Prolem z ssaniem – regulator napięcia?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Prolem z ssaniem – regulator napięcia?

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Lukaszzablo Lukaszzablo 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #117248
    Zdjęcie profilowe Fidzos
    Fidzos
    Użytkownik
    • Postów: 54

    Witam ponownie. Mam już od dłuższego czasu problem z regulacją gaźnika, dzisiaj bawiłem się z tym około 30min i nic. Moją uwagę przykuło ssanie automatyczne. Problem jest taki że napięcie ssania jest 1.5v a z tego co wiem powinno być 12v . Wszystkie światła i inne rzeczy działają prawidłowo więc możliwe żeby siadł mi regulator napięcia ?.

    #117250
    Zdjęcie profilowe zipp50
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    nie jak działają ci światła i inne rzeczy to nie wymień sanie na inne

    #117254
    Zdjęcie profilowe Fidzos
    Fidzos
    Użytkownik
    • Postów: 54

    ale ssanie ma działać na 12v ? bo jeżeli tak to podepnę je pod akumulator i zobaczę czy działa

     
    Czytaj
    REKLAMA

    TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

    Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!
    #117256
    Zdjęcie profilowe Fidzos
    Fidzos
    Użytkownik
    • Postów: 54

    a jeszcze jedno jak włączę np światła postojowe to napięcie spada do 0 czyli to na pewno nie jest wina ssania a raczej tego co daje dam prąd

    #117258
    Zdjęcie profilowe zipp50
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372
    #117275
    Zdjęcie profilowe Fidzos
    Fidzos
    Użytkownik
    • Postów: 54

    kable sprawne, wyczytałem w sieci że objawami padniętego regulatora są często przepalające żarówki (jedna mi starcza na około 1500km) i brak ładowania akumulatora. Jutro postaram się załatwić nowy i zobaczymy co dalej. Chyba że ma ktoś jakiś inny pomysł

    #117287
    Zdjęcie profilowe marbryl1
    marbryl1
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Ja mam pomysla naucz sie podstaw elektryki i kup miernik a potem zawracaj dupe.

    #117295
    Zdjęcie profilowe Fidzos
    Fidzos
    Użytkownik
    • Postów: 54

    mam miernik ;)a forum właśnie jest od zadawania pytań o nie ?

    #126791
    Zdjęcie profilowe Fidzos
    Fidzos
    Użytkownik
    • Postów: 54

    witam ponownie, w sumie rozpocznę może od przyznania racji użytkownikowi marbryl1, miałeś rację źle mierzyłem, mierzyłem na prąd stały a okazało się że tam jest przemienny no ale człowiek uczy się całe życie. No ale do rzeczy, mam nadal problem z tym ssaniem ale w końcu odkryłem problem. Nie wiem jak to opisać żeby wszystko było jasne ale spróbuje. Więc chodzi o to że ssanie automatyczne się wysuwa i blokuje ten kanał i rurkę przez które idzie paliwo z komory z pływakiem. Przy drugim rozbieraniu gaźnika zauważyłem coś ciekawego, mianowicie ta rurka co ma pobierać paliwo nie wchodzi do komory tylko tam w tej niejako odkręcanej osłonie pływaka jest mała wydzielona przestrzeń i tam wchodzi ta rurka. Ta mini komora ssania jest połączona z komorą pływaka tylko małym mini zaworkiem czy czymś tam, i teraz tak ta mini komora napełnia się paliwem w jakieś 20s. Wszystko jest drożne. Zmontowałem więc gaźnik, odkręciłem ssanie i przytkałem otwór palcem tak żeby podciśnienie mogło zassać benzynę. Przy pierwszym ruchu silnika czułem pod palcem że paliwo doszło i przeszło 😉 Ale potem już paliwa nie zasysało. Teraz na 99% jestem pewny że problem z odpalaniem i chodzeniem silnika na zimnym silniku jest właśnie problem z tą dziwną komorą w gaźniku. I teraz mam takie pytanie czy da się coś z tym zrobić, znajomy polecił mi wymienić dyszę wolnych obrotów na większą co zrobię jutro. Jeżeli jeszcze ktoś nie wie o co chodzi to jutro zrobię zdjęcie. Zastanawiam się nawet czy po prostu się nie wwiercić i nie połączyć tych dwóch komór. Co o tym sądzicie, kupił bym nowy gaźnik ale kto mi da gwarancję że tam też nie będzie takich dziwnych patentów

    #128122
    Zdjęcie profilowe Lukaszzablo
    Lukaszzablo
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Myślę że może być problem z poziomem paliwa w komorze pływakowej.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie