Tuning skutera czy kupno większej pojemności?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #17253 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Witam mam problem bo na następny sezon chciałem albo kupić coś mocniejszego albo z tuningować swoją Ince Street 50. I nie mogę się zastanowić czy kupić coś z 125cc czy z tuningować Ince jakie są w tym + a jakie – ?? Z góry dzięki co wy o tym myślicie?

    #17255 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Pierw określ budżet na tuning i na zakup nowego skutera.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #17660 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Na tuning miał bym 1000zł a na nowy to 2 tyś i resztę tata na raty by wziął. Jak na razie posiadam kartę motorowerową.

    #17661 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Tuningowanie Twojego skutera to moim zdaniem tak jakby wykładać gresem dom z kartonu.

    #17662 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Tuningowane gaźnikowe 50ccm, zazwyczaj pali więcej niż seryjne, wtryskowe 125ccm.
    Może warto pomyśleć nad kompromisem osiągów, czyli kupić coś markowego, odblokowane na wtrysku: najlepiej Runneta albo SR- v-max w tych maszynkach na serii to blisko 90km/h, przy dość przyzwoitym spalaniu.

    #17665 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Jutro jadę do salonu popatrzeć na jakieś motocykle 125. Myśałem żeby kupić używaną Aprilie Rs 125cc.Albo nowego Zipp-a Manic-a

    #17675 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    chodzi Ci o biegówkę?

    #17686 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Leszek napisał:

    Tuningowanie Twojego skutera to moim zdaniem tak jakby wykładać gresem dom z kartonu.

    No dzięki, Leszku.

    #17696 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Jak przejedziesz się „półlitrem” albo „litrem” to zmienisz zdanie, Kisiu;D

    #17697 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    qazwsxedc napisał:

    chodzi Ci o biegówkę?

    Właśnie chciałem coś takiego żeby ze 100poleciał pasuje mi mój skuter.Ale na forum powiedzieli żeby nie tuningować bo się nie opłaca i że się rozleci. Leci mi 80km/h i mam w tłumiku taką zaślepkę i taki mała rurka wystaje tylko z tego i jak bym to przewiercił to wiecej by mi poleciał?

    #17699 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    A jeździsz więcej w trasie czy po mieście?

    #17700 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Jeżdze tu i tu do szkoły w mieście na wypad z kumplami to poza miasto a po co pytasz?

    #17701 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Bo biegówka w tak małej pojemności to zazwyczaj nie jest dobre rozwiązanie, tymbardziej do miasta, ze względu na krótkie przełożenia.

    #17702 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Czemu wolniej się rozpędza czy jak?

    #17703 Reply
    grocik
    Użytkownik
    • Postów: 310

    cały czas musisz biegami wachlować 😀

    #17704 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Otóż to- tam jest 6 biegów- w mieście, według mnie, żadna frajda.

    #17720 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Ale po za miastem przycisnąć sobie 100+ to jest frajda. Jeździłem na kolegi biegówce Zipp Shock to w mieście lipa z tymi biegami tak z leksza a on ma 4 biegi.Muszę zobaczyć ile pieniędzy uzbieram i wtedy zobaczę bo jeszcze prawko na A1 to kolejne 600zł.

    #17722 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Według mnie, robienie A1 to strata hajsu i to totalna- prawko na 2 lata.
    a stówką może różnie dobrze lecieć w automacie- żaden problem 😉

    #17752 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Ale co jest za myślenie „A1-prawko na 2 lata”-bardzo wiele osób jakby zrobiło A1, to by miało tylko to prawko na całe życie-A pewnie by już nie robili, bo 125ccm to już wystarczająco.

    #17753 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Vezyr, może dziadkowi to wystarczy do końca życia, ale napewno nie młodemu, którego kumple jak bedą miali „18” przesiąde się na litry itp.
    Naprawde wątpie, żeby ktoś z zajawką motocyklową skończył swoją kariere na 125.

    #17758 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Ja właśnie chcę jeździć 125cc do 18 a potem 600cc i litr. Musze zrealizować sobie 125cc na następny sezon.

    #17774 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    qazwsxedc napisał:

    Jak przejedziesz się „półlitrem” albo „litrem” to zmienisz zdanie, Kisiu;D

    Z chęcią bym się przejechał, bo czuję pokusę ale prawko trzeba zrobić i pewnie bym się zabił jak znam życie.

    #17787 Reply
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Ale pół litr albo litr to jest maszyna. Teraz mają wprowadzić prawo jazdy na pojemności. To jest już masakra.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Tuning skutera czy kupno większej pojemności?
Twoje informacje:




Back to top button