Przegrzewanie się, 2T – 70 ccm.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Przegrzewanie się, 2T – 70 ccm.

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe adamos247 adamos247 5 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #148969
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Witam! Skuter przeszedl generalny remont. Gaznik, cylinder 70ccm, iskrownik, wiatrak na lepsze chlodzenie,gaznik wraz z ssaniem, oryginalny filtr powietrza, oslona na cylinder, generalnie duzy zabieg nowych części. Skuter odpala az milo, mocy ma tak duzo, ze az nie chce sie docierac, ale trzeba xd. Skuter dostal dysze 80,powietrze skrecone na maxa, a on jedzie, no ok, tak musi byc, skoro dobrze jedzie. W koncu zdechł, przegrzal sie… Wtf? Zalozylem dysze 92 i to samo, myślę lewe powietrze. Zmienilem kruciec ssacy i uszczelki, bez zmian, spraedzilem zimering od strony wariatora, ostatnio oba byly zmieniane, ale ten drugi nie mogl by pasc, bo byl dobrze wsadzony a mial swietne chlodzenie. Wkreca sie na obroty i schodzi z nich bardzo dobrze, ale powietrze potrzebuje tylko gdy chodzi na ssaniu, tak 1 obrot, jak jest goracy nie chce wcale i trzeba zakrecic, po kilometrze na 7 tys obrotow umiera, co robic? Gaznik nowy, szczelny. Zauwazylem tylko takie cos, jak postoi minute na wolnych, to jak dodaje gazu to skuter umiera… Nie ma szans zeby odzyl, ale gdy stoi tak ta minute i pierw pociagne ustami podcisnienie to nie umrze po dodaniu gazu, bo dostanie paliwo

    #148975
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Sam odpowiedziałeś – oryginalny filtr powietrza. Jesli dałeś większy cylinder i więcej paliwa z większej dyszy i gaźnika to potrzeba teraz więcej powietrza aby przepalić to co jest w cylindrze.

    Wykreć świecę po dłuższej jeździe na wyższych obrotach. Jeśli jest czarna to mamy przyczynę.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #148983
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Jest szara. Zalatuje spalenizna, gdyby mial za malo powietrza, to by sie zalewal, a tak jest tylko na ssaniu, zalewa sie na ssaniu i brakuje mu powietrza, gdy ssanie sie włączy ewidentnie mu brakuje paliwa, bo się Przegrzewa jestem tego pewien, czy jest to możliwe przez nieszczelny przewod paliwa między filtrem paliwa a kranikiem? Bądź przez iglice? Skoro on na dyszy 80 i 92 ma taką samą przepustowość, to moze iglica jest za nisko? Hmm

    #148986
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Gdy ssanie sie wyłączy *

    #148988
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Nieszczelny mam na myśli, że czasem kapie tam benzyna, przez noc zleci 10 kropelek na pokrywę od napędu

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #148992
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    Ktos ma pomysł?

    #149002
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Podnieś iglicę, a się dowiesz. Strojenie układu zasilania paliwem po tuningu w każdym skuterze jest inne. Może pokreć jeszcze śrubką od mieszanki.

    Przez nieszczelny przewód wątpię aby była mieszanka za uboga. U mnie kapało, a nie czuć było spadku mocy.

    #149017
    Zdjęcie profilowe adamos247
    adamos247
    Użytkownik
    • Postów: 117

    No moc jest, niby wszystko szczelne, dlatego juz nic nie rozumiem, to nie jest wina lewego powietrza, bo dostaje tak malo paliwa, ze powietrza mu starcza z filtra, musze iglica podniesc wyzej i wszystko bd jasne, dzieki chlopaki za pomoc, napisze dzis co i jak

    #149025
    Zdjęcie profilowe Filippo73
    Filippo73
    Użytkownik
    • Postów: 477

    W moim odczuciu, za mało paliwa. U siebie iglicę musiałem podnieść na ostatni ząbek.

    #149027
    Zdjęcie profilowe BTSJakub
    BTSJakub
    Użytkownik
    • Postów: 47

    miałem podobny problem w swoim Bartonie. (Tylko ja mam 4T.) Po przejechaniu 6km tracił moc i gasł. Się wkurzyłem bo nie miałem siły go pchać 10km do domu i zaczołem regulować gaźnik. Teraz wszystko pięknie chodzi.

    Wyreguluj gaznik. Mi to pomogło.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie