Proszę o pomoc głupota przy wymianie oleju zumico gr 500

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    litwin
    Użytkownik

Witam
    Jestem największym amatorem w kategorii motoryzacji, jednak moja pewność siebie wpierdzieliła mnie w wielkie kłopoty przy wymianie oleju w zumico gr 500.
    1. zamiast wykręcić śrubę od spustu oleju odkręciłem śrubę na klucz 13 i wyleciała tulejka a za nią sprężyna i trochę oleju. Zorientowałem się, że to nie to więc włożyłem pierw sprężynę potem tulejkę i zakręciłem. Spuściłem olej prawidłową śrubą.
    2. Odkręciłem nakrętkę z uszczelką znajdującą się na lewym karterze i wlałem tam oleju- ok 100ml zorientowałem się że to nie to miejsce gdy olej zaczął wyciekać na beton i wtedy zrozumiałem że należy wlać olej przez bagnet. Po wlaniu oleju do poziomu( oczko) odpaliłem na chwilkę motor – 20 sekund olej się rozprowadził( spadł poziom w „oczku”) jednak motor chodził normalnie.
    Mam pytanie czy moje błędy przy wymianie oleju zepsuły silnik? co mam teraz zrobić??

madi
    Uczestnik

Musisz zmienić tulejkę i sprężynę miejscami – najpierw ma wejść tulejka a potem dopiero sprężyna.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

litwin
    Użytkownik

Od czego jest ta tulejka i sprężyna? Otworami do góry czy w dół? No i od czego jest ten korek z uszczelką na prawym karterze?

Fighter
    Użytkownik