Problemy po przeróbce

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Problemy po przeróbce

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811 1 miesięcy, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #690387 Odpowiedź

    Adam
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Dzień dobry wszystkim, jestem posiadaczem Junaka901 to nie pierwszy mój motorower jednak pierwszy, który przerobiłem na większa pojemność i z którym mam problemy po takim zabiegu. Natomiast problem wygląda następująco, wymieniony został kompletny zestaw czyli tłok, cylinder, głowica (72ccm) , a także gaźnik na model z dyszą do silnika 125ccm rozrząd ustawiony iska i zapłon jest . Problem polega na tym iż motocykl odpala dopiero po dokręceniu maksymalnie paliwa i powietrza i załączeniu ssania, i nawet wtedy nie wchodzi na obroty maksymalnie kręci do 800-900 rpm . I tu pojawia się moje pytanie gdyż fabrycznie ustawione zawory są na 0,5 mm, czy może to być przyczyną iż zawory są pozostawione na takiej regulacji?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam Adam

    #690391 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 694

    Za duża dysza w gaźniku i zalewa.

    Nie pomagam na priv 😉
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #690400 Odpowiedź

    Adam
    Użytkownik
    • Postów: 2

    No właśnie nie bardzo gdyż na gaźniku 50ccm było dokładnie to samo.

    #690459 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 252

    O co chodzi z luzem zaworowym 0,5 mm? Przecież to za duży luz. Jakiej firmy głowica? Docierałeś zawory?

    #690471 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 694

    Z twego opisu wnioskuję, że nie wiesz jak działa 4 suwowy silnik spalinowy a mimo to zabierasz się za tuning. Piszesz, że masz włożony gaźnik z dyszą od 125ccm do 72ccm więc dysza może być za duża. Jaka średnica gardzieli gaźnika ? Ssący daj na 0,05 wydechowy na 0,07 i powinien ładnie cykać

    Nie pomagam na priv 😉
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Problemy po przeróbce
Informacje o Tobie: