Problemy z zapalaniem, Romet 727 eco

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #620234
    Grześ
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Witam,
    Od pewnego czasu mam mój romecik ma problemy z zapłonem 🙁 a mianowicie jeśli posiedzi w garażu z 3 dni muszę się okopać z 30 razy zaczym coś drgnie.Ba drgnie! XD 3 razy zapali po czym po sekundzie gaśnie. Dopiero za 4 razem udaje mi się go uruchomić 🙁
    Gdy silnik jest ciepły lub gdy przerwa w używaniu wynosi np 1 dzień pali od kopa bez problemu. Nie wiem w czym rzecz, dodatkowo wspomnę że wymieniłem ostatnio elektrozawór ssania, gdyż myślałem, że te problemy są spowodowane właśnie tym. Proszę o pomoc, niestety jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość. Jedyne jeszcze co mi na myśl przychodzi to wymiana gaźnika na nowy, lecz nie wiem czy to akurat coś zmieni 😉

    #620241
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    elektrozawór ssanie można sprawdzić wymontowany. Reszta objawów sugeruje że z jakiegoś powodu paruje lub znika ci paliwko z gaźnika – i zanim się znowu napełni musi to chwilę potrwać.

    #620247
    Grześ
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Ssanie sprawdzę jeszcze raz, ale wątpię żeby przez to bo jest nowe.

    No i to by była najbardziej prawdopodobna przyczyna:) tylko czym mogłoby być to spowodowane? Jedyne co mam uszkodzone w tym gaźniku i co mi przychodzi na myśl to prawdopodobnie zaworek iglicowy:( Lało się jak nie wiem xDDD. Ale mam zrobioną taką prowizoryczną zaślepkę z przewodu paliwowego zatkanego śrubką i to wszystko wciśnięte jest w miejsce gdzie się leje (dół gaźnika,po przeciwnej stronie niż śrubka od obrotów, także lejące paliwo dochodzi do końca wężyka z śrubką i nie wylewa się ani kropelka 🙂
    czy takie rozwiązanie może być właśnie przyczyną problemów z zapłonem? 🙁

    #620262
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    jak ja kocham takie akcje…