Proszę o pomoc – 4T, spadek kompresji

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Proszę o pomoc – 4T, spadek kompresji

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 lata temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #632247
    Zdjęcie profilowe Ciastek17
    Ciastek17
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam, proszę o pomoc… Tematem jest chiński skuter Hanglong 80 ccm3 4T. Od jakiegoś czasu zaczął coraz ciężej odpalać, po czasie juz nawet starter nie dawał rady, odpalał juz tylko na kopkę. Po pewnym czasie stracił moc z v Max 100 na 50 i to z górki.. I wkręcał sie na Max 4 k obrotów. Po czym na drugi dzien nie odpalił juz wgl , nawet „na wiertarkę” Pomyślałem ze to kompresja i miałem racje, po zmierzeniu kompresji na tłoku jej nie było. Wiec rozkręcałam głowice, cylinder.. Zaskoczyło mnie to ze cylinder jest jak nowy, noe widać rys od zużytych pierscieni, pierścienie jak nowe, przerwa na zamku taka jak być powinna, na tłoku rownież żadnych śladów, a mimo wszytko tłok stracił kompresje. Gdzie szukać przyczyny spadku podciśnienia? Proszę o pomoc.

    • Ten temat został zmodyfikowany2 lata temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    Norbert17
    • Ten temat został zmodyfikowany2 lata temu przezZdjęcie profilowe Wombat Wombat.
    #632248
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 701

    tak na logike to szczelnośc zaworów, uszczelka pod głowicą lub stan pierścieni i gładzi ma wpływ na kompresje.
    Zakładając poprawny montaż i że nakrętki trzymają a głowica się nie odkształciła od temp

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #632254
    Zdjęcie profilowe Ciastek17
    Ciastek17
    Użytkownik
    • Postów: 3

    No tak jak wspominałem wcześniej pierścienie są w dobrym stanie, ścianki cylindra oraz tłok rownież. Zawory sprawdzałem tylko czy nie przepuszczają i nie przepuszczają. Jak moge sprawdzić szczelność uszczelki pod głowica?

    Norbert17
    #632268
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 701

    uszczelkę sie wymienia po każdym demontażu, zobacz czy nie trzeba śrub głowicy dociągnąć. no ale raczej już nie skoro pierścienie oglądałeś -chyba że złożyłes na starej uszczelce -to bląd. Głowice się sprawdza na stole traserskim czy jest prosta.
    zobacz czy rozrząd jest prawidłowo ustawiony, czy luzy zaworowe są odpowiednie. Zawory moga się przywieszać. Jak sprawdzałes szczelność zaworów – bo ja mam wciąż wątpliwości co do jakosci tych twoich sprawdzeń. Tego się nie robi na oko.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #632269
    Zdjęcie profilowe Ciastek17
    Ciastek17
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Rozrząd jest poprawnie ustawiony, luzy zaworowe wyregulowałem. Szczelność zawodów, poprzez wlanie na zawory benzyny i sprawdzenie ze nie przecieka, tylko tyle

    Norbert17
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #632272
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 701

    no to zostaje ci albo uszczelka pod głowicą albo jednak cylinder i pierścienie. no chyba że ci pękł cylinder

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie