Problem Zipp Quantum 2T

Witajcie.
Stałem się posiadaczem Zipp GT5 2T. 2008 rok. Jeżdził normalnie jakiś czas. Po zatrzymaniu i ruszeniu zaczął się problem. Normalnie zapala, chodzi na wolnych, rusza i po ruszeniu zaczyna się jakby dławić. Na takim dławieniu jakby nie było iskry "rozpędza" się do 30 i zaczyna normalnie ciągnąć, równo pracuje i jedzie do 50. Gdy się zwolni poniżej 30 znowu się rozpędza na dławieniu. po zatrzymaniu normalnie pracuje. Podpowiedzcie gdzie szukać usterki. Wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik dwa razy, wymieniłem świecę, Poprawiłem masę i wszystkie połączenia elektryczne. Nadal nie ma żadnej poprawy. Usterka zaczęła się nagle nie wchodziło to stopniowo więc nie będę rozbierał silnika. Macie jakieś pomysły gdzie jeszcze grzebać?
Pozdrawiam

Iglica na środku? Filtr powietrza czysty? Filtr paliwa też?

Mam tak samo w romecie 700 2T.

Filtr powietrza ok paliwo leci jak głupie jak sprawdzić czy iglice mam na środku, masz na myśli iglicę w tej przepustnicy to to wszystko działa. Nadmienia że usterka wystąpiła nagle. Skuter jeździł i po zgaszeniu i dotankowaniu 50 m dalej tak zaczął chodzić i nie pomysłu jak to zwalczyć.
Potrzebuję pomocy bo nie mam pomysłu

Mówisz 50 m po dotankowaniu? No to wszystko jasne...

Spuść paliwo, nalej świeżego i zobacz co się stanie. Jesli będzie dobrze to dolewaj tak pół litra - litr tego kiepskiego paliwa do każdego tankowania az zużyjesz.

Też mi się tak wydaje, że to problem z paliwem.

Sprawdzę to dzisiaj. Spuszczę do końca i dam świeżego. Ale w trakcie walki i szukania przyczyny już dotankowywałem 1.5 litra. Ale popracować nie zawadzi. Odezwę się o wynikach

I jak ?

Niestety broblem się nie ulotnił. Po spuszczeniu starego i nalaniu nowego wciąż to samo. Krogulec a u Ciebie to tak samo z nowym modułem i ze starym czy tylko z nowym. Bo już nie mam pomysłu. Świeca ok, Gaźnik OK ILE RAZY MOŻNA , układ powietrzsny ok. To o co u diabła jeszcze? Magneto, Moduł, ??? Nie mam pojęcia. Pali rusza, jedzie, się dławi ale powyżej 30 km/h już znowu jedzie jak byśmy chcieli. Już nie mam pomysłu.!!!
Pomocy. Gdzie szukać bo już nie mama pomysłu.
Pozdrawiam
Wiesław

Sprawdzę to

za mało może paliwa dochodzć np przez pompke paliwa mogła się membranka w niej ,zobacz czy przewód od krućca do niej jest cały i na miejscu lub brudny filtr paliwa

Jeszcze dziś dam nowy filtr paliwa, i zapnę się bezpośrednio na gaźnik omijając ten zawór podciśnieniowy.

Zrobiłem jak napisałem i dalej to samo.
To musi być jakaś pierdoła>
A wnoszę to po tym: Wczoraj z synem pojechaliśmy do lasu. Skuter po godzinnej jeździe po wertepach się sam naprawił i chodził normalnie jakiś czas. Kilometr drogą asfaltową do domu i znowu było to samo.
Naprawił się od zwiedzania dziur a droga mu nie służy?
Czekam na nowe pomysły, ale już noszę się z zamiarem zostawienia go w serwisie.
Pozdrawiam

Czy silnik powinien mieć dodatkową masę z ramą?

Prawie znalazłem rozwiązanie problemu.
Nowy filtr paliwa, powietrza, świeca, fajka do świecy. Wyczyszczone wszystkie połączenia elektryczne, nawet zrobiona dodatkowa masa do silnika i cały czas to samo. Na poniedziałek umówiony serwis.
Nagle JEST. Dziś umyłem skuter, łącznie z silnikiem. Myłem za pomocą szamponu samochodowego i dużej ilości wody. Mój poprzedni skuter po takim zabiegu zapalał na drugi dzień. A ten niespodzianka - odpalił od razu od pierwszego kopnięcia, i chodzi jak nówka - żadnego szarpania, dołków obrotowych utraty mocy, nic.
Teraz czekam aż wyschnie. Odezwę się jutro jak już będzie porządnie suchy.
Czekam na sugestie co wymienić - cewkę, moduł CDI a może magneto?