Problemy z blokadami w Inca Street

Witam. Ostatnio wziąłem się za zdejmowanie blokad w moim skuterze. Po zdjęciu z wariatora leciał +20km/h. Wiem ze jest też na module, ale narazie nie będę go poruszał. A co jeśli chodzi o zawirowywacz .
Czy to jest to? http://img851.imageshack.us/i/zawirowywacz.jpg/
Wiem ze rurkę do tłumika (2) trzeba uciąć lub zatkać, do filtra(1) wyrzucić a dziurę zatkać , a co z wężykiem który idzie do gaźnika(3)??
Proszę o jakieś instrukcje bo w necie mało jest na ten temat.

A pozatym chciałem się jeszcze was zapytać czy ta rurka w pokrywie filtra to blokada? http://img864.imageshack.us/i/pokrywafiltra.jpg/ Czy wyrzucenie jej coś da? Bo spotkałem się z różnymi wypowiedziami.
Z góry dziekuję.

To nie jest zawirowacz spalin, tylko system SAS, dopalania spalin w wydechu, celem zmniejszenia wydzielania szkodliwych substancji do środowiska. Zawirowacz, to krótka rurka zaślepiona na końcu.
Tej gumowej rurki z obudowy filtra nie wyjmuj, jeśli nie zmienisz dyszy na większą.

Znajomy miał ten system SAS (ale bez tego wężyka do gaźnika) i wywalił go .Mówił że skuter jest żywszy i ma lepsze odejście. Wiec już nie wiem

Odłącz na próbę i przekonaj się ;)

Ok. Ale nadal nie wiem co miałbym zrobić z tą rurką która idzie do gaźnika

Jak co zrobić? zaślepić ją ;)

OK. Miałeś rację- zwracam honor :oops: nie czułem dużej różnicy po odłączeniu( choć może trzeba było jeszcze podregulować gaźnik , ale mi się nie chciało :-) ) . A wie ktoś może czy duża różnica jest po zmianie modułu na odblokowany w Streetce ?

z tego co pisał Wodzu w streetce blokada jest tylko na wariatorze ,taką dostał oficjalną odpowiedz z Inter Cars

to w takim razie co mam zrobić aby wycisnąć z niego trochę więcej? - bo aktualny v-max to 65km/h :|

zmienic wario i rolki ale czy to coś da to indywidualna sprawa każdej sztuki. mój vmax tez był w tej granicy ale teraz czuje już wytarcie rolek i paska a mam blisko 9tys km bez wymiany

rafal72325 ,możesz zmienić cylinder na większy dyszę pewnie możliwości jest sporo ale po co ,to skuter nie ścigacz 65km/h starczy moim zdaniem ,pamiętaj że powyżej 45 km/h potrzebne jest prawo jazdy a policja czasem wozi "rolki" :D

i jazda powyżej 50 km/h jest nieekonomiczna :) u mnie: 40-50 km/h - 2,5l/100 km ~75 km/h (v-max) - 3,5-4,0 l/100km...

Możesz zmienić: cylinder, wariator, rolki, elementy sprzęgła, przełożenia w przekładni końcowej, gaźnik, dysze i chyba wszystko...

Z rozsądkiem panowie :-) bo mam (narazie ) ograniczony budżet. Wymiana wario to koszt ponad 300zł + zmiana cylindra , bez której wymiana wariatora jest bezsensowna to ok 100zł + musi być do tego wzmocniony wał bo seryjny szybko padnie (nie wiem ile zł ) . Razem to koszt prawie połowy tego skutera, a przy chińczykach takie "operacje" są nie opłacalne. Mówimy tu o +- 10km/h wiec doradźcie jakieś tańsze sposoby :D

PS :
A co do spalania to mi nie zależy bo i tak mam duże, bo 5/100 , ale walczę z tym :D

jak zmienisz cylinder to będziesz miał 6l/100 km :p

rafał72325 napisz do mnie na gg to ci powiem jak ja zszedłem ze spalaniem do max 4/100
ps. podpisz się nickiem z portalu

KrzysiekP napisał:

rafał72325 napisz do mnie na gg to ci powiem jak ja zszedłem ze spalaniem do max 4/100
ps. podpisz się nickiem z portalu

mógłbyś podać swoje gg?

Przecież ma w podpisie... Popatrz na jego posty, na samym dole.

A wracając do modułu to tutaj jest na 5 pinów i chciałem kupić sportowy ale nie wiem jaki . Czy ten będzie dobry? http://allegro.pl/racing-sportowy-modul-zaplonowy-do-skuterow-2t-i1546708881.html Niby w nim jest wszystko ok ale kolory kabli są całkiem inne i nie wiem czy się później połapie . Czemu nie ma w nim drugiego złącza tylko same kabelki z metalowymi końcówkami ?

Sportowy nic nie daje. jak masz odblokowany to nie kupuj a jak masz zablokowany to możesz kupić sportowy, bo to jest zwykły odblokowany ale z inną nazwą..

Szczególnie z potencjometrami które mają podnieść prędkość :D