Przegląd Yamaha Aerox STUNT

Wyświetlanie 12 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #163557
      stunter14
      Użytkownik
      • Postów: 3

      Witam.Kupiłem Yamahe Aerox przygotowaną do stuntu.Stelaż,crashpady,brak lusterek,migaczy,licznika. Co mam założyć aby przeszedł przegląd?Jakie są wymagania aby skuter przeszedł przegląd? Proszę o szybką opinie!

    • #163559
      bartek86
      Użytkownik
      • Postów: 77

      Wpisz to pytane w google to Ci powie

    • #163560
      martin1996a
      Użytkownik
      • Postów: 546

      żeby przeszedł przegląd musisz mieć światła, sygnał,hamulce

    • #163562
      Anonim
      Nieaktywny
      • Postów: 3 133

      i przynajmniej jedno lusterko po lewej stronie.

    • #163734
      stunter14
      Użytkownik
      • Postów: 3

      Czyli muszę mieć migacze,światła,sygnał i lewe lusterko 😀 A co ze stelażem?

    • #163735
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      zalezy jaki jest. Mogą się czepić o ew. ostre krawędzie

    • #163736
      martin1996a
      Użytkownik
      • Postów: 546

      Migaczy nie musisz mieć to to motorower wrazie czego powiesz im ze rękami pokazujesz

    • #163737
      Chinol_180
      Uczestnik
      • Postów: 638

      Albo lewą nogę odpowiednio uniesiesz i też będzie. Prawa to jest podpora (kierunek w prawo się olewa), a ręce przy tym są zawsze zajęte.

      Martin, poczytaj może Małego Księcia, bo zawalisz swój koniec roku. Poczytaj, bo to mądra książka jest i nawet czegoś uczy. 😀

    • #163745
      Deep_Nothingness
      Użytkownik
      • Postów: 538

      martin1996a napisał:

      Migaczy nie musisz mieć to to motorower wrazie czego powiesz im ze rękami pokazujesz

      Niezupełnie. Motorower ma prawo nie posiadać kierunkowskazów jeżeli nie był w nie standardowo wyposażony przez producenta, tak jak np. Komarek. Jeżeli jednak producent wyposażył go w w/w element, to skuter musi go posiadać, bo tak przewiduje jego homologacja, która dopuszcza go do ruchu drogowego.

      @chinol_180 Nie wiem skąd wziąłeś przekonanie, że jadąc na motorowerze bez kierunków olewamy wskazanie kierunku przy skręcie w prawo. Przepisy ruchu drogowego mówią, że w pojeździe niewyposażonym w kierunki, chęć zmiany kierunku jazdy wskazujemy poprzez lewą rękę. Jak skręcamy w lewo, to wiadomo, wyciągamy rękę na bok. Gdy skręcamy w prawo, wyciągniętą rękę kierujemy w prawą stronę nad kask, tak jakbyśmy chcieli ją na nim położyć, przy czym dłoń musi wskazywać kierunek jazdy. Wygląda to może idiotycznie, ale jest to manewr poprawny.

    • #163747
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 740

      Chinol sie nabija z martina

    • #163749
      Anonim
      Nieaktywny
      • Postów: 2 986

      Komar może nie mieć kierunkowskazów, gdyż w czasie jego sprzedaży nie były wymagane. Motorowery produkowane obecnie mają taki wymóg, koniec kropka.

      Martina to już chyba nikt tutaj poważnie nie traktuje, odnoszę wrażenie, że ten człowiek to eksperyment socjologiczny i ktoś tutaj naszą społeczność bada, ba poddaje próbie nawet.

    • #163755
      Deep_Nothingness
      Użytkownik
      • Postów: 538

      lucek71 napisał:

      Komar może nie mieć kierunkowskazów, gdyż w czasie jego sprzedaży nie były wymagane.

      Oto własnie mi chodzi. Kiedyś kierunków nie montowano w pojazdach. Jednakże dzisiaj przepisy tego wymagają. Żeby nie dyskwalifikować pojazdów z lat poprzednik, które nie posiadają kierunkowskazów, ustawodawca dał furtkę. Pojazd nie musi posiadać kierunków, jeżeli jego producent tego nie przewidział. A że mowa tu o pojazdach leciwych, to już inna sprawa.

    • #163784
      Chinol_180
      Uczestnik
      • Postów: 638

      Ja się tutaj z nikogo nie nabijam. W życiu. 😀

      Ja się tylko tutaj… brechtam, trząsam chabłędzia, węszę farmazony, koszę żyto, turlam fąfla, pocieram dżaskę, palę kaganek, muminkuję, żazam beton, tropię trypla. 😉

Wyświetlanie 12 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button