elloco
    Uczestnik
    • Postów: 511

    Ja bym obstawiał na odpowietrznik albo na zawór kontrolny, w przypadku zalania zbyt dużej ilości oleju na wysadzić.

    #180656 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Nie obstawiał tylko pewność mam mieć. Czyli co mam wylać to co tam zostało w tym otworze, i dolać oleju? A może jakieś serwisówki? Szukałem w manualu 139qmb ale nic o tym nie znalazłem.

    #180664 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Jest to odpowietrznik przekładni i jest konieczny,znalazłem do 2t lecz chyba są standardowe.
    https://motor-x.pl/odpowietrznik-przek%C5%81adni-j103-2,p.html

    #180667 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    dzięki wielkie, zgadza się. czyli co, tamtędy ma prawo kapać olej, czy to przez to, że przechyliłem silnik max w lewo?

    #180668 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    raczej przez to że przechyliłeś kapało a dlatego jest tam żeby ci ciśnienie w czasie jazdy jak się przekładnia nagrzeje i olej zwiększy swoją objętość simeringów ci nie wystrzeliło

    #180671 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    no i prawidłowo. Wielkie dzięki 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Przekładnia wtórna - Co to jest???
Twoje informacje:




Back to top button