PROSZĘ o porady ROUTER GRANDE 4T(nie LUX)

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127044 Reply
    Agejszon
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

Witam!

W piątek zakupiłam nowego Rometa LY- Routera Grande 12.
    Przejechałam 80 km, a gdzieś w innym temacie czytałam, że radzicie po 30 km wymienić pierwszy raz olej (syf, opiłki i inne świństwa).
    Przeglądam forum w poszukiwaniu możliwie jednoznacznej odpowiedzi na pytanie- jaki do tego olej?
    Podobno nie mineralny, bo nie wytrzymuje temperatur… a zatem syntetyk(ze względu na jeszcze mały przebieg) czy połówka?
    I jakie oznaczenie?

P.s. ponieważ jestem w zasadzie początkująca, nie jeżdżę 24h, nie w brzydką pogodę i nie szybko (mam wszystkie blokady i póki co nie planuję ich zdjąć, chociaż pod górkę pojechał ledwiusieńko 30…modliłam się żeby nie spadł heh).

Ponadto, czy jest ktoś, znający się na mechanice tego kucyka z Ursynowa i okolic :)?
    Byłabym wdzięczna za „profesjonalne” spojrzenie nań 🙂

Z góry dzięki!
    Pozdrawiam.

#127045 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

Z tym mineralnym to lipa. Ogólnie jest tak, że na dotarciu mineralny właśnie jest najlepszy bo najbardziej gęsty i zbiera ten cały śmietnik najlepiej. Ale może być również półsysntetyczny. Syntetyka nie zalewaj.
    Olej 10W40. Motocyklowy oczywiście.

Wymiana po 20-50-100-200-500-1000-2000 potem co 2000.
    Ja tak robiłem z chińskim 72 ccm i zrobiłem 10000 km, bezawaryjnie a potem go sprzedałem i pewnie koleś jeszcze na nim jeździ.

#127046 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

Np coś takiego

#127270 Reply
    Agejszon
    Użytkownik
    • 4
    • 25Postów:

Dzięki za radę :)!

Teraz muszę jeszcze kupić klosz na tylni lewy kierunek i na czerwoną, bo grzmotnęłam… bolało :/

Nie wiecie gdzie można kupić na Grande? Albo chociaż jak inaczej Grande oznaczają, bo co wchodzę na „produkty” ROMETA to nie ma wymienionego…

Wyświetla 1 wpisy z $