Problemy po przeróbce

Dzień dobry wszystkim, jestem posiadaczem Junaka901 to nie pierwszy mój motorower jednak pierwszy, który przerobiłem na większa pojemność i z którym mam problemy po takim zabiegu. Natomiast problem wygląda następująco, wymieniony został kompletny zestaw czyli tłok, cylinder, głowica (72ccm) , a także gaźnik na model z dyszą do silnika 125ccm rozrząd ustawiony iska i zapłon jest . Problem polega na tym iż motocykl odpala dopiero po dokręceniu maksymalnie paliwa i powietrza i załączeniu ssania, i nawet wtedy nie wchodzi na obroty maksymalnie kręci do 800-900 rpm . I tu pojawia się moje pytanie gdyż fabrycznie ustawione zawory są na 0,5 mm, czy może to być przyczyną iż zawory są pozostawione na takiej regulacji?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Adam

Za duża dysza w gaźniku i zalewa.

No właśnie nie bardzo gdyż na gaźniku 50ccm było dokładnie to samo.

O co chodzi z luzem zaworowym 0,5 mm? Przecież to za duży luz. Jakiej firmy głowica? Docierałeś zawory?

Z twego opisu wnioskuję, że nie wiesz jak działa 4 suwowy silnik spalinowy a mimo to zabierasz się za tuning. Piszesz, że masz włożony gaźnik z dyszą od 125ccm do 72ccm więc dysza może być za duża. Jaka średnica gardzieli gaźnika ? Ssący daj na 0,05 wydechowy na 0,07 i powinien ładnie cykać