Proszę o pomoc dot. chińczyka (muli, gaśnie)

Cześć, od nowości mam problem ze skuterem (chińczyk):na zimnym silniku działa bez problemu, po rozgrzaniu traci moc, czasami gaśnie, nie da się przejechać długiego odcinka na jednych obrotach, trzeba cały czas operować manetką ( jak przygasa zwalniam manetkę po chwili "odkręcam" i zaskakuje itd. Wymieniłem już gaźnik na nowy, ktoś sugerował mi,że to wina tłoków, ktoś inny, że sprawa sprzęgła. Jestem zielony a słuchając mechaników wypadałoby wymienić silnik :-))). Czy może ktoś pomóc ? z góry dziękuję

Skoro od nowości miałeś z nim problemy, to dlaczego nie naprawili Ci go nieodpłatnie w ramach gwarancji? Podczas trwania gwarancji, producent bądź sprzedawca zobowiązany jest do tego, by Twój sprzęt działał poprawnie i bezawaryjnie przez min. 2 lata. Każda wymiana gwarancyjna jakiegoś podzespołu powoduje, że na nowo masz na niego gwarancję 2 lata.

masz rację ale sytuacja była "dynamiczna"-skuter dla syna, mnie nie było, pracowałem gdzieś tam itd. zaniedbałem i mam problem pytanie co dalej z tym fantem???

czyli kicha - utrata gwarancji. Cokolwiek się stanie, to wszystkie naprawy na własny koszt. Zawsze się dziwię ludziom, którzy kupując nowe pojazdy w salonie, rezygnują z gwarancji, sami coś tam próbują w nich grzebać - w konsekwencji mnóstwo kasy wywalają w te sprzęty. Zamiast cieszyć się bezawaryjną jazdą, kombinują i wiecznie coś w nich dłubią.
No ale kto bogatemu zabroni :-)

jeżeli ten chinczyk to 4t proponuję regulację zaworów

gwarancja to fikcja mogę dać każdemu gwarancję na terenie mojego miasta pod warunkiem robienia przeglądów w moim serwisie czysta kasa zamiast gwarancji lepiej znaleźć uczciwy serwis taniej wyjdzie

Bernard ma swoją mantrę tutaj, a ja mam swoją. :P

Chińczyka da się bezproblemowo używać, tylko trzeba znać chociaż podstawy mechaniki i elektryki. Dobra książka też może w tym pomóc, dedykowana instrukcja serwisowa do typu silnika czy modelu również.