Przegrzewanie się Malaguti f12 LC

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Przegrzewanie się Malaguti f12 LC

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #268259

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tak jak w temacie, może troszkę opisze. Pewnego razu wracałem do domu ponad 50 km, skuter zaczął się mocno grzać, nagle stracił moc coś strzeliło i już nie chciał odpali. Okazało się że poszły pierścienie i przytarł się tłok, wymieniłem tłok,pierścienie, wszystkie uszczelki oraz 2 łożyska i uszczelkę przy pompie wody. Skuter odpali, pochodzić 30 minut na wolnych obrotach aby wszystko się spasowało i zacząłem „docierać” to wszystko. Mam wskaźnik temperatury cieczy w skali 6 stopniowej (5 zielonych i na końcu czerwona lampka, wcześniej nigdy nie zapalio mi się więcej niż 2 lampki, teraz po „remoncie” po 10-15 minutach pal? się 4 lampki zielone (temp. ok 70 stopni), myślałem że jeszcze pierścionki mocną tr? i dlatego się grzeje, natomiast przejechałem już przeszło 300 km i nadal problem wystąpuje. Ze zbiorniczka płynu chodzącego nie ubywa, nie traci mocy i tu pytanie, czym to może był spowodowane? Myślę że można spokojnie jeździć na 4 zielonych lampkach, ale wiem że jednak coś jest nie tak. Jakieś porady? Zapomniałem dodać, bo słyszałem że temperatura gwałtownie wzrasta gdy jest za dużo powietrza w mieszance, a chciałbym dodać że wtedy również czyściłem filtr powietrza w wodzie i w płynie do naczyń i niczym nie nasączam. Możliwe że teraz dostaje się więcej powietrza i przez to się gotuje?

    #268260

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to zmniejsz ilość powietrza w zupie!

    FloreQ napisał:

    Okazażo się że poszły pierścienie i przytar? się tłok, wymieniłem tłok,pierścienie, wszystkie uszczelki oraz 2 łożyska i

    I założyliście nowy tłok i pierścienie bez szlifu cylkaż?
    I się dziwisz, że nie chodzi tak jak powinien?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #268261

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a od kiedy przy wymianie tłoka trzeba robić szlif cylindra?
    Jeśli tak to czemu takie tłoki są w sprzedaży? (nominalne)

    Osiągi są takie same, przyśpieszenie o wiele lepsze.

    Idźc twoim tokiem myślenia , jak pęknie Ci opona to wymieniasz razem z felgę?

    #268262

    Anonimowy
    • Postów: 0

    FloreQ napisał:

    Idźc twoim tokiem myślenia , jak pęknie Ci opona to wymieniasz razem z felgę?

    Kurwa opona to co innego
    Jak p?kn? pierścienie to trzeba zrobić szlif cylindra bo jak pękły to na pewno przeszlifoważy i tłok i cylinder i kompresię będzie miał małą.

    #268263

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jezeli teraz pokazuje okolo 70 stopni to masz wszystko w jak najwiekszym pozadku 🙂 Temp. pracy wynosi troszkę mniej jak 90 stopni, więc ciesz się całą tą sprawę aha i spogladaj czasem na czujnik temp czy nie pokazuje ze się przegrzewa wtedy tylko stan i zostaw go na wolnych obrotach temperatura spadnie szybko.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #268264

    Anonimowy
    • Postów: 0

    siwy_fact napisał:

    FloreQ napisał:

    Idźc twoim tokiem myślenia , jak pęknie Ci opona to wymieniasz razem z felgę?

    kurna opona to co innego
    Jak p?kn? pierścienie to trzeba zrobić szlif cylindra bo jak pękły to na pewno przeszlifoważy i tłok i cylinder i kompresię będzie miał małą.

    dokładnie oglądałem i nie ma nawet najmniejszych rys, dlatego nie kupowałem tłoka do szlifu tylko nominalny, a mój tłok wyglądać jak tłok kolegi z forum 🙂

    PS. wiem że temp. 70 stopni jest ok, ale po prostu jestem zdziwiony, bo zawsze palily się dwie lampki (ok 40 stopni), więc różnica jest spora. Pozdrawiam

    #268265

    Anonimowy
    • Postów: 0

    40 stopni oznacza ze jezdziles na niedogrzanym silniku wiec bylo źle, teraz jest wszystko oka

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie