Prośba o ocene skutera przed zakupem.

Witajcie. Jestem tutaj nowy. Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego skutera w życiu. Prześledziłem trochę wątków na forum. Najpierw myślałem o jakimś chińczyku nowym, typu Barton Falcon. Jednak dużo pochlebnych opinii usłyszałem tj. przeczytałem o KYMCO AGILITY CITY. Mówie tutaj oczywiście o wersji z silnikiem 125 cm. Znalazłem taką aukcje u mnie w mieście http://allegro.pl/kymco-agility-city-125-bez-wypadkowy-2012r-wawa-i6123220855.html#thumb/4
Ponieważ jeszcze jestem praktycznie amatorem jeśli chodzi o skutery i moja wiedza pochodzi wyłącznie ze śledzenia różnych wątków w internecie, chciałbym się was zapytać co sądzicie o skuterze z podanego linku. Z opisu wynika że został on wystawiony w roku poprzednim. Chciałbym usłyszeć wasze opinie :) Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. Paweł

przyzwoity sprzęt.

Tak, przyzwoity. Ogłoszeniodawca napisał prawdę, ale z ceną nieco przestrzelił.
http://olx.pl/i2/oferta/kymco-agility-city-125-na-b-2013r-CID5-IDb86xb.html#:c90b156b9c

Nieco,2012 i 17k nalatane,nieco?
Co tu poradzic dołóż Pan 1,5k i będzie wtrysk i chłodznie cieczą
http://olx.pl/oferta/kymco-downtown-dinkstreet-125-i-zamiana-CID5-IDeOCQP.html#1094f93b00

Nie chciałem tego pisać, bo to była promocja, ale mnie zgredzie sprowokowałeś. Swojego KACa z 2015 sprzedałem jako półroczne moto z przebiegiem 3.000 km za 3,5K. Też w Wawie.
Więc za 2012 i 17.000 km połowa ceny nowego, to jest max.

Otóz to Panie Zulusie,widzę że logiczne myślenie z rana działa:D