Problemy z odpalaniem, mniejsza prędkość, 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problemy z odpalaniem, mniejsza prędkość, 4T

Tagi: ,

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe nanook nanook 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #144359
    Zdjęcie profilowe nanook
    nanook
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Witam

    Więc tak: gaźnik był czyszczony, ssanie wymienione, mechanika (pasek, rolki itp.)dobra. Na początku po wymianie ssania i czyszczeniu gaźnika odpalał dobrze, a teraz po paru miesiącach znowu trzeba długo kręcić aby zapalił. Jak silnik się nagrzeje, działa dobrze i bardzo równo, spalanie ma dobre. Jak krótko stoi po jeździe to odpala dobrze (nawet zimny), dopiero jak postoi ze trzy godziny albo dłużej to trzeba dlugo kręcić.
    Prędkość maksymalna nieco zmalała. Mam wrażenie, że coś jest przytkane, tylko co? Zanim zacznę grzebać w niepotrzebnych rejonach, może jakaś rada od czego zacząć?
    Kranik? Tam jest jakiś filtr? A może filtr paliwa przytkany? Co sprawdzać i w jakiej kolejności? Silnik 4T, Piaggio Fly

    #144362
    Zdjęcie profilowe marunia
    marunia
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Stawiał bym na regulacje zaworów.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #144391
    Zdjęcie profilowe rafal857
    rafal857
    Użytkownik
    • Postów: 9

    wyreguluj zawory i wstaw nowy filtr powietrza (ta gąbka w środku)
    mi pomogło samo wstawienie nowego filtra powietrza ale też warto wyregulować zawory i przeczyścić gaźnik to nigdy nie zaszkodzi.

    #144789
    Zdjęcie profilowe nanook
    nanook
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Dzięki za odpowiedzi. Zawory są wyregulowane, filtr powietrza zamieniłem od skutera działąjącego, próbowałem z filtrem suchym i nasączonym i zero różnicy. Wymieniłem nawet świecę na nową (stara w była dobrym stanie, kolor kawy z mlekiem).
    Zastanawiam się czy to może mieć związek z elektryką, a konkretnie zapłonem wrażliwym na zawilgocenie kabla/modułu? Może jakieś przebicie? Przy jeździe nie ma żadnych anomalii w zapłonie ale może jak jest zawilgocony to są? Gdzie szukać?

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie