Projekt Gizmo CPI by Red_Wariors

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #232834 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam wszystkich

    Przedstawiam wam dziś moją bestie CPI Popcorn z 2003r. Tak w skrócie… sqoota kupiłem z salonu i po paru latach bezawaryjnej jazdy zaczęło brakować mi mocy 🙂 I tak się zaczęła moja „zabawa” z tuningiem czerwonej bestii 😀

    Tuning optyczny:
    *Zrobione:
    -Pomalowana przednia tarcza
    -Pomalowane lagi
    -Kiera BMX, chrom
    -Z przodu reflektor Revo Neon Ring, chrom
    -Z tyłu lampa Revo LED Lexus Style z kierunkowskazami CE
    -Nakładki na rączki od hamulców
    -Białe napisy na oponach
    -Spiłowany tylny błotnik
    -Rejestracja na przekładni
    -Kask pod kolor sqoota + czarny irokez
    -Nadkole aerox
    *W planach:
    -Polerka przekładni (w trakcie)
    -Wygładzenie plastików chropowatych oraz ich małowanie
    -Malowanie kraterów
    -Malowanie felg
    -Zamontować pług od Rox’a

    Tuning mechaniczny:
    -Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc AC
    -Wydech Yasuni R
    -Wał korbowy Tec Racing 12mm
    -Łożyska wału i simmeringi C4 SKF Top Racing
    -Gaźnik Tec Pro PHBG 19mm (ssanie ręczne)
    -Pasek Polini Race
    -Filtr stożkowy (gąbeczka)
    -Wariator Malossi Multivar
    -Sprzęgło RMS Racing Pro
    *W planach:
    -Dzwon sprzęgła S6 WingCooler Team
    -Pewnie coś jeszcze się znajdzie do roboty jak swap na LC 😀

    Galeria zdjęć:
    *Sesja przed garażem w nocy:
    http://www.picturehost.pl/user/galeries/rastachild/Nazwa_folderu/Kopia_DSC05421.JPG
    http://www.picturehost.pl/user/galeries/rastachild/Nazwa_folderu/Kopia_DSC05423.JPG
    http://www.picturehost.pl/user/galeries/rastachild/Nazwa_folderu/Kopia_DSC05431.JPG
    http://www.picturehost.pl/user/galeries/rastachild/Nazwa_folderu/DSC05342.JPG
    http://www.picturehost.pl/user/galeries/rastachild/Nazwa_folderu/Kopia_DSC05429.JPG

    #232835 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    na razie niema co oceniac, bo praktycznie goła rama.

    setup zacny, jakie osiagiż?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #232836 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    sprzeglo to najlepiej polini 2g evo. A ogolnie ine ma co oceniac zobaczymy jak skonczysz… W ile masz zamiar się wyrobic?

    #232837 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Chwilowo nie znam, bo docieram drugi tłok… W pierwszym miałem wgniecenie od świecy standardowej i jeszcze przerabiany był na wał 12mm :/ Ale na koło wyrywało go z 10 cm w górę, a v-max nie znałem 😛 myślę, że będzie ponad 90 spokojnie 😛 Zima przede mną, więc na wiosnę powinien już być full tuning 😀

    #232838 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    nie no bez przesady tylko 90 ?? z 100 powinno pojsc 😉

    #232839 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Wolę być zaskoczony, niż zawiedziony 😀 Ale będzie duże spalanie, bo już mam dyszę 105 ale na czas docierania na 70ce będę jeździł jeszcze 😛

    #232840 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    yyy…. czyli będziesz mial uboga mieszanke?? więcej powietrza od paliwa ? nie radze… nie robi to dobrze dla silnika…

    #232841 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    OK, wezmę to pod uwagę.

    #232842 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    na docieraniu tym bardziej musi byc idealnie wyregolowany gaźnik ! 🙂

    #232843 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Co do sprzęgła to po co Polini Evo 2G ? to nie jest przecież racing czy evo spokojnie Hebo N wystarczy . kozackie sprzegło . A wróce do Polini ogólnie odradzam szybko pada . Dużo osób też się własnie na nie skarży że szybko te klamki na sprężynki padaja … 😀

    #232844 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Fajny ten cpi ciekawe jak będzie wyglądał z nadkolem 😀 A co do v-maxu to ja bym nie liczyl na więcej niz 90 realne 😆

    #232845 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    więcej jak 100 za to będzie po zmianie przełożeń 😛

    #232846 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Podoba mi się ten reflektor,
    poza tym życzę powodzenia w realizowaniu planów.

    #232847 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Aha i co twoich planów wydechu to c16 do s6 to max a ty chcesz c21 który jest do evo 😆 Albo pomysl tez o Polini FR3

    #232848 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    SiWy napisał:

    Aha i co twoich planów wydechu to c16 do s6 to max a ty chcesz c21 który jest do evo

    a c21 przypadkien nie jest do bardzo mocnego racingA?? spotkalem wiele przypadkow gdzie c21 wspolgralo razem z mhr replika lub s6racing ale do s6 sport to radze ci tak jak siwy c16 max 😉

    #232849 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no bo c16 jest do racing’a albo baaardzo mocnego sporta (cylek stage6 sport np.)
    a c21 często do stage6 racing też montują ;p

    #232850 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    a ja widziałem c21 w malossi sport i chodziło 😛 można ?można 😀 i to nie głupio chodziło tylko że trzeba była najtwardsze sprężynki sprzęgła wsadzić jakie są bo inaczej ruszyć nie szło 😀

    #232851 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ReKoRd napisał:

    bo inaczej ruszyć nie szło

    dlaczegoś? co to Górno ssący czy jakąś

    #232852 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no bo n musiał mieć wysokie obroty żeby była moc a na miększych sprężynkach to był taki muł że trzeba było go pchać żeby ruszył 😆

    #232853 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    c21 to juz pod evo podchodzi a c20 do mocnego racinga

    #232854 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Hmm… Sprawiłem, że niemożliwe stało się możliwe:D Poczytałem, złożyłem no i sprawuje się bardzo dobrze. Wszystko szło bardzo powoli, ale bez żadnych błędów. Zrobiłem ssanie elektryczne, więc koniec z linką i starterem nożnym. Na tą chwilę moje plany to cieszyć się z jazdy sprawnym skuterem i skończenie nadkola, które widać jak wygląda na zdjęciu. Tylna lampa będzie podniesiona do góry, żeby dodać sportowego wyglądu. Link do zdjęcia jak aktualnie wygląda mój skuter:

    #232855 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Zbyt fajnie to to teraz nie wygląda 😛 Rzekl bym, że wygląda paskudnie 😛 Weź to ogarnij teraz 😉

    #232856 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    właśnie jak tak z daleka popatrzyłem to fajnie to wygląda.

    #232857 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Fotka w HDR’że 🙂 Mniam ! 🙂
    Pokaż więcej fot, a nie tylko z tyłu :p

    #232858 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie będzie to fajnie wyglądac jak będzie tak wystawac daleko to nadkole, bo nie dosc ze teraz jest mala czacha i wielki tyl to jescze wiekszy będzie ;p

    #232859 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Zacznę od dobrego ustawienia lampy, zrobienia góry, bo z pianki zrobię formę. Następnie mogę przycinać czachę 🙂

    #232860 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    widzę ze ziomek się zalogował to postanowiłem odkopac temat , co tam z CPI ??

    #232861 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Na co dzień jeżdżę Hondą CRX, więc na skuter ciężko znaleźć czas, ale od piątku mnie poruszyło i siędziałem przy CPI, żeby wyruszył na drogę i udało się. Sprawdziłem ciśnienie w oponach, wymieniłem płyn hamulcowy i przekładniowy, podkręciłem tylny hamulec, bo słabo łapał i umyłem go w końcu. Z przodu podłączyłem kierunkowskazy i czeka mnie wiercenie dziur w czaszy, mniej więcej w ten deseń:

    Co do nadkola to brak słów jeszcze ;D Aha i czeka mnie regulacja, ponieważ skuter przy pełnym otwarciu przepustnicy nie osiąga pełnej mocy, to znaczy słyszę, że się dławi.

    #232862 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Fajowe kolorki 🙂

    #232863 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    to nie jego, to wloty pokazane, chyba

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Projekt Gizmo CPI by Red_Wariors
Twoje informacje:




Back to top button