Problemy z elektryką w Barton Sprint 50

Witam, mam od wczoraj problem z elektryką w Bartonie sprint 50, a mianowicie motorower ten po przekręceniu stacyjki zachowuje się tak, jakby nie był podłączony do akumulatora. Działa tylko światło postojowe. światła mijania i drogowe nie działają. (napięcie na kablach podłączonych do żarówki wynosi 4.47V a powinno być 12V) Drugą sprawą jest wskaźnik ilości paliwa oraz podświetlenie liczników. Kiedy włączam kierunkowskaz, wskaźnik skacze w górę i oświetlenie świeci mocniej w takim samym rytmie co kierunkowskazy.

na akumulatorze jest stałe 13.47 V nawet przy włączonym silniku.

Co może być tego przyczyną i jak to naprawić?

to 50cm wiec tam raczej lampa główna jest zasilana z prądnicy kiedy pracuje silnik. z akumulatora bez silnika powinny działac kierunki i klakson i rozrusznik oraz STOP.
Sprawdż akumulator czy ma swoje 12V, bezpiecznik, kabel masy i ew. wymienien regulator napięcia

z akumulatora działa tylko stop, ma swoje 12V a bezpiecznik, kabel masy i regulator są ok. Lampa główna nie działa nawet na zapalonym silniku.

no to szukaj po przewodach od żarówki, przez przełącznik aż do statora.
Ani przednia ani tylna pozycyjna nie świeci?

tylne światło świeci bez problemu

Witam mam pytanie?Ile kosztuje wymiana całej elektryki do Bartona sporta 50cm???

nie ma czegoś takiego jak “cała elektryka”.
Instalacja elektryczna to wiązka główna (która kosztuje w okolicy 75-200zł) i cała reszta osprzętu dokupowana osobno - stator, moduł, cewka, regulator napięcia, przekaźniki, lampy, rozrusznik, klakson, przerywacz kierunków, licznik, pływak, czujniki hamulców, czujnik biegu…itd.
I do tego dochodzi robocizna związana z wymianą - w zależności od stawki warsztatu. Roboty w zależności od tego ile z tego ma powymieniać jest na od 2 do 5 godzin - wiec to może i 100zł kosztować i 500zł też może kosztować.