Proszę o radę.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #108086 Reply
    Reebok61
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 92
    • Postów: 106

    Witam,
    W niedziele zabieram się do rozruchu skuterka po zimie. Zamierzam wymienić:
    -Wariator tuningowy
    -cewka 150
    -moduł 150
    -nowy pasek
    -dysze na większą
    A jak zrobi się cieplej to założyć cylinder 80.
    I moje pytanie… Jakie rolki polecacie ? Tak orientacyjnie. Wiem, że to sprawa indywidualna ale chodzi mi tak mniej więcej. Mam rolki nowe 5,5 oraz te które są założone w skuterze, pewnie 6-6,5. Założyć któreś z tych czy kupić jakieś inne ? Nie wiem czy to ma coś do rzeczy, ale skuter waży 99kg, a silnik to HN50QT-7B Co mi możecie doradzić ?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz.

    #108088 Reply
    korek160
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 67
    • Postów: 86

    a jak chcesz zeby skuter sie szybciej rozpedzam czy mial wiekszy v-max??

    #108097 Reply
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 480
    • Postów: 484

    PO I silnik to nie HN50QT-7B , tylko 139qma/qmb
    PO II rolki zależą od wariatora od 5g do 6,5
    PO III raczej powinno by być dobrze

    #108117 Reply
    Grzesieksc
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    rolki 5,5 g do 72ccm (tzw 80 ccm) beda za lekie, silnik bedzie ci caly czas chodzil na bardzo wysokich obrotach, szkoda silnika, a nielepiej Ci teraz odrazu zmienic cylinder poki jest jeszcze chlodniej? bedziesz mial duzo mniejsza szanse na przegrzanie silnika przy docieraniu.

    #108129 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    5,5g będą OK, pełne 90ccm chodzi OK na 5,5g pod warunkiem że wariator to albo seria albo badziewna podróba, Co innego jak to będzie jakiś firmowy wario np malossi, tam idą cięższe rolki przy kicie 90ccm rolki malossi z kompletu od wario 7g są za lekkie potrzebne było 8,5g żeby silnik miał charakterystykę taka samą jak na badziewnym chińskim wario (tuningowym zresztą) który miał rolki 5,5g, z tym że chińskie wario nie mogło przejechac 1 tyś km bo się rozsypywał w drobny mak, firmowy kosztował 300zł ale po 5tyś km nie było znaku nawet że ten wariator chodził, co do osiągów wariatora to chińskie też potrafią i np taki wm motor hi speed jak dla mnie nie ustępuje pod względem osiągów malossi, z tą różnicą że malossi przelatał 5tyś km i był jak nowy a wm motor po 3 dniach wyjmowało się w kawałkach i wyrzucało do śmieci.

    #108146 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    Grzesieksc napisał:

    rolki 5,5 g do 72ccm (tzw 80 ccm) beda za lekie, silnik bedzie ci caly czas chodzil na bardzo wysokich obrotach, szkoda silnika, a nielepiej Ci teraz odrazu zmienic cylinder poki jest jeszcze chlodniej? bedziesz mial duzo mniejsza szanse na przegrzanie silnika przy docieraniu.

    że co ?

    #108158 Reply
    Grzesieksc
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 17
    • Postów: 18

    DO DooOminO
    moj skoter jak i znajomego z pracy przy cylindrze 72 tez 139qmb , na rolkach 5,5 g bardzo wysoko kreci znaczy bardzo wyje , fakt zrywniejszy wtedy troche bardziej jest, ale obroty wedlug mnie sporo za duze wiec wyrazilem swoje spostrzezenia co do rolek przy cylku 80, wiesz mam prawo sie troche mylic wkoncu nie kazdy silnik i naped tego silnika zachowuje sie identycznie.u mnie idealne rolki to 7,5g (wycia silnika wtedy nie ma a przyspieszenie naprawde niewiele gorsze niz na 5,5g) a znajomy zdecydowal sie na 6 czy 6,5g ( nie pamietam) i na tych najlepiej mu skuter chodzi. Pozdrawiam

    #108167 Reply
    Reebok61
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 92
    • Postów: 106

    v-max na pełnej serii miałem 75 licznikowe, ponad 60 realne. Jeżeli chodzi o v-max to tak, żeby te realne 70 leciał,jak się da to więcej. Cylindra na razie nie będę zmieniał, bo planuję jakiś firmowy kupić a nie badziew za 60 zł… to jakie rolki polecacie. Wariator, nie pamiętam jakiej firmy, ale około 100 zł zapłaciłem, to chyba nie jest aż taki zły…

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Proszę o radę.
Twoje informacje:




Back to top button