Problemy po przeróbce

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #690387
    Adam
    Uczestnik
    • 1
    • 2Postów:

    Dzień dobry wszystkim, jestem posiadaczem Junaka901 to nie pierwszy mój motorower jednak pierwszy, który przerobiłem na większa pojemność i z którym mam problemy po takim zabiegu. Natomiast problem wygląda następująco, wymieniony został kompletny zestaw czyli tłok, cylinder, głowica (72ccm) , a także gaźnik na model z dyszą do silnika 125ccm rozrząd ustawiony iska i zapłon jest . Problem polega na tym iż motocykl odpala dopiero po dokręceniu maksymalnie paliwa i powietrza i załączeniu ssania, i nawet wtedy nie wchodzi na obroty maksymalnie kręci do 800-900 rpm . I tu pojawia się moje pytanie gdyż fabrycznie ustawione zawory są na 0,5 mm, czy może to być przyczyną iż zawory są pozostawione na takiej regulacji?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam Adam

    #690391
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Za duża dysza w gaźniku i zalewa.

    #690400
    Adam
    Uczestnik
    • 1
    • 2Postów:

    No właśnie nie bardzo gdyż na gaźniku 50ccm było dokładnie to samo.

    #690459
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    O co chodzi z luzem zaworowym 0,5 mm? Przecież to za duży luz. Jakiej firmy głowica? Docierałeś zawory?

    #690471
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Z twego opisu wnioskuję, że nie wiesz jak działa 4 suwowy silnik spalinowy a mimo to zabierasz się za tuning. Piszesz, że masz włożony gaźnik z dyszą od 125ccm do 72ccm więc dysza może być za duża. Jaka średnica gardzieli gaźnika ? Ssący daj na 0,05 wydechowy na 0,07 i powinien ładnie cykać

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button