Problemów z chińskim gównem ciąg dalszy...

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #138014 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Tak więc kolejne problemy 😀
    Odpala, jadę, stoję na światłach, ładnie pracuje na wolnych obrotach, dodaje gazu, a on w ułamku sekundy gaśnie, nie, że pracuje, i się dławi, tylko tak jak by od razu tłok blokowało. Odpala, jadę dalej, za 8 km problem się powtarza, i tak w kółko.
    Eksperci: Myślicie, że problem leży w gaźniku, czy może w tłoku, cylindrze? Po założeniu cylka miał więcej mocy (przyśpieszenie), teraz ma mniej, i pracuje jak pięćdziesiątka.

    #138016 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    ty to się masz z tym skuterem ;D a jaki kolor ma świeca? jesli możesz to wkrec nową i wtedy sprawdź. może pomoże?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #138023 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    A jak chodzi kopka? Ma momenty wyraźnego oporu?

    #138028 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Kisiu myślisz że mógł się już zatrzeć?

    #138033 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Kopka stawia opór, kompresja dość mocna jest. Właśnie rozkręciłem gaźnik na czynniki pierwsze, przedmuchałem wszystko co się da, i kombinuje teraz z regulacją tego pod ten cylek 72cm3.
    Co sądzicie o dyszy 80, i iglicy podniesionej o jeden ząbek? A może zostawić dyszę 85, i iglica na środek? No, a może dysza 85 i iglica wyżej?

    #138038 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Ale to stało sie nagle czy od zmiany cykla jest ten problem?

    #138040 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    cylek zmieniłem, ładnie chodził jednak w Opolu skuter jak nie gasł na wolnych obrotach to sam jeździł – brakowało mu benzyny, włożyłem dyszę 85, wyjąłem zwężkę w filtrze, i jakoś jeździł, ale ogólnie osłabł już podczas wycieczki, no i dzisiaj już nagle zaczęły się takie problemy. Włożyłem zwężkę z powrotem, to problem rozwiązany, ale teraz chodzi jak pięćdziesiątka – nie ma już takiego przyśpieszenia co 800 km temu, no i kombinuje teraz z dyszami, i z iglicą. Szczerze to różnicy w mocy między dyszą 85 a 80 nie odczułem, jedynie po portfelu bo na dyszy 85 więcej pali.

    #138041 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    U mnie 80-tka w 72 starczała spokojnie, gaźnik seryjny bez kombinacji z iglicą.

    #138042 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    To było do przewidzenia że coś Ci się spieprzy w tym… Paski za 12zł nic cie nie nauczyły… Nie wymagaj nie wiadomo czego od cylindra za 60zł…

    edit: Może przez te upały moc stracił lub się przegrzał? U mnie jak przyjdzie wieczór to skuter jest o 20%mocniejszy niż przez dzien co jest 35stopni…

    #138046 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Quantumek napisał:

    To było do przewidzenia że coś Ci się spieprzy w tym… Paski za 12zł nic cie nie nauczyły… Nie wymagaj nie wiadomo czego od cylindra za 60zł…

    Tutaj też nie ma reguły jeśli chodzi o cylinder. Ja w swojej 50-tce wymianiłem właśnie na taki za kilkadziesiąt złotych z allegro, zrobiłem na nim 10000 km i nigdy z nim problemów nie miałem.

    #138048 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Quantumek napisał:

    To było do przewidzenia że coś Ci się spieprzy w tym… Paski za 12zł nic cie nie nauczyły… Nie wymagaj nie wiadomo czego od cylindra za 60zł…

    Nie rozumiem czego piszesz w tym temacie skoro nic nie wnosisz? Posty nabijasz tylko. Jak byś nie wiedział to skoro kompresja jest, to problem jest nie z cylindrem, a z gaźnikiem. – Muszę dobrać dyszę, oraz iglicę optymalnie ustawić, a na końcu jeszcze tą śrubką się pobawić.

    Maxell a bo może miałeś większy gaźnik?

    Spróbuje to wyregulować na dyszy 80, i iglicy podniesionej o ząbek do góry.

    #138049 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Czy większy gaźnik to nie sądzę, bo to seria była. Wszystko miałem seryjne i chińskie, nic poza cylindrem nie robiłem.

    #138050 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    A może go poprostu przegrzałeś? Z tego co tutaj piszesz to widzę że dużo jeździsz i możliwe że ci się poprostu przegrzał…

    #138053 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Quantumek napisał:

    A może go poprostu przegrzałeś? Z tego co tutaj piszesz to widzę że dużo jeździsz i możliwe że ci się poprostu przegrzał…

    Mogło tak być, tym bardziej, że pisałeś Młody, że ostatnie 100 km grzałeś 70 km/h bez postojów, a to już w taką pogodę zabójstwo dla takiego silniczka z manetką do oporu ledwo po dotarciu.

    #138058 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Proponuję: dysza 80 i iglica jak była. Sprawdź wiczorem, przy niższej temperaturze. Mi rano też fajnie chodzi, a po południu gorzej. Może jest zwyczajnie przegrzany.

    Kuba – zastanawiałem się czy może jednak trochę się pierscienie „dotarły”…

    #138066 Reply
    tadeysz
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    tadeysz
    kisiu 1981
    zaproponuj może 150cm niech nasz skuterowiec wyleci w kosmos.

    #138072 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Tadeysz, a czy ja zaproponowałem 80 cm3? Zaproponowałem DYSZĘ 80. Optymalną. Trzeba było przeczytać drugi raz.

    #138082 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 388
    • Postów: 2 406

    Jeśli jeździł ok, to gaźnik wychodzi, że dobry i nie ma co kombinować.Na moje jak już coś z cylem.

    Co do dyszy nie ma reguły, w jednym 80 pasi, a w innym nie.

    Mi Romet z cylem 72ccm najlepiej chodzi…bez filtra powietrza 🙂

    Co za tym idzie, chyba muszę dać stożek i większą dyszę, a jest 85, więc… Różnie to bywa.

    Nikt nie wie, jak jechałeś w trasie, jak cisnąłeś, to pewnie się przegrzał.

    #138083 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Więc tak panowie, testy, testy, testy 😀
    Dysza 80 + iglica UP + 2,5obr odkręcenie śrubki = Zajeee*iste przyśpieszenie 0-50km/h, potem idzie gorzej, jednak przy pełnej manetce maksymalnie idzie do 65km/h.

    Podniesienie iglicy przy 72cm3 poprawia bardzo mocno dynamikę jednak do 50km/h.
    Zastanawiam się nad włożeniem dyszy 85 + iglica UP, myślicie, że efekt będzie fajny? A może pójść na całość, i iglicę maksymalnie do góry podnieść (na ostatni rowek), i dać dyszę 85? Jak myślicie, przekroczę spalanie 3L/100KM? 😀

    #138085 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Wiecie co.. Jak skończę bawić się tym gaźnikiem to zamontuje mu przycisk na „różowy kabelek” przy kierownicy. Efekt turbo-nitra – Bezcenny 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Problemów z chińskim gównem ciąg dalszy...
Twoje informacje:




Back to top button